Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 10:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 23 apr 2008 12:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
:lol: Vil lige pynte på denne her dumhedstråd.... har lige gjort et lignende stunt her i weekenden og hold kæft regningen er en so:) Men gør det heller aldrig mere.... håber jeg fandme... ikke sådan at lide af DSB:)

Men lige nu render jeg rundt og er svimmel, mister balance, svedeture, kvalme og opkast - søvnproblemer og kan kun ryge ½ pind ad gangen, ellers bliver jeg rigtig dårlig og får det pisse underligt...

Men det var sgu min egen skyld var det:)

Hvad jeg indtog.

Torsdag klokken 24 - søndag klokken 16-17 stykker.

7 Rolling stones mærker
1.2 g krystal mdma
ca 80mg ketamin
hash i vilde mængder.

Har så guffet bananer, nødder, juice og vand i mængder + lidt gufmad fra diverse griller.


Venter nu på mit 5-htp he he:) eneste jeg mangler af tilskud, vidste sgu ikke mit glas var blevet tømt. Så jeg er temmelig fucked og har det ringe.... ægte elver nedtur:)


(edit rettet dosis på ketamin)


Senest rettet af Freakaling 23 apr 2008 22:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2008 17:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2007 13:33
Indlæg: 688
Geografisk sted: Farveladeland
Psychomancer skrev:
:lol: Vil lige pynte på denne her dumhedstråd.... har lige gjort et lignende stunt her i weekenden og hold kæft regningen er en so:) Men gør det heller aldrig mere.... håber jeg fandme... ikke sådan at lide af DSB:)

Men lige nu render jeg rundt og er svimmel, mister balance, svedeture, kvalme og opkast - søvnproblemer og kan kun ryge ½ pind ad gangen, ellers bliver jeg rigtig dårlig og får det pisse underligt...

Men det var sgu min egen skyld var det:)

Hvad jeg indtog.

Torsdag klokken 24 - søndag klokken 16-17 stykker.

7 Rolling stones mærker
1.2 g krystal mdma
ca 30mg ketamin
hash i vilde mængder.

Har så guffet bananer, nødder, juice og vand i mængder + lidt gufmad fra diverse griller.


Venter nu på mit 5-htp he he:) eneste jeg mangler af tilskud, vidste sgu ikke mit glas var blevet tømt. Så jeg er temmelig fucked og har det ringe.... ægte elver nedtur:)


Det er skuda også bare for dumt.. Godt jeg bruger hjernen når jeg endelig skal indtage knark. :sucks:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2008 17:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Tak for slaget i ansiget, kan jeg ikke få nogle flere så jeg husker det:)

Glemte lige at tilføje at jeg var til technofest om fredagen, full-on dansetrip med masser af lattergas.

Og føler mig godt dum i nakken ok - ved sgu ikke hvad jeg har tænkt på, ihvertfald ikke noget fornuftigt...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2008 18:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2006 13:54
Indlæg: 1816
Geografisk sted: Fælledparken :P
Psychomancer skrev:
Men lige nu render jeg rundt og er svimmel, mister balance, svedeture, kvalme og opkast - søvnproblemer og kan kun ryge ½ pind ad gangen, ellers bliver jeg rigtig dårlig og får det pisse underligt...


:hm: Hva med om du lagde pindene fra dig hvis du får det dårligt af dem?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 apr 2008 22:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Cubensis. er gået over til bong istedet, bliver meget mere svimmel, men skæv samtidig, så det er en win/win situation, men det er fandmer neder.

Og får det ikke så underligt af at ryge efter jeg fik noget mad i maven, kan nemlig spise uden at kaste op nu...... Men hold da kæft hvor føler jeg mig dum, bliver bare supermand på syre - fandme en dårlig blandning i en lejlighed med 250g emma gemt under en sofa.

Gør det aldrig aldrig mere... indtil næste gang jeg spiser over 400ug.... gør fandme så mange underlige fucked up ting når vi når derop. Men kæft hvor er det sjovt, indtil emma knepper dig i røven med en rødglødende strapon flere dage efter..... så det sgu ikke så sjovt længere...

Så alle jer nossefår der virkelig synes det er supermand at kunne knalde så mange stoffer indenbords..... dont do it goddamn, det sgu nok jeg får det ringe af det når jeg gør det..... Og har fandme gjort det nogle gange nu, en eller anden dag, så dør jeg på et syretrip fordi jeg blæser hjernen ud med et eller andet skummelt RC....

