Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 nov 2024 02:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
N_dk -> Nu er det ikke sådan at jeg selv har kørekort, jeg kører bare rundt med folk der er skæve/høje. OG jeg tvivler på at der er børn ude sent om aftenen/natten for det er som regel aften/nat når jeg og mine venner er på noget. Jeg ville sku heller ikke køre rundt med en jeg ved der er alt for påvirket til at styre tingene foran rattet. Men ingen tvivl om at hvis jeg sidder i en bil og vi kommer til nakke et barn ned så er det ihvertfald sidste gang jeg nogensinde sætter mig ind i en bil med en påvirket person.

melicamp-> Jeg føler mig ikke revolutionær på nogen måde, jeg prøver bare at få det meste ud af livet og prøvet så meget som muligt, mens jeg stadig kan. Det kan da godt være vi er fremmedgjorte overfor de fleste mennekser, men ihvertfald ikke for os selv. Vi kan da ihvertfald finde ud af at leve i nuet. Jeg føler det er alle de andre mennesker der er fanget i cirkler og lever et for kedeligt og ensformligt liv.
Jeg er på ingen måde voldsfantast. Jeg har aldrig været oppe at slås i byen/til fester. Jeg kører ikke rundt med folk der er påvirkede for at nakke børn og folk ned, men som regel fordi jeg er for doven til at gå.
Hvordan vil du så definere at leve livet nu når du siger vi ikke gør det?

Det kan da godt være at nogle af os herinde virker lidt fucked up. Men man er fuckedup hvis man tager stoffer. Desuden så bliver man fuckedup af stoffer. Og hvis der er noget der kommer ud af at tage stoffer så er det at tage flere stoffer, så alt i alt bliver man monster fuckedup.
Jeg ved ihvertfald at jeg aldrig ville kunne finde på at tage stoffer hvis jeg havde en normal ansvarsfølelse.

Venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
para> åbenbart ikke, det lader til at den psykologiske teori om manglende evne til at udtrykke sig verbalt ender i at man bruger fysisk sprog som udtrykkelses middel i stedet for. Tror sq at der er mange herinde der har en kort lunte og mangel på at have ordet i sin magt.

til alle jer som vil køre bil på stoffer, hvis i absolut vil, så gå ind og slå jeres mor og far ihjel, og når nu i er i gang så slå også lige jeres mormor og kæledyr ihjel mens i ser dem i øjnene, mens i ser deres rædsel og uforståenhed over hvorfor de "bare" SKAL dø, hvis du kan klare det så er du parat til at køre bil på stoffer, for det er præcis hvad du risikere at gøre når du er stiv,skæv eller bare fucked up. Tror i ikke at alle de spritbilister der årligt kommer til at køre uskyldige mennesker angrer det hvér evig eneste dag i deres liv at de liige skulle have en lille køre tur ?

hvad i gør ved jer selv er ikke noget der kommer mig ved, men gør det ikke ved de andre for de har IKKE bedt om det!!!!!

Medlem

Geografisk sted: Mars
Det rocker for vildt at køre langt hvis man er skæv *hvis* man er et sted hvor man ikke kan ramme nogen, ellers sucker det, så er der for meget ansvar forbundet med det. Det kan anbefales at smutte til Afrika eller Sydamerika og gøre det, de har også en afslappet holdning hvis man undtagelsesvis skulle blive stoppet, hvis de ikke har kan den altid ændres med lidt penge.

/Lyn

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
DETTE ER ET RÅD

dank hvis du syntes at det er så fedt at kører på lsd så gør det....nu mindes jeg at du kommer fra amager og der hved jeg at de har en mega fed crossbane og der er jo også hop på..det må sguda være det fedeste [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Fråder:

Ja, hvordan betegner jeg at leve livet? - Jeg definerer det som at leve i pagt med sig selv og hinanden, og det gør I vist ikke (Og da bestemt ikke os andre mennesker).

Du behøver ikke at legalisere din handling, bare det at køre med folk, der er skæve/fulde er for dumt; prøv ikke at legalisere det.

Desuden, hvad forventer man, hvis man poster et topic som dette? - Hvis man ikke regner med at blive flamet, så ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg bør sige.

Medlem

Geografisk sted: København
Vil i ikke nok straffe mig jeg har været meget slem [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Para: du har ret: lad o acceptere hinandens syn på tingene..HOV! jeg accepterede allerede alle andres syn på tingene! der kan man bare se! n_dk: hør dig selv, du siger at min måde at se tingene på er syg. Well, minder det dig om noget der er hørt før? Som f.eks. i alle diktatur-stater om samfundskritikere?

der er kun få der har fattet at jeg ikke har sagt at det var OK at køre på drugs på noget tidspunkt, tværtimod siger jeg i mit første indlæg at det vist netop ikke er for klogt, men at jeg har svært ved at stå for fristelsen til at gøre det fordi min bil er så fukkin fed! Det jeg spørger om er om der er andre der har det på samme måde. You see?

Medlem

dankdawg:

Det er jo netop derfor, du ikke bør accepteres.

Jeg mener bestemt ikke, at det har noget med, om man vil acceptere, at andre udsætter een for fare! Og at du oven i købet VED, at det er forkert siger jo bare, at der er lidt fornuft tilbage hos dig, men du nægter at lytte til den, bravo!

Junior medlem

Nogen her er ihvertfald fucked up!

