Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hep hey..

Hvilken måde er den optimale måde at opbevare mdma på? I større mængder :)

Hvorfor er det egentligt at man får skrumpe diller af amf men ikke af mdma, mdma er jo en slags amefetaming..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Bare i opbevar det i et mørkt skab, det skulle være fint. Man får da også skrumpediller af mdma.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som stor set al anden narko opbevares MDMA bedst lufttæt, køligt og mørkt. En zip-bag i en fryser er altså et glimrende sted.

Din pik bli'r lille på amfetamin fordi stoffet virker vasokonstriktivt (dvs. dine blodårer trækker sig sammen) - hvilket MDMA jo så formodentligt ikke gør, når du nu si'r det ikke er tilfældet med det

Velkommen til i øvrigt!
Og for en ordens skyld ska' det nævnes, at du sandsynligvis ville ha' kunne finde svarene på næsten kortere tid vha. søgemaskinen, end det tog dig at oprette dette enme. :)

Edit: Okay, jeg sku' nok ha' fulgt den smarte meddelelses råd om at gennemgå mit indlæg, da "der er lige skrevet et nyt indlæg i emnet"-teksten opfordrede mig til det. :) Ellers rigtig smart funktion.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA er rimelig stabilt, så opbevaring er ikke noget, du skal være bange for.

Junior medlem

Der er bare meget diskussion om man smider det i fryseren eller ikke gør..

Hmm jeg mener bare ikke man for skrumpe pik af mdma, men det kan selvfølgelig være mig der var totally fuuucked :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
jeg får da totalt skrympediller af næsten alle stimulanser. Selv næsten koffein, men også kun næsten! :D

Junior medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
jeg får da totalt skrympediller af næsten alle stimulanser. Selv næsten koffein, men også kun næsten! :D

Måske er den bare ikke så stor normalt ;)?

Med hensyn til opbevaringen så vil jeg ikke mene det er noget du skal tænke for meget over.
bare smid det i en lufttæt pose og så ind i et køligt skab eller lign.

Hvis du har et køleskab/fryser til rådighed, så er var det jo altid en mulighed. Bare for at være på den sikre side.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Unknown01 skrev:
Hvis du har et køleskab/fryser til rådighed, så er var det jo altid en mulighed. Bare for at være på den sikre side.

Der er ingen grund til at smide MDMA i fryseren eller køleskabet. MDMA'en er ekstrem stabil. Bare den ligger mørkt og tørt-

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
jeg snakkede engang med en her fra boardet til en fest om mdma og hvor længe det kunne holde sig, han påstod at hvis man havde lagt 1gram mdma i en lufttæt beholder under pyramiderne og den var blevet fundet i vores århundrede at det stadig ville være aktivt og virke. Lidt offtopic men har det noget på sig ? IMO lyder det lidt langt ude, men har selv gemt det i et par år uden at tabe effekt. Så man ved aldrig.

Mvh Mikkel

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
DoYouSpeakWak?? skrev:
jeg snakkede engang med en her fra boardet til en fest om mdma og hvor længe det kunne holde sig, han påstod at hvis man havde lagt 1gram mdma i en lufttæt beholder under pyramiderne og den var blevet fundet i vores århundrede at det stadig ville være aktivt og virke. Lidt offtopic men har det noget på sig ? IMO lyder det lidt langt ude, men har selv gemt det i et par år uden at tabe effekt. Så man ved aldrig.

Mvh Mikkel

OMG er Shulgin her på boardet? Han har sagt noget lignende engang så jeg vil tro den er god nok. :) Det er et meget stabilt molekyle i hvert fald.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
ThirdEyeFlood skrev:
DoYouSpeakWak?? skrev:

Mvh Mikkel

OMG er Shulgin her på boardet? Han har sagt noget lignende engang så jeg vil tro den er god nok. :) Det er et meget stabilt molekyle i hvert fald.

Men under en Pyramide, der er vel varmt? hehe

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Cooker skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
DoYouSpeakWak?? skrev:

Mvh Mikkel

Men under en Pyramide, der er vel varmt? hehe

Tror næppe der specielt varmt under pyramiden ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
selvom det er et rimelig stabilt molekyle, kan man vel altid tænke på 10graders 'reglen'...

for hvert gang du forøger varmen med 10grader, fordobler du reaktionshastigheden, altså nedbrydningen..

så forskellen i om det ligger i en 0c fryser, eller 20c stue, er altså 4 gange nedbrydningshastighed... igennem den her sommer bliver det vel 30c.. så mister det potens 6 gange hurtigere end hvis du lagde det i en 0c fryser :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
spiffeh skrev:
selvom det er et rimelig stabilt molekyle, kan man vel altid tænke på 10graders 'reglen'...

for hvert gang du forøger varmen med 10grader, fordobler du reaktionshastigheden, altså nedbrydningen..

så forskellen i om det ligger i en 0c fryser, eller 20c stue, er altså 4 gange nedbrydningshastighed... igennem den her sommer bliver det vel 30c.. så mister det potens 6 gange hurtigere end hvis du lagde det i en 0c fryser :)

;) Jeg tror du mener 8 gange hurtigere (2*2*2)...
Derud over... Jeg tvivler meget på at temperaturen under en pyramide kommer op over 10° C. Selv om det er en nok så varm sommer, skal man ikke langt ned i sandet før det bliver kælderkoldt.
Jeg tvivler på at der ligger de store udregninger til grunds for udtalelsen - pointen er i hvert fald at man ikke behøver være specielt bekymret over stabiliteten af MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Prometheus skrev:
[/b]

;) Jeg tror du mener 8 gange hurtigere (2*2*2)...
[/quote]
ja.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]