Eller også når jeg at blive voksen inden, håber jeg sgu et eller andet sted..... eller finder en kvinde der kan holde mig lidt tilbage......

Folk som mig og alle jer andre spassere der gør som mig, skulle fandme ha et boldtræ i nødderne hver eneste gang de gjorde det, hentyder kun til dem der gør det gang på gang, altså de generelle narkotumper som mig, damn vi skulle skridtsparkes tit og ofte, så vi måske kunne lære ikke at være så ufatteligt dumme...

Hey - det er ok jeg sviner mig selv ikke? Fuck hvor er jeg skæv ligenu, hash det virker godt nok oveni hatten når den er totalt kogt af.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2008 08:55 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Du lyder godt nok lidt ude af balance i dine indlæg, håber du får der bedre snart. Og husk at stoppe igen med den fede når dit serontoninlager er kommet sig.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2008 09:06 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Ja, pas nu på dig selv Elver!

Og det der med at finde kvinden der kan holde dig tilbage, den duer ikke. Måske elsker du hende det første år, men så vil du langsomt begynde at hade hende for at indskrænke din frihed, som tiden går. Hvis du skal holde op, eller i hverfald holde dig på fornuftige doser, bliver du nød til at gøre det selv med eller uden en kvinde i dit liv.

Men god bedring! Håber din 5-htp kommer snart.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2008 10:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Er totalt ude af balance for tiden, men har heller ikke haft det satans let og har vel prøvet at gemme mig bag et skjold af lammelse, som nu ikke virker længere og rammer mig 100% headon lige midt i hjernen.

Mistede min kæreste igennem 5½år i januar, fra den ene dag til den anden, hun skulle på ferie og 3 dage efter boede hun sammen med en anden fyr, så kan man lære at finde en der elsker en lige så meget som man elsker hende..... Det gjorde sgu ondt, og ved egentligt ikke hvorfor jeg skriver det her - tror bare det skal ud så mange steder så muligt, fordi jeg kan sgu ikke helt acceptere den måde det er sket på - har bare gået og været numb i mine hverdage og har jagtet magien hver eneste weekend, med større og større doser og flere og flere redoseringer. Syre til at styre virkeligheden og MDMA til at lamme følelserne. Tro mig det virker....... I et stykke tid.... Nu kan jeg bryde sammen fra det ene sekund til det andet.... Og gør det flere gange dagligt.... Damn.....

Fanny: Du har nok ret i at jeg ikke skal finde en der holder mig tilbage, men hvad skal man gøre når man er LSD lamfighter? Hver eneste gang jeg møder en tøs, er hun enten fuldstændig kixekogt eller total 100% normal, ingen af delene dur. Den ene vil jeg enten koge helt af, eller også koger hun mig helt af... Den anden vil sky mig som pesten eller jeg vil komme til at hade hende som pesten pga stoffer..... Tror måske det var det som fik den sidste til at smutte, forstår det bare ikke, vi røg begge den fede men ok, det jo heller ikke narko.......................

Måske jeg blev for underlig efter 5½ år uden trip, måske jeg forandrede mig, fordi har virkelig svært ved at finde mig selv for tiden, det er som om jeg er langt langt væk fra hvem jeg var..... Det sgu langt ude at skulle forklare.. Har sådan en underlig fornemmelse af alt bare er noget fucking pis og det hele er en skodillusion... at jeg bare er en skodillusion der hænger dødt fast i en verden som egentligt ikke er her..
Men ok, min virkelighed er også blevet revet væk under fødderne på mig, hele min hverdag er smadret, der er intet der hænger sammen... Det eneste jeg har tilbage er mine tripbudds, som heldigvis blev hængende selvom alle andre skred...... Problemet er bare at man ikke har en stabil hverdag at hægte sig på når det hele bliver noget skod lort, som det er nu..... men skal nok passe på mig selv..... vil ihvertfald prøve på det..... Føler mig bare totalt depressiv, det fucking skod og det værste ved det, er at man ved det er han govers og intet andet, kan få en til at føle sig så dum, men at blive ramt af virkelighedens hammer, gør sgu nok mest ondt.... ufedt at være elver for tiden..... rigtig ufedt...........


