Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er helt ny bruger her på psychedelia og vil gerne starte med at sige at jeg synes det er et rigtig fedt site.
Jeg har et bare spørgsmål til det "nye" stof m2 også kaldet mephredon. Har fået at vide at stoffet er lovligt her i Danmark men hvor er idéen kommet fra?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Vær glad for at solen skinner din hat.

Læs reglerne.

Endvidere hedder det ikke M2 og bliver kaldt Mephredon, det hedder Mephredon og bliver kaldt M2.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nørrebro
bare lige for at gennemkneppe fluen så den dør og det ikke er sjovt længere: det hedder altså Mephedron.

men lige meget hvad det hedder så er der i hvert fald flere her på siden der ville råde dig til at holde dig fra det. men alt dette kan du læse nærmere om hvis du foretog en søgning på forummet syntetiske stoffer, på mephedron.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det hedder ikke mephedron, det er et "trivial navn" opfundet af en forhandler. pMMC er mere korrekt.

Det er ikke tilladt at spørge efter forhandlere på boardet.

Det er rigtigt at stoffet er lovligt, men det bliver det ikke ved med at være, der har været for meget opmærksomhed omkring det og der er for mange idioter der har fået fat i det, så det er kun et spørgsmål om tid før det ryger.

Desuden er det muligvis neurotoksisk (dvs. skadeligt for hjernen). Søg lidt i dette subforum eller læs et par sider tilbage så er der masser af information.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Så vidt jeg kan se spørger han ikke om nogen forhandler And-HAT, men om "hvor ideen er kommet fra" ...
Jo forestil dig en ung mand.. Han vil gerne tjene penge på narko, men han vil ikke på kant med loven. Manden tænker ...........
Han får den ide at han vil sælge et ukendt stof, et stof der ikke er blevet taget så meget at det er blevet ulovligt. Det gør han så!! Helt uden at tænke over hvorfor det mon ikke er blevet brugt så meget? Og helt uden nogen ide om at det stof måske kan koste en eller anden uinformeret person livet (Det er jo penge der driver værket) .. Enten det eller også er moralen lav hos denne mand og evnen til at fortrænge sin viden om bivirkningerne ligeså.

Mht. hvordan stoffet blev lavet og af hvem må du spørge en anden.. Men jeg vil skyde på at det har noget at gøre med et kemikaliefirma med en masse fattige ansatte i et fattigt land og nogle lumske auktionærer, firmaet har ikke kunne finde på noget særlig brugbart eller også glemte de at tage patent på det brugbare de havde fundet på, ligegyldigt hvad blev de nødt til at have en indtægtskilde, de faldt så over det hersens harske stof af et slamkemikalie de unge i danmark kalder for M2 (lyder lidt lissom "orh det ser skægt ud ME TO, ME TO!!") og nu pusher de det over atlanten til den her unge mand som udgiver sig for at være et kemikaliefirma der gerne vil "arbejde med" deres kemikalie, uden at undersøge hvordan eller hvad det arbejde er for noget, den slags detaljer ka' man ikke belemres med når man har en flok sultne auktionære stående i entreén parat til at inkassere penge der er tjent på at børn i danmark ka' få lov at lamme sig på noget NYT og SMART. Det SKAL jo være NYT og SMART, for hvem helved gidder tage de stoffer der er blevet taget i årtier "Alle kender dem jo" Man ka' næsten høre ungerne i 1G på lokummet "Jeg tager kun det nyeste som ingen kender.. Det er meffedron *SNOOOORT* det er total undergrund!"

Tænk jer for helvede om unger!! De kloge siger at det måske er neurotoksisk. Dvs. at i smadrer jeres NERVEsystem, det er det system der gør, at i kan FØLE ting.. Vil i virkelig riscikere at forstyrre jeres følelsesliv?
Tænk på den første gang i slæbte en pige med hjem og hun efter 3½ times ulideligt forspil ENDELIG stikker lappen ned i buksen og omfavner pikkemanden, se DET var en nice fornemmelse, ikke sandt? Ren og ægte, intens energi sendt afsted som vand fra en brandslange!! DET er hvad i måske fucker med!!

