Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hej!

Jeg vil høre når man candyflipper. Når man skal tage MDMA'en skal man så tage en normal dose MDMA som man plejer?
Hvis jeg normalt tager en 160-180mg MDMA som start dose, hvis jeg kun skal tage MDMA alene. Men er det overkill at tage så meget MDMA sammen med LSD'en? Rammer MDMA'en hårdere sammen med LSD? Eller vil det være det bedste at måske tage en 60-80 mg istedet for. Og så bare arbejde sig stille og roligt frem?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Prøv dig stille og roligt frem, candyflips har taget røven på mig nogle gange. Jeg plejer at time det sådan det nogenlunde peaker på samme tid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg plejer at vente til lsd'en har peaket, før jeg indtager mdma, og holder min mdma dose på omkr 100mg, måske lidt over...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Hvis jeg er til tramp plejer jeg at æde mit mdma først (Bomber på omkring 100mg) og derefter æder jeg mig LSD, og holder den så sammetidigt kørende på mdma bomber. Har før i tiden spist mit lsd og mit mdma på samme tid, men synes hurtigt at det hele kan blive meget overskueligt, når mdma og lsd'en sparker på samme tid.

Ellers så plejer jeg at æde mit LSD, og da jeg så peaker spiser jeg en bombe mdma.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Det jeg har fundet ud af er at det bedst at tage mdma'en ca 4 timer efter du har indtaget lsd'en.

EN ANDEN ting... synes 160-180mg virker som en ret høj dosis men nu ved jeg jo ikke om du har tollerance eller om du er en meget stor gut :)

Men lsd og mdma forstærker jo hinanden... synergismer eller sådan tror jeg det hedder - men hæng mig ikk op på det :) jeg ville indtage en mindre mdma dosis end normalt hvis du er peaket på lsd'en.

ha' et godt trip :)
mvh chiller-dog

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Chiller-Dog skrev:

EN ANDEN ting... synes 160-180mg virker som en ret høj dosis men nu ved jeg jo ikke om du har tollerance eller om du er en meget stor gut :)

Jeg vil gå ud fra jeg stadig har høj tolorance.

Men vil 150mg MDMA vil de slå hårdere sammen med LSD'en?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Første gang jeg fik det til at peake oveni hinanden var ekstremt intenst, noget af en oplevelse.

Medlem

Det er vel en god grundregl at stort set alt man indtager på syre virker kraftigere fordi man er mere sensitiv. Det er ihvertfald min erfaring om det er thc, coffein, mdma eller alkohol. I forhold til at time mdma'en er det relevant at overveje hvor længe man vil være efterbrændt og på syre. I forhold til dosering er der ingen risiko for at det ikke virker ved at starte ud med 100 mg, og det giver en sandsynlighed for at du ikke brænder helt sammen.

Mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
FlæmMing skrev:
Chiller-Dog skrev:

Du vil blive mere "ramt" af 150mg + LSD end at tage 150mg for sig. Jeg sikker på om det så er 150-180mg så skal det nok blive meget intenst og kraftigt :D

Jeg ville anbefale at starte med 120-150mg hvis du normalt doserer omkring de 180mg :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Chiller-Dog skrev:
FlæmMing skrev:
Chiller-Dog skrev:

Du vil blive mere "ramt" af 150mg + LSD end at tage 150mg for sig. Jeg sikker på om det så er 150-180mg så skal det nok blive meget intenst og kraftigt :D

Jeg ville anbefale at starte med 120-150mg hvis du normalt doserer omkring de 180mg :)

Okay perfekt! Det var det som jeg fiskede efter!
Merci...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSD og MDMA virker begge på de serotonergiske receptorer i hjernen, og derfor kan (og vil) der opstå synergisk effekt mellem de to substanser.

Derfor vil det være at foretrække at starte ud med en lidt lavere dosere af begge, for ellers kan man komme til at trippe uhensigtsmæssigt meget. Selvfølgelig kan man bare tage det alligevel, men det er nok klogt at holde lidt igen, ihvertfald første gang - ellers kan det blive ret intenst :)

Umiddelbart lyder det som at det bedste sted at tage MDMA'en, er midt på LSD peaket, da man så ikke skal kæmpe med MDMA's comedown, midt i et syretrip (Det kunne give depressive tanker..). Så ville det nok være bedst at afrunde LSD'en med intens eufori ;)

Enjoy 8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Superb :)

Siger mange tak-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]