Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
hey

kan i mærker forskel på frimærker og dråber? er syre ikke bare syre? der er vel ikke forskellige slags syre?. bare noget der er mere koncentreret end andet.

[color=#0000FF]hva siger i?
[/color]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Styr lige trippet med farverne :)

Et menneske kan ikke bare sådan lige måle sig frem til en lsd styrke, men kan godt sige om det er kraftigt eller svagt.

Selvfølgelig kan man mærke forskel på dråber og mærker, men der findes altså også forskellige mærker og forskellige dråber ;)

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Jeg har personligt altid haft bedst erfaringer med mærker. De dråber jeg har prøvet har aldrig været lige så stærke som de mærker jeg har prøvet. og sys' nærmest man kan tage uanede mængder dråber uden og blive lige så ramt som et godt mærke. Men kommer ja an på hvilke kontakter man har osv. og jeg har så nok bare dårlige kontakter til flydende LSD 8)

Senest rettet af Қeta-Smølfen 04 maj 2008 12:19, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
burde dråber i øjnene ikke ramme en hurtigere?

dråber kan også bruges til iv/im administrering af LSD - så burde det da også virke mere intenst? :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Keta-Smølfen skrev:
Jeg har personligt altid haft bedst erfaringer med mærker. De dråber jeg har prøvet har aldrig været lige så stærke som de mærker jeg har prøvet. og sys' nærmest man kan tage uanede mængder dråber uden og blive lige så ramt som et godt mærke. Men kommer ja an på hvilke kontakter man har osv. og jeg har så nok bare dårlige kontakter til flydende LSD 8)

Jeg tror, at krystallerne ofte har det med at samle sig i bunden af flasken, for nu har jeg flere gange prøvet at blive temmelig syreblæst, når jeg rammer bunden af flasken, selvom resten af indholdet har været svagt... Men har også oplevet, at enhver dråbe i en flaske har været ret potent, sådan så 2-3 dråber har været decideret voldsom tripning. ;)

spiffeh skrev:
burde dråber i øjnene ikke ramme en hurtigere?

dråber kan også bruges til iv/im administrering af LSD - så burde det da også virke mere intenst? :)

Jo, det rammer meget hurtigere i øjnene... Men der er nok ikke rigtig noget grundlag for at sprøjte LSD ind, da det, så vidt jeg ved, bliver fuldt optaget ved de almindelige administrationsruter.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
øhm man bør altid ryste, sådan nogle opløsninger inden man bruger dem ;)
det sagt så. vil jegs ige dråber ofte virker en smule mindre hårde og ligepå end mærker, som flere andre også har oplevet. jeg kan ikke finde nogle saglig forklaring på det men sådan er det bare ;)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
LSD er såvidt jeg ved ganske opløseligt i vand.

Jeg tvivler stærkt på at væsken er så mættet, at det udkrystalisere og lægger sig på bunden.

In our memories
Brugeravatar

DR-D skrev:

Jeg tvivler stærkt på at væsken er så mættet, at det udkrystalisere og lægger sig på bunden.

Det overordnede "bevis" for påstanden er en episode, hvor nogle drenge havde kværnet sig næsten helt igennem en flaske og syntes, at den var slap, men jeg delte de sidste 2 dråber (hvor jeg kunne se krystaller i) med en ven, og vi blev fuldstændig iturevet af det. De havde heller ikke rystet flasken.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Minimal skrev:
DR-D skrev:

Det overordnede "bevis" for påstanden er en episode, hvor nogle drenge havde kværnet sig næsten helt igennem en flaske og syntes, at den var slap, men jeg delte de sidste 2 dråber (hvor jeg kunne se krystaller i) med en ven, og vi blev fuldstændig iturevet af det. De havde heller ikke rystet flasken.

Så må der da havde været pænt mange mics tilbage hvis man ligefrem kan se dem.

Medlem

Jeg har prøvet 4 forskellige flasker og 4 forskellige mærker og overordnet har mærkerne været virkelig meget bedre. Enten har dråberne været svage eller fysisk ubehagelige. Mærkerne har været euforiske og lyse, men jeg kan have været uheldig med flaskerne og enormt heldig med mærkerne.

Mvh
Anarkrig

Ps. den fysisk ubehagelige og meget mørke syre der var på en af flaskerne var det mest spændende stof jeg har prøvet, men det var ikke rart og nok heller ikke rigtig syre.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Vil lige tilføje til denne tråd, at man aldrig skal smide en tom syre-flaske ud, før den er skyllet grundigt.
Har flere gange prøvet at fylde lidt vand i flasken, ryste den og tage et x-antal dråber af den nye "opløsning". Fik et overraskende kraftigt trip da jeg tog 8 vand/lsd dråber. Det er selvfølgelig et sats, da man ikke aner hvor meget lsd man får indenbords, men også synd bare at smide syre i skralderen.

Mvh. S-

In our memories
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Minimal skrev:
DR-D skrev:

Så må der da havde været pænt mange mics tilbage hvis man ligefrem kan se dem.

Det var nok mit kraftigste trip nogensinde, og min kammerat får stadig flashbacks af sine dødsoplevelser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]