Mephedron er fandme ligeså tankeløst at lamme sig i som lightergas, det har bare et smart navn og det køber i.... I er fandme nogle skodforbrugere... Lur mig om de der tager mephedron ikke er de samme der køber saunaposer og kellogs-k fordi de lige hørte noget med lavt BMI.

Jeg ku' jo egentlig være pisseligeglad hvis ikke det var fordi at mine skattepenge gik til jeres behandling.. Men der skyder de jo så mange penge efter så meget andet lort at det drukner i mængden. så giv den bare gas unger, læg hovedet på futonen og tag ud og ødelæg jer selv... Så ka' det være derer mere plads i gaden til jeg ka' nyde LIVET!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor taler I om forhandler-links? Jeg linker ikke til nogen forhandler, men til en tråd på denne side?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor taler du om regler, der er da ikke foregået nogle regelbrud?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg mente reglen om at søge? Det var dig, cubensis, der klandrede mig for forhandler?
Cubensis skrev:
Så vidt jeg kan se spørger han ikke om nogen forhandler And-HAT, men om "hvor ideen er kommet fra"

At jeg kaldte linket for "din hat" var bare for at flette det ind i sætningen.

I har allesammen misforstået mig! :cry: :cry:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Så vidt jeg kan se spørger han ikke om nogen forhandler And-HAT, men om "hvor ideen er kommet fra" ...

Citat:

Nu havde trådstarteren jo eftersøgt forhandlere der havde stoffet, hvilket dog er blevet fjernet fra det oprindelige indlæg nu. Lad os nu lade det ligge. :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cubensis skrev:

Jeg har fjernet forespørgslen for at den ikke skal køre videre i PM.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jim: Nååååh!!! Nu er jeg med!
For fremtiden ville det være fedt hvis man lige ku' se at mod. havde været inde og lege, evt. markeret med en lille vammel kommentar i kursiv eller også er det mig der ikke lige har læst ordentlig, tsk tsk asså :lol:

Nå men let it be og lad os komme videre :arrow:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det plejer jeg også, men jeg tænkte at hvis jeg skrev "Spørgsmål efter forhandler fjernet" var der nok en eller anden hat der skulle sende ham en PM...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
pMMC er godt nok et sølle stimulans, lige før jeg vil opfordre staten til at kriminalisere lortet. :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
Cubensis skrev:
Tænk på den første gang i slæbte en pige med hjem og hun efter 3½ times ulideligt forspil ENDELIG stikker lappen ned i buksen og omfavner pikkemanden, se DET var en nice fornemmelse, ikke sandt? Ren og ægte, intens energi sendt afsted som vand fra en brandslange!! DET er hvad i måske fucker med!!

Se det er fandeme humor :lol: ..

Er helt enig i hvad du skriver, folk kan så godt lide at være med på moden og de elsker piller med Mickey Mouse og nu mangler de bare smagsstoffer også, så er den i vinkel og salgsbar til helt unge mennesker, uha hvor de kan .. Og for det meste vil de hellere se døden dreje tombolaen med alle de piller i forskellige farver de ikke ved hvad er i end de vil tage det dér Em-De-Em-Ah, som de ikke fatter er præcis det samme, som BURDE være i nogle af de piller de fylder sig med. Ingen af dem kender sgu følelsen af MDMA, de fleste kan bare godt lide at være totalt bøje og skæv, ligemeget om det så betyder deres øjne flakker til en uendelighed og krøller sammen i hjørnet ..

Så ja, danske unge er pisse uansvarlige og dumme, men tror ikke det er meget bedre end andre lande, vi kan bare så godt lide når politikerne pudre vores blege røv og håber på at der er et sikkerhedsnet under alt andet og en betaling på en million til en ny hjerne til enhver person der har eksperimenteret med kiks da de var mindre ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]