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2008 17:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2006 13:54
Indlæg: 1816
Geografisk sted: Fælledparken :P
Har delt dine hudløse indlæg over i egen tråd, det fortjener de.
Udover det, så ved jeg godt du ik' søger råd men skulle jeg give dig et, ville det være at lægge hashen på hylden til du ka' have et fornuftigt rekreationelt eller bare i mindre grad selvmedicinerende forhold til den.. Det skylder du dig selv.
Man ka' midlertidigt bedøve sig væk fra det du går igennem, men kun midlertidigt. Når du så "vågner" en dag i fremtiden vil du kun være længere væk fra dig selv end du er nu!! Jeg har selv taget en halvårig bender efter et endt forhold der tvang mig i knæ, et halvt år efter lå jeg lodret med fjæset smurt ind i lort, det ku' jeg godt ha' undværet :lol: - Skift kurs nu skipper :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2008 22:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Tror jeg skal give lidt mere info om mig selv.. Fordi forstår godt hvad du siger cubensis... Meeen

Har røget hash siden jeg var 17 hver eneste dag og eksen har røget siden hun var 19, så jeg har røget i 11 år ca. Fandt sammen med eksen på et meget kraftigt syretrip, hvor vi begge græd af lykke, over at være forelsket i hinanden. Konstant tænkte vi på de samme ting, selv små ting i hverdagen.... Den ene af os kunne pludselig få lyst til te og spontant gå ud i køkkenet, uden at sige noget og så siger den anden, skal vi ikke have en koppe te... eller hvad fanden det nu har været af små detaljer.... Der var ikke optræk til noget før hun bare skred og jeg ved stadigvæk ikke hvorfor hun er skredet, ved kun bor i københavn, kommer sammen med en 14 år ældre lastbilchauffør og arbejder pludselig på kohberg. Hun svarer ikke på sms, hun tager ikke telefonen, nada kontakt og nada forklaring.

Den med at kvitte den fede har jeg tænkt på i mange år, men ved godt hvad der sker når jeg gør det... Jeg opdager at jeg er totalt underudviklet følelsesmæssigt, ligesom alle andre der har røget i så mange år opdager... Ved godt hvad der sker, problemet er bare om jeg ønsker at det skal ske eller om jeg har det godt som jeg har det nu? Fordi ved sgu ikke om jeg har det godt, måske har jeg det i virkeligheden pisse ringe, men er bare så bedøvet at jeg ikke har lagt mærke til det. Altså der må jo være et eller andet galt siden en kæreste gennem 5½ år bare skrider uden note?????

Om jeg søger råd, jeg ved det ikke, ved ikke særlig meget for tiden, prøver jo egentligt bare at finde de stumper af en tilværelse, der ligger smidt ud over alt i min virkelighed....
Var ikke lige den plan Elveren havde med sit Ambient Woods... som nu ligger i ruiner men ellers var godt bygget op engang. Placeret midt i en hampmark, med svampe på taget og sommervarme i skabet - kærlighed i stuen. Elveren var gået til ro og hyggede sig gevaldigt... Dårlig karma min ven...... Dårlig karma.... Men måske var valget af dame forkert og syren kan have blændet mig, man skal jo ikke tro på alt lucy fortæller en, men hun har også fortalt mig mange andre ting på det sidste. Har indtaget omkring 10-12mg LSD siden januar, kun for at finde et svar, har trippet rundt i dagevis og ledt og ledt. Har også fundet svarene tror jeg, ved bare ikke hvilket et jeg skal vælge.
Har indset at uanset næsten hvad fanden jeg kaster mig ud i, så fucker jeg det up på et tidspunkt, enten af egne handlinger eller også så vil eksistensen bare gerne lige træde lidt på mig, igen igen i-fuckin-gen.

Det hele er bare så forvirrende for tiden, til tider manisk og uforståeligt, der er så mange spørgsmål mit indre kræver svar på, men ved jeg aldrig får, nogle gange er livet uretfærdigt, men må vel bare bygge ambient woods op fra grunden igen. Kan bare ikke finde ud af om det skal bygges til mig eller om jeg skal finde min elverprinsesse først... Alt er uklart, men alligevel er det som om det er en form for genfødsel, en ny tavle, et nyt liv..... Fuckin pis at være så forvirret...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2008 23:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2007 21:08
Indlæg: 381
Hvad laver du egentlig til hverdag Psychomancer?

