Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Psychomancer skrev:
LSD+Alkohol

NO-GO. Bryder mig ikke om det... Man bliver dum i nakken af alkohol og bliver udvidet af LSD'en.... nej det ikke fed..

Det må da være en smagssag.. Jeg har gjort det flere gange i festligt lag og haft det pisse hyggeligt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Cubensis skrev:
Psychomancer skrev:
LSD+Alkohol

NO-GO. Bryder mig ikke om det... Man bliver dum i nakken af alkohol og bliver udvidet af LSD'en.... nej det ikke fed..

Det må da være en smagssag.. Jeg har gjort det flere gange i festligt lag og haft det pisse hyggeligt :)

Ja, skrev også JEG ikke brød mig om det, så ja det er det...
Men grunden til det er et nogo for mig, er at alkohol kan jeg ikke styre og drikker mig altid plaskestiv.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psychomancer skrev:
Cubensis skrev:
Psychomancer skrev:
LSD+Alkohol

Ja, skrev også JEG ikke brød mig om det, så ja det er det...
Men grunden til det er et nogo for mig, er at alkohol kan jeg ikke styre og drikker mig altid plaskestiv.

For mig er det heller ikke særlig godt, men det er mere fordi at jeg ikke gider drikke under hele trippet, og det ender tit med jeg får det mærkeligt i slutningen hvis det så viser sig væskemanglen i kroppen er skyld i det, selvfølgelig fordi man har været stiv, men det tænker man slet ikke over når man tripper.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Her er et par af de LