Okay tak

. Jeg tænkte bare over at det så i bund og grund er "dumt" at dyrke pot, hvis den vokser lige så godt og får lige så store buds som skunk planter.
I år gror jeg,
Lowryder (x10)
Oldfarmer Nepal (x10)
Thy PotMix (x10)
DCF's UdeSkunkMix (x10)
G-Mix (x10)
Royal Dane (x10)
Grøn Midtsjælland (x10)
DCF's PotMix (x10)
Pot x Purple Peace (x10)
Og lige noget der ikke har så meget med tråden at gøre, men jeg forstår ikke hvorfor så mange af mine planter er døde. Jeg startede dem inde under 200 W indtil de kom op af jorden. Jeg satte dem ud (for ca. 2 uger siden), og stort set alle mine RD, Udeskunkmix, og nogle af de andre er døde
Har ikk lige taget pic af det, men stilken er så tynd som tandtråd og de ligger vandret med jorden. Jeg har en idé om at det er kulden der har dræbt dem. De har ikke fået for lidt eller for meget vand. De har fået regnen, og jorden er stadig halv fugtig. Og desuden har de heller ikke vokset overhoved, siden de kom ud for 2 uger siden. Har heldigvis stadig nogle overlevende Thy Pot og Pot mix, og en del frø der ikke er sat igang endnu. Der har været enkelte natte temperaturer lige under frysepunktet siden de blev sat ud. Men stadig surt da jeg havde glædet mig enmormt til at dyrke RD i år. Har kun 2 RD frø tilbage som jeg har sat til spiring idag.
Jeg fik en god potion frø fra en ven, og ingen ved hvad det er for et strain, men de gror skide godt i forhold til mine frø fra DCF. Alle sammen er overlevet og har meget større blade end dem fra DCF, og de har fået samme kulde.
Jeg gider ikke igen til at smide dem i potter først, imorgen smidder jeg de sidste 30 frø direkte i jorden når de har åbnet sig. Kan jeg ikke bare lave en lille fordybning i bedende med noget prikkeljord og evt leca ting?
Håber der er nogen der har noget indput til min plan, eller til hvorfor mine små planter er døde. og hvorfor pot planterne overlever bedre en RD, SKUNKMIX, G-MIX, og andre.
På forhånd tak