Sådan en omgang ville simpelthen skubbe mig så langt tilbage at jeg ligeså godt kunne stoppe og starte forfra på næste semester.

Der har været flere tråde lignende den her, hvor jeg ikke kan undgå at tænke på hvad folk egentlig laver til dagligt, der muliggør sådan et forbrug/misbrug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2008 00:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg er i lære som VVS og energi montør og ja, det var sgu ikke mit smarteste træk til dato, kommer til at sætte mig totalt langt tilbage, jeg kan ikke huske en skid, leder efter tingene i mit køkken selvom jeg jo godt ved hvor de ligger. Kan ikke finde en skid fordi jeg kan simpelthen ikke huske noget som helst, vælger at grine af det fordi ved det kommer tilbage, har haft turen før, for nogle år tilbage og det hele kom igen, efter et par måneder, så jeg er en spade, ved det godt.......

Skulle bare have holdt mig til syren.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2008 10:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2006 01:53
Indlæg: 1378
Geografisk sted: Helt væk
Det var satme noget af en omgang :O

Men ja, som de andre siger så smid stofferne på hylden, og tag et af dem ned en sjælden gang imellem. Det ser virkelig ud til det er blevet for meget for dig, det er sjovt nok at lamme sig langt ud i universet engang imellem, men bare ikke for tit. Håber sgu du får det bedre, find dig en hobby eller sådan noget som ikke har med stoffer at gøre så du har noget til at erstatte det lidt.
Men held og lykke :|


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2008 15:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hmm har også smidt MDMA'en på hylden... Holder mig til syren fra nu af - har simpelthen ikke brug for mere mindfuck - kun rene klare tanker.....:)

Nu der lørdag og jeg sidder og tænker på at tage til børnefødselsdag iaften, gas lucy og ingen emma til mig... Men ved jeg springer turen over, skal til den 25års fødselsdag i næste weekend og det jo ligesom et rave..... Så der ender jeg helt sikkert på lucy... Hvilket jeg heller ikke har noget imod, fordi efter at mdma hangoveren er begyndt at dæmpe sig kraftigt, har jeg været istand til at tænke over mit syretrip, hvilket har givet mig en overdreven klarhed mht mit liv..... Egentligt er det ikke så slemt som det kunne være...

Er 27 - føler mig ikke specielt gammel - føler næsten at livet på en måde lige er begyndt - på samme tid sjovere og mere neder at være single som 27 årig...

Jeg har hobbies der intet har med narko at gøre... Laver musik, træner, spiller basket, gamer og masser af online tid....

Men har jo også lige så mange hobbier der har noget med narko at gøre og ved da virkelig ikke, hvad jeg skulle give mig til, hvis jeg pludselig ikke skulle beskæftige mig med alt det...
Vil altid være en psychedelic-sucker :)

Men aldrig aldrig mere vil jeg indtage mdma på den måde, var meget lettere at komme ovenpå da man var 20, men når man næsten er 30, puuha, jeg ønskede mig næsten død i tirsdags, nok mit livs værste dag.
Ja jeg er ikke helt ovenpå igen, men har da været ude og besøge kammier igår, heldigt man har sin bror ved sgu ikke hvad jeg skulle have gjort uden ham i den her uge... Men alligevel, det ikke alt man vil lukke ud på sin bror, fair skal være fair...

Cubensis: synes jeg lagde med lort i ansigtet i tirsdags, så ved godt hvad du mener, er bare gået mere og mere op for mig iløbet af igår og idag....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 apr 2008 23:09 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Godt at høre at du er kommet mere til hægterne!

Du skrev:
Citat:
Fanny: Du har nok ret i at jeg ikke skal finde en der holder mig tilbage, men hvad skal man gøre når man er LSD lamfighter? Hver eneste gang jeg møder en tøs, er hun enten fuldstændig kixekogt eller total 100% normal, ingen af delene dur. Den ene vil jeg enten koge helt af, eller også koger hun mig helt af... Den anden vil sky mig som pesten eller jeg vil komme til at hade hende som pesten pga stoffer.....


