Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej.

Jeg tænkte på om oxynorm kunne bruges til beroligelse af et badtrip på cannabis hvis det nu skulle ske en dag?
Jeg fik for nogle måneder siden et temmelig ubehageligt badtrip på cannabis, jeg tror det skyldtes en lettere overdosering, og vores set og setting var måske ikke det bedste. Ihvertfald vil jeg gerne undgå flere badtrips pga. det er så sjældent jeg ryger, så jeg tænkte om det kunne hjælpe lidt hvis jeg spiste en 5mg. oxynorm hvis det nu skulle ske igen? Ps. jeg har røget efter mit badtrip så er ikke særlig nervøs for det sker, jeg tænkte bare :D

Moderator
Brugeravatar

Hmm.. Hvad jeg kan læse på medicin.dk er det en Semisyntetisk opioidagonist, altså smertestillende, tror umiddelbart ikke der er nogen rigtig beroligende effekt ved overdosering/badtrip af cannabis. Bivirkningerne er tværdigmod noget jeg helst ikke vil have oven i et badtrip (Der forekommer døsighed, kvalme, opkastning, obstipation, svimmelhed og kløe.) Jeg vil umiddelbart anbefale dig bare at sidde den ud, man lærer også tit noget ved badtrips, hvis ikke andet, så at man skal dosere mindre, og have mere styr på set and settings.

Medlem

Det kan du i princippet godt. Det er beroligende og euforisk, men der kan indtræffe dødsangst og en overdrevet følelse af forgiftning. Jeg synes du skal læse godt på oxicondon og prøve en 10-15 mg(hvis du ikke har erfaring med opiater) og 15-20 hvis du har. Man prøver ikke et nyt stof midt i et badtrip. Hvis du skal kunne mærke 5 mg er du nødt til at vende din krop til opiater og være heldig at du er/bliver let modtagelig.
Normalt er det benzoer der er nødløsningen, men det er ikke rart at trække i håndtaget på den måde og så længe det er thc vi snakker, er det min mening at du selv bør finde en metode at tackle det på. Evt. pm mig for ideer.

Mvh.
Anarkrig

Ps.
smid det endelig ikke ud, gode opiater vokser ikke på træerne.

Medlem

Jeg har bestemt prøvet dem en hel del før, da jeg tog dem mod smerter efter en operation i mit ben for 1 måned siden :) . Jeg tror jeg gemmer de sidste 7 kapsler jeg har tilbage til noget andet, og prøver at tackle et evt. badtrip på en anden måde så.

Tak for svar :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hej, oxynorm kan godt bruges til at slukke et bad trip. Jeg "slukkede" et lsd trip med en "norm". Jeg havde helt vild mange visuals og så 5-10 minutter senere efter jeg havde suget oxynormen så var jeg næsten helt normal oven i hovedet.

Medlem

Fik fire Oxynorm udleveret efter min brokoperation i går, faktisk. Men har nu ikke så store smerter, så tager bare en om aftenen. Kunne godt forestille mig at de ville berolige dig ligemeget hvad du laver, fik også et par Oxynorm før operationen og det gjorde mig en hel del mere afslappet selvom jeg var ret nervøs.

Medlem

Man kan godt blive parnoid på opioder og det er vel svaret. Du bliver euforisk som sagt, men har du noia på er det ikke sikkert det stopper pga. oxynormerne. Rå opium ville være bedre, men stadig er benzoer det der løser den opgave(ikke en anbefaling). Så jeg synes det er en god idé ikke at anvende den til badtrips, i kombination med en tung røg er det genialt, men ikke som stopklods, snarer det modsatte.

mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg har selv nogle gange dårlige/negative tanker, når jeg har røget, og jeg kan kun anbefale at tage opiater o.l Man bliver beroliget på den der "for satan da, fuck da det hele 300 gange"-agtige måde, man får det på morfin og sådanne bandit-ting.. Så lige pludselig rager det dig egentlig en skid, om "du har været dum overfor dine venner, mor, kæreste osv.."

Alt i alt, hvis man nemt bli'r negativ eller får paranoia, så kan opiater og benzoer kun anbefales, men pas på - det bli'r hurtigt en lidt for rar vane ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Jeg vil ikke råde nogen til at tage benzoer eller lign på et tdc badtrip. Det er imo overkill og skal kun tages i forbindelse med stærkere psychedeliske stoffer og med omhug.

Badtrip på cannabis er ikke så voldsomme som f.eks lsd trips og derfor kan mere jordnære ting ofte hjælpe. Sukker, Frisk luft, berolignede venner osv. Faren som der er ved benzoer og andre nervepiller er for stor ved behandling af thc badtrips og man kan nemt komme til at gøre personen mere ustabil en thcen gjorde ham/hende.

Låser tråden så vi slipper for direkte farlige foreslag. Men skal du til at prøve lsd eller lign se i syntetiske efter gode HR råd.

Mvh Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]