Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Til at starte med vil jeg lige sige at, ja jeg ved godt at dette er endnu en tråd om amfetamin og ja jeg har læst de 2 stickys.

Først den lange forklaring. Længere nede er en opsummering af mine spørgsmål.

Jeg har efterhånden prøvet amfetamin fra flere forskellige pushere, for at få en ide om kvalitet. Det bedste jeg hidtil har haft fat i var en portion, som var helt hvidt pulver, nærmest som knust kridt dog var det ikke lige så "mat" i farven som kridt. lugt var der ikke særlig meget af, men for dælen hvor det virkede... en lille bane var nok til at køre en hel aften i byen.

Denne portion var noget fra en kammerat, som ikke kan skaffe mere desværre. Nu er jeg så på jagt efter noget lignende.

Jeg har snakket med flere pushere for at få noget rigtig god speed, lignende den portion jeg nævnte før. Problemet er jo bare at alle mener at de har det bedste stads man kan få, og derfor er det svært at finde noget som faktisk er rigtig godt.
En kom med en forklaring om at det jeg havde fået af ham simpelthen var for rent til at min krop kunne optage det ordentligt. Den syns jeg lyder til at være lidt langt ude. Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl, det er altid godt at lære nyt...?

Den pusher som jeg hidtil har kunnet få det bedste speed fra, fortalte mig at når han køber ind får han det HELT flydende i en flaske. Derefter cutter han det så 1:2 med kreatin.

Jeg troede amfetamin var i pulverform når det var blevet fremstillet men igen, ret mig hvis jeg tar fejl...?

Opsummering:
    Kan amfetamin være for kraftigt til at ens krop kan optage det ordentligt?
    Er amfetamin i pulverform eller flydende (som f.eks. vand) når det er helt rent?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Rent amfetamin.HCI er ikke vådt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
amfetamin kan ikke blive for rent til du kan optage det... hæhæ... den er alligevel sjov :P

alm. amf hydrogenklorid eller sulfat er tørt, krystalagtigt..

freebase derimod er flyende...

du ku evt. læse fakta om amfetamin.. der står det 8)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Det ametamin jeg kan få kommer i hvide, knas-tørre klumper der bliver til støv når man knuser det. Hvis det er helt frisk så er 150 - 250 mg længe nok til en aften i byen. Og man skal have næsen næsten helt ned til det for at kunne dufte det

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]