Der er ikke noget let svar her, for der findes ikke særlig mange piger som er eventyrlystne på det psykedeliske og som samtidig har et fornuftigt forhold til øvrige stoffer. Der er flere mandlige psykedelikere fordi de er mere eventyrlystne og har vovemod. Dog roder de sig også oftere ud i problemer med stoffer end piger gør, tror jeg, fordi vovemod kan føre dem til grænsen til det selvdestruktive. Piger søger generelt det trygge, hvilket udspringer af et redebyggerindstinkt. -Hendes bevisthed skal danne rammerne for børn at vokse op i (og være basen for manden at vende hjem til), og derfor har hun ikke det store behov for at udfordre ekstremerne. Det lader hun så at sige manden om.
Dog findes der piger som har en stor appetit på at udforske det psykedeliske. Vi hænger bare ikke på træerne, -så måske er der alligevel håb for dig, i et særligt pigehjerte? :wink:

Jeg synes det lyder fornuftigt når du siger, at du vil droppe MDMAén men fortsætte med LSD. MDMA farver alting lidt for lyserødt, og man vågner op til en kold og grå hverdag bagefter. Så er det mere ægte oplevelser man kan få på LSD.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2008 02:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
MDMA er en dum ho når det kommer til stykket, men meget sjovt som rekreativ stimulans. Måske det var savnet af nærvær der sendte mig amok på mdma, manglede jo pludselig en følelse af kærlighed i min hverdag. Ved dog godt at uanset grunden, så var den her pige ikke den rigtige for mig, det er som om jeg skulle bruges som springbræt indtil hun fandt noget bedre, som hun jo åbenbart må have, siden hun skred.
Dog vil jeg ikke føle mig mindre værd af den grund, må bare lære at leve med, jeg er et af de mennesker som har svært ved at finde en man kan elske, er nemlig så frygtelig bange for at det var en LSD induceret kærlighed, fordi når jeg ser på mine "krav" til en partner og så begynder at sammenligne med hvad eksen opfyldte, så er det som om jeg har været en tryghedsnarkoman, som bare har haft brug for at blive elsket af en eller anden.
Faktisk er det lidt flovt at indrømme, underligt at have haft det sådan...

Kender også et par enkelt trippede piger som er noget psykedeliske, den ene er bare for fascineret af det mørke til det er sundt for mig, den anden er alt for meget hippie. Peace Love Harmony er nok meget godt, bare ikke til en P.L.U.R. gut.... Som ikke kan klare sig uden personlig frihed... Argh livet kan være noget pis til tider... Ufedt at leve i en P.L.U.R sfære og så ikke have en tøs at dele det med, en som man kan dele sine langt ude tanker med, sine skumle ideer.... HVORNÅR KOMMER NARKODATING.DK ONLINE :peace:

Hvorfor skal alle "raver" tøser i nordjylland være wannabees??? Ja ok generalisering, selvfølgelig er der psykedeliske raver piger i nordjylland som er real ravers...... De gemmer sig bare godt..... Ak vrøvler sgu nu....

Fanny, kan du ikke presse den der "Hendes bevisthed skal danne rammerne for børn at vokse op i (og være basen for manden at vende hjem til)" ind i hovedet på alle kvinder i landet? Synes jeg kender alt for mange. der ligger alt for langt fra det ideal.......

Fatter heller ikke hvorfor jeg tager MDMA i det hele taget????? LSD giver mig mere lovefornemmelse, man skal jo bare, hmm, ja aktivere kærlighede i starten af peaket sammen med energien. Så har man MDMA med visuals og uden at være dum.... Ok man er ikke social på samme måde, men det jo fordi man ævler om tusinde forskellige teorier og sandheder i et væk.

Må bare håbe der er noget karma tilbage i elverposen.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2008 15:51 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Sååådan der! Nu lyder du jo som et helt andet menneske. Der er en sandhed man aldrig må glemme: tingenes tilstand er aldrig så slem vores hjerne nogen gange foregøgler os. I dag er det solskin og pigerne går forbi mit vindue i stramme toppe for første gang i ½ år. Hvadend det var som fik dig derned hvor du var for et par dage siden så må du undgå det fremover. Hvis du undgår de ting så vil balancen indfinde sig igen og livet går videre. Jeg tror heller ikke på at du er følelsesmæssigt underudviklet, det bærer dine indlæg ikke præg af. Du er sikkert følsom og i den henseende er hash jo en god undertrykker.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2008 16:38 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Psychomancer skrev:
Fanny, kan du ikke presse den der "Hendes bevisthed skal danne rammerne for børn at vokse op i (og være basen for manden at vende hjem til)" ind i hovedet på alle kvinder i landet? Synes jeg kender alt for mange. der ligger alt for langt fra det ideal.......


