Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: spise E alene
Junior medlem

Geografisk sted: Not far from you :D
jeg sad lige og snakkede med en kammerat igår om at tage Ecstasy alene eller hvis man bare sidder med en kammerat. tænkte på om oplevelsen ville være anderledes da vi begge to altid kun har spist knaller til rave eller fester med mange mennesker og vild musik.

følelsen af den evige lykke og glæde (under et godt trip på nogen fede piller) kunne være fedt hvis man bare sad med en ven og hørte en masse forskelligt musik og fik snakket og måske oplevet nogen fede hallu ting :)

vil høre om der er nogen der har gjort dette og måske vil dele lidt erfaringer omkring det :) ??

MEGATRON

Tja så hellere med en god en veninde ;)

Har prøvet at spise e-piller med en kammerat mens vi hørte god musik og det endte - surprise - med at vi sad helt blæste og snakkede sort til hinanden, meget hyggeligt, men vi var dog enige om at vi gerne ville have været nogle flere om oplevelsen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jo flere jo bedre imo.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har 2-3 gange prøvet at spise Ecstacy hvor vi kun var to personer. Synes det er cool nok, og man får virkelig snakket meget. Nok mest lort, især hvis dosen er på det niveau hvor man begynder at blive halvunderlig :lol: , men stadig sjovt. Dog synes jeg, som resist, at jo flere jo bedre :D.

Medlem

Hvis der skal være mange, skal de alle være blæsere! det ødelægger lidt det hele når der går folk rundt som ikke selv er på det, og ikke fatter hvad det er man oplever! gider slet ikke konversere med folk der ikke er ramte når jeg selv er godt stegt, for føler de ikke forstår mig :) hehe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes skam det er meget hyggeligt at tage MDMA i små venne(evt veninde :D)kredse istedet for i byen.

Her har man mere tid og ro til at tænke over alt hvad man føler, hvor man i byen måske ikke altid har ro til at filosofere og være åbenlyst blæst :)

Medlem

Det fungerer fint for mig helt alene, som med en enkelt mere, eller flere.

Forskellen er bare at når man sidder alene styrer man helt fuldkommen selv, og man behøver ikke at skulle tænke sig om, opføre sig pænt o.s.v.. Glæden og suset er det samme synes jeg om man er alene eller sammen med andre.
Dog mangler man en eller anden at nusse med når man er på det alene, men en dyne kan gøre det hehe..

Jeg synes nu stadig at det er aller bedst hvis man er 2 og især hvis man er glade for hinanden <3 det er altså mest optimalt med det lovedrug imo.

EDIT: og selvfølgelig er det altid risikabelt at indtage ting og sager alene, hvilket man bør have i mente.

Medlem
Brugeravatar

Jeg syntes MDMA er et supergodt hyggestof til en rolig aften hjemme i sofagruppen, og jeg har en håndfuld gange brugt det alene. Det giver en lykkefølelse, positivitet og ro i sindet/tankerne, der kan være meget givende rent rekreationelt.
Dog har jeg aldrig prøvet at tage det ude til et rave, som sikkert også er en fed oplevelse på en anden måde.

Hvis du tager det alene og det er kiks/E, sørg for at det er sikre/afprøvede piller, da det aldrig er smart at indtage usikre/ukendte substanser alene.

Og husk selvfølgelig altid det sædvanelige mdma-mantra:
- Mindst 1 måneds pause imellem.
- Små doser.
- Ingen eller MAX 1 redosering.

Have fun. :wink:

Silver_Bullet

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Det er en del anderledes at spise E alene eller sammen med få mennesker. Nu er det godt nok længe siden jeg har taget E vi svinger ikke rigtig sammen længere men sidste gang jeg poppede en pille tog jeg efterfølgende hjem for at spise aftensmad med min mor og min bror.... Det var pænt fucked op hvis man skal sige det mildt hehe. Men ej det sku hyggeligt hvis man bare er 2 der sidder og blæser men så skal det være en man bryder sig om self.

