Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Er der nogle af jer der kender til noget kaldet Thai - tabs,om de virker og om der er stor risiko ved at bruge dem ?

Medlem

Geografisk sted: København
Gnask du bare løs....

Om jeg vil kalde dem steorider ved jeg nu ikke helt....

Men dem kan du godt æde.

hehe det kunne være sygt at komme på den vilde kur hvor man bare fik heste hormoner og grise hormoner...

Junior medlem

Thai også kaldet dianabol er en udmærket begyndersteroide. Det er en oral steoride men hvis du skal have noget virkning skal du altså æde en del. Du kommer også til at ophobe en masse vand i kroppen. Hvis det skal virke rigtig godt skal du have nogle Oxymetholone, som gør dig mega stærk. Hvis du kører disse sammen så bliver du stor og stærk. Det bedste ville være hvis du kan få de blå thai. Dem er jeg i gang med og de indeholder 5 mg istedet for alm. Thai som kun indeholder 2 mg. Men ellers en udmærket oral begynder steroide.

Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Okay tak ! Hvor meget vokser man ca. på omkring 100 piller, eller skal jeg æde flere ??

Medlem

Hey Deca,test try that

Junior medlem

Hvis han nu ikke ønsker at stikke sig så hjælper deca og test ikke så meget. Hvis du ønsker at tage lidt på så er 100 slet ikke nok. Du skal æde ca. 10 om dagen i 7 uger eller deromkring. Det er kun 2 mg så det bliver 20 mg. om dagen. Jeg tager for tiden 30 mg. om dagen og 40 mg. er absolut maks. så få nogle flere inden du starter for 100 er ikke nok.

Medlem

man skal også lige huske på det ikke fedt at starte med at stikke sig også begynde at træne... Du skal sku lige ha trænet et halvt år uden eller mere...

Det kunne da være sjovt at blive monster stor, men det jeg sku for doven til [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Salvia: Det er rigtigt. DU skal have trænet lidt inden ellers kan dine led ikke holde til den vægtforøgelse. Jeg er selv ved at være ret stor. Ikke mega, men jeg har dog taget noget på i muskelmasse.

Men man skal regne med at skulle æde et sted mellem 400 og 500 af de røde thai men kun ca. 250 af de blå. De blå hedder methandienon men er ret svære at få fat i...Menmindre man kender de rigtige :0) Men jeg vil klart anbefale at man træner ca. 1 år uden inden man starter. Der efter kører man 7 uger med thai og oxy. SÅ tager man ca. 10-15 kg. på. Og derefter taber man ca. 2-3 kg. igen da det er væske.

Men røde thai er gode at starte på...Men husk at hvis du først begynder at tage det skidt og træne seriøst, så kan du ALDRIG stoppe igen. Så vil din krop simpelthen falde sammen. Husk at spise sundt træne 5-6 gange om ugen af min. 90 min. og så drikke en masse vand. Evt. tage noget proteinpulver sammen med. Og måske også kreatin så du kan øge din tolerance uden at du syrer til med det samme..

Håber du kan bruge denne lille "vejledning"

Junior medlem

jimmi: Puha, prisen er svær at sige...De røde thai plejer at koste ca. 2 kr. pr. stk men 4 kr. er også okay, men så heller ikke mere. De blå plejer vist at ligge på 4 kr. stk.

Medlem

Bah... Så heller træne seriøst i et år og så starte med en seriøs cycle med noget i en sprøjte f.eks deca... det andet skal sku forbi leveren og det har jeg sku ikke lyst til.. helt ærligt mand deca er sku mindre farligt og du kan nøjes med en enkelt cycle på et år... Men om mand så kan lade vær det noget andet!!!!

Men hvis i synes det sjovt med thai og oxyer og kreatin så gider jeg ikke blande mig..

Junior medlem

Salvia, træner du?? Det er klart sundere at tage deca pga. det med leveren, men det virker for mange også lidt mere hardcore netop fordi det er på ampul. Det andet virker lidt mere uskyldigt for det er jo bare en lille pille. Jeg er helt enig i at deca, test, drive, HGH og hvad der ellers er er mindre "skadeligt" da det er i sprøjte og går direkte i musklerne uden at skulle forbi leveren. Kreatin og protein er kun et supplement, hvis man ikke spiser ordenligt.

Junior medlem

Geografisk sted: Horsens
Hvad koster dianaboler? Hvor meget kan man regne med at tage på over 7 uger??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]