Nu er jeg selv langt fra det "ideal" jeg beskrev der, da jeg ikke nøjes med at være den "stabile base" men selv vil med på eventyr! Men min beskrivelse af de såkaldte "normale" piger, var nok lidt for romantisk sat op. Det der med at være basen han kan vende hjem til (efter han har været en tur ud over det psykedeliske overdrev) er jo ikke noget de fleste piger ville stå model til. "Normale" piger vil have en stabil mand med et stabilt job, og stabile interresser, så hele familie-danmark-møllen kan køre, og de kan få børn, hus, bil osv. Jeg tror grunden til at de bakker ud, skyldes at det er temmelig stigmatiseret at være psykedeliker i samfundet, så skal man finde en pige der kan være en "stabil base" skal hun være temmelig fanden i voldsk over for hvad det øvrige samfund mener.

Men der findes da piger som er psykedelikere lige som der findes mænd, der forstår at tage på eventyr, og samtidig bevarer begge ben på jorden. Der er bare lidt langt imellem.

Pas på dig selv, og lad ikke dit forbrug af LSD blive selvdestruktivt. Det vil kun skræmme de kloge piger væk.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2008 17:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Føler mig nu stadigvæk en smule følelsesmæssigt underudviklet, men det sikkert eftervirkninger af alt for meget MDMA... Nu skal jeg bare være klar til på lørdag, sådan at jeg kan komme ud og trampe med Lucy.
Hun bliver ved med at kalde på mig og jeg er altid frisk på at holde i hånd;)

Der var en der sagde til mig, at fra de største kriser, udspringer den største udvikling... Eller noget i den stil og det er jo ganske sandt... Føler jeg har udviklet mig enormt meget som individ, det sidste stykke tid, har så også haft nogle nedturer, men har jo altid sagt at efter en optur følger en nedtur og at man ikke har ret til opturen hvis man ikke er klar på nedturen. Gamle filosofier bliver pludselig realiteter igen. Livet er i konstant forandring, men et eller andet sted hele tiden det samme, på en måde.

Halugen: Undgå det der fik mig derned??? Kærlighed, nej, det vil jeg sgu ikke undgå - skal jo bare finde den sande kærlighed og livet er jo langt, man skal bare holde sig ung, det har man jo lucy til, man skal bare undgå at gå i hundene med hende........

Men jeg føler mig også mere normalt, er dog begyndt at få de forbandede mdma-lyn gennem kraniet, vidste godt de ville komme når svimmelheden og kvalmen var ved at aftage og de heldigvis ikke så intense som de var sidst. Det til at leve med, men glæder mig til 5-htp'en ankommer, sidst fik det mig på baseline på 3 dage og det var meget slemmere end den tur her.

Fanny: He he, nu ville jeg heller ikke byde en normal pige at skulle være min psychedelic-firstaid, fordi nogle gange har jeg godt nok smadret mig selv, sådan rent mentalt.. Det skal jo være en, der selv har blæst sin psyke tværs ud gennem øret og studeret den på væggen bagefter.... Alt andet vil være unfair - fordi nogle gange får jeg godt nok revet sjælen ud af baghovedet og får den set lidt for tæt på. Men det ville nu være rart at have en, som man kunne diskutere sine trips med... He he, nogle gange er det meget behageligt at snakke om dem, især med en som måske har oplevet lignende itng, eller måske endda var med på trippet..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2008 20:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2007 23:30
Indlæg: 153
Geografisk sted: København
Det der ordsprog med at den største udvikling udspringer af de største kriser er helt rigtigt - og selvfølgelig udspringer den også af de største opture... du skal nok klare det. Ud fra dine indlæg virker det som om at du har hjertet på det rigtige sted.

Livet er en fucking Toblerone... det går op og ned hele tiden - og hvis du aldrig var nede, ville du ikke have den fjerneste idé om hvordan det ville føles at være oppe. =)

Sæt pris på de forskellige oplevelser du får smidt i hovedet på dit rollercoaster-ride for tiden, og prøv at se dem som værktøj i stedet for forhindringer - det virker som om du er godt igang, hvilket er fedt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bandit420 og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team