Psychedelia Gay Overlord

Melicamp, spar mig for din hellige attitude. Har du aldrig gjort noget som du vidste var forkert, men alligevel ikke kunne lade være med? Så skulle du ihvertfald være et exceptionelt menneske. Jeg er ikke perfekt, har ikke ret, begår masser af fejl, og så videre. Men i det mindste har jeg indsigt i min egen fejlbarlighed. Jeg tror ikke på orden, eller overlegenhed for den sags skyld. Jeg tror på det gode i kaos og uorden. I jeres kvalmende moraliseren viser i jeres sande ansigt....I er fuldstændig ligeså fordømmende som var i med i pinsekirken. Men, OK...det er jeres meninger og det er sgu i orden. Jeg er egentlig enige med jer i at det er idiotisk at køre bil på stoffer, men det var STADIGVÆK IKKE DET JEG SPURGTE OM! er i tungnemme? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

dankdawg:

Jeg ved ikke helt, hvem der er den tungnemme, og jeg gider ikke den slags lave mundhuggeri.

Jo, jeg har gjort noget, som jeg så som forkert, men gør man det en gang, skulle man gerne have fået en lærestreg, med mindre - altså - at man er skruet sammen på en radikal anderledes måde end resten af menneskeheden. Men jeg har aldrig gjort noget forkert, som kunne sætte andres liv i fare, for dét er forkert. Ikke noget med subjektivitet; det er forkert.

Og nej, jeg kan ikke bare 'acceptere' din holdning om at sætte andres liv på spil, som du kan sige: 'Nå, og hvad så?' til folk, der forsøger at tale fornuft til dig, for en dag kunne det være mig, du ramte i din bil, og det er jeg ikke interesseret i.

Psychedelia Gay Overlord

MELICAMP SKREV: 'Det er jo netop derfor, du ikke bør accepteres.'

- forbyd Dankdawg, forbyd mennesker at kneppe. (frit efter steen larris) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

dankdawg:

Tag dig lige sammen. Kan du ikke forstå, hvorfor man ikke bør acceptere folk, der godt ved, at de gør noget forkert, men bliver ved med at gøre det?

Du er karakter-afviger. Prøv at læse Bret Easton Ellis' "Less Than Zero". Måske kunne du drage nogle perspektiveringer til din egen eksistens?

Hvis du ikke kan fortolke den, vil jeg gerne hjælpe dig (Dette er ment som et tilbud; ikke en provokation).

Psychedelia Gay Overlord

Du baserer din dybe udlægning af min psyke på en bog af Bret Ellis??? Haha.....ja, jeg er total sindsyg du har ret. Lad os ikke diskutere mere Melicamp, der kommer ikke noget ud af det. OK? Jeg vil hellere snakke med nogen der har noget interessant at sige.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Fråder>> Vil du ikke stopppe før en menneske bliver såret, eller måske dræbt pga. din dumdristighed?? Skal der virkelig noget så sindsygt til før du stopper? Du må være totalt <<BEEP>>!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Nu er det sådan at ham jeg kører rundt med skæv, han er rimelig hærdet ryger. Dvs. at det ikke gør den store forskel om han er skæv eller ej, for det er han sku for det meste. Desuden er jeg sikker på at han tager ned til rygerklubben i bil, også selv om jeg ikke kører med, så det gør jo ikke den store forskel om jeg sidder på et af passager sæderne. eller ej, faktisk tror jeg kun det forbedrer situationen da jeg kan første hjælp =)

Jeg har ikke tænkt mig at stoppe med at køre med bare fordi der er et par stykker herinde på forummet der er imod det.

Venlig hilsen
Fråder

Medlem

dankdawg:

Du har ret. Lad os ikke spilde mere af hinandens tid, men læs lige den bog. Der er en grund til, at jeg inddrog den.

Insane psychedelia user!

Jamen så la vær med at stoppe, fråder. Men som du selv sagde ta det bussen eller toget i stedet for eller lad en anden køre mens du er påvirket. Det bliver ligeså slemt for dig selv som for andre hvis du drøner ind i nogen/slår nogen i ihjel.

@EGO: Gufanden skal man leve som man vil, men der skal der også være plads til at andre kan leve som de vil, jeg siger ikke at du er en diktater/facist, bare at JEG synes ikke at det er smart at køre rundt når man er på svampe fx. Desuden så siger du at når man tripper så skal man virkeligt trippe, helt klart men derfor behøves man da ikke at køre bil.

Hvad mand, folk der gør noget forkert skulle forbydes, jamen hvad så med drugdealers, de gør da noget forkert hele tiden, bringer folks liv i fare, og det der ligner, men der er i blinde, bare i kan få jeres dope så gør det ikke noget, og MELICAMP, du syntes jeg ikke har styr på en skid og ender på bissen, arrrgh klamt, har været der, men droppede det, vil hellere leve på mig selv, end på et system der alligevel hader os, og er jeg bare en dreng, jamen cool, jeg vil da osse hade at være voksen, det holder squ da ikke, det er da federe at være en drengerøv imens man kan, og virkelig give noget af sig selv, jeg har da tænkt mig at gå i skole og flyve samtidig, jeg ved godt at visse "mindre produktive individer" ikke kan dette, men det betyder jo så at jeg kan tåge rundt og modtage undervisning, fordi det kan man godt, dem der ikke har kapacitet til det skulle ikke have adgang til psykedelikas og stimulanter, fordi det er kun for elvere, og til de mennesker der ikke fatter det, se på jer selv, i kan jo ingenting imens at i flyver, we elves live forever.........

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Perspektiv Ego!

Der er forskæl på at satse dit eget liv og satse andres...

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]