Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Det har været oppe at vende et par gange før men kan vist godt tåle det igen.

GHB øger produktionen af væksthormon med op til 1600% (kilde: http://www.ugeskriftet.dk/lf/UFL/ufl99_ ... /30972.htm), men det er endnu ikke bevist, om det har nogen ekstra muskelforøgende effekt sammen med styrketræning.

Er der nogen af jer, der har forsøgt jer med det over længere perioder og i så fald med hvilket resultat?
Og hvor stor en dosis drejer det sig om?
Og hvornår - før, imens eller efter man træner?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Det vil sige hvis man både tager GHB, og sin ugentlige indsprøjnting af testoteron, så vil der ske ting og sager? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Intense Energy! skrev:
Det vil sige hvis man både tager GHB, og sin ugentlige indsprøjnting af testoteron, så vil der ske ting og sager? :)

Vent lige med at blande før du er helt sikker på hvad du laver

Tidligere holdmedlem

Jeg har erfaring med brug af GHB og styrkeløft, jeg synes det i små doser er en god booster der gør man kan give 10% ekstra, og det forøger også appetitten.

Udløsningen af væksthormon giver jeg dog ikke meget for, og det er også diskutabelt hvorvidt effekten er reel.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg træner 3 gange ugentligt og drikker GHB, hver gang jeg skal være påvirket, for ikke at ødelægge kroppen med andre stoffer, men jeg vil under ingen omstændigheder tage det hver dag, selvom det måske kan fremskynde muskelvæksten yderligere. Vil hellere tage hormoner, end jeg vil tage GHB hver dag, pga. afhængighedspotentialet og vanedannelsen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg får da intet ud af træningen på GHB! :D
IMO bliver man useriøs.. LOL

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Jeg får da intet ud af træningen på GHB! :D
IMO bliver man useriøs.. LOL

Tror man skal tage det efter træning ligesom man gør med f.eks Valleprotein. Udover det synes jeg at doping er idiotisk og falsk, men det er så min egen mening.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 08 maj 2008 14:53, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Pas nu på, spader*.
I skal IKKE træne mens i er påvirkede.
Det er enormt farligt, da man arbejder med vægte, og maskiner, som potentielt kan invalidere jer.
Jeg gad ihvertfald nødigt se hvad der skete hvis et steroidebrød tabte 150 kg ned i fjæset pga en GHB brændert.

HR folkens, HR.
:hm: 8)

Edit:
*Søde spader.

Medlem

Lad os bare antage at GHB øger niveauet af væksthormon med 1600%, det vil dermed også give tilsvarende bivirkninger(bivirkninger pga forhøjet væksthormon i kroppen). Pga det meget høje niveau. Det hele afhænger af dosis og hvor lang tid man tager det. Mindre doser, færre bivirkninger, mindre virkning.

Her er nogen af bivirkninger ved væksthormon: Den akutte bivirkning af væksthormon er massiv væskeophobning og nervetryk på steder, hvor væskeophobningen ikke kan udbrede sig - fx i håndleddene. Derudover kan man få føleforstyrrelser, led- og muskelsmerter, hovedpine og søvnløshed.Over længere tid vokser hænderne, hovedet og knoglerne drastisk. Undersøgelser har også vist, at hjertet og tungen vokser, ligesom der er en risiko for at udvikle sukkersyge og forhøjet blodtryk....
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Lidt interessant info: Væksthormon har været et af de mest udbredte dopingstoffer gennem tiderne. Dette skyldes ikke mindst navnet. Væksthormon fik imidlertid sit navn pga. dets stimulerende effekt på knogleceller.

Væksthormon kan give anledning til muskelvækst i rotter, men IKKE hos raske mennesker.

Det er dog muligt at væksthormon øger effekten af testosteron eller andre anabole steroider, en såkaldt "permissiv" eller "potentierende" effekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]