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg startede ud med at spise Emma med små grupper af mennesker, rene blæsere. Hørte god musik og poppede tabs, snakkede sort, snakkede lort, snakkede om følelser, var bare blæste he he...

Men jeg synes at uanset hvor jeg fester, så er der kun blæsere og man kan se max blæst ud. Selvølgelig er der nogle fester hvor der er alt for meget security, så kan man ikke rende og se blæst ud, så tjekker de sgu bare en.

Men jeg foretrækker at spise Emma enten til privateblæser parties - eller private raves...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Dengang jeg tog kix, var vi altid 6-8 stykker som sad og så dumme ud til høj techno. Men der er snart nogle år siden, gider simpelthen ikke mere. Nu kan jeg få ren mdma, det har jeg prøvet 3-4 gange siden december og det syns jeg næsten er kedeligt, ellers er det fordi at det ikke virker på mig mere.

Medlem
Brugeravatar

Syntes helt klart det er sjovest, at være sammen med mange mennesker, helst også sammen med nogle man ikke kender, for så kommer man sgu til det :) Altid dejligt at snakke i flere timer om en masse lort, med en man ikke aner hvad hedder... :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg synes MDMA er et rigtig godt solostof. Jeg har kun prøvet at gøre det alene en gang, men det var min bedste MDMA oplevelse indtil nu. Så jeg vil klart anbefale at lige prøve det alene.
Ellers er det også ok hyggeligt med nogle få venner.

Junior medlem

Geografisk sted: Not far from you :D
det lyder somom du havde en fed "tur" alene :) kan du forklare følelsen og hvordan den er i forhold til at være sammen med nogen hvor man jo føler nærværet og deler syner med andre hehe :D kan forestille mig det er en meget speciel oplevelse? så du ting eller lignende ???
Odden skrev:
Jeg synes MDMA er et rigtig godt solostof. Jeg har kun prøvet at gøre det alene en gang, men det var min bedste MDMA oplevelse indtil nu. Så jeg vil klart anbefale at lige prøve det alene.

Moderator
Brugeravatar

møvlit skrev:
det lyder somom du havde en fed "tur" alene :) kan du forklare følelsen og hvordan den er i forhold til at være sammen med nogen hvor man jo føler nærværet og deler syner med andre hehe :D kan forestille mig det er en meget speciel oplevelse? så du ting eller lignende ???
Odden skrev:

Ja, jeg skrev en rapport dengang.
http://psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=872

Jeg tog efter MDMA'en en dose 2cb, så det kan i også læse om, hvis i lyster.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har også taget mdma alene. Mit første mdmatrip var på ca 400 mg. Jeg vil nu foretrække at tage det med andre, det er simpelthen spild af et godt trip at tage det alene, syns jeg. Man mangler nogen at dele rusen med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
MDMA skal ikke tages alene. Jeg kommer hvertfald straks til at savne selvskab. IMO bør MDMA kun tages sammen med andre, det andet er for kedeligt.

Moderator
Brugeravatar

Min erfaring er anderledes end de to ovenstående. Men det er jo en erfaring som vedkommende der spørger til det selv må finde ud af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan da henvise til min egen nye rapport, hvor jeg prøvede MDMA alene, med naturen som setting.

Kan helt klart anbefales, du får virkelig sluppet dine tanker løs, og du er fri til at bearbejde løs.
det er dog også hyggeligt med selskab, og må indrømme jeg savnede lidt til sidst i trippet. Men ellers er det jo skønt at man bare kan dase i solen og gøre hvad man vil. Man føler sig fri =)

http://psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=1214

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
tfss skrev:
Hvis der skal være mange, skal de alle være blæsere! det ødelægger lidt det hele når der går folk rundt som ikke selv er på det, og ikke fatter hvad det er man oplever! gider slet ikke konversere med folk der ikke er ramte når jeg selv er godt stegt, for føler de ikke forstår mig :) hehe

lige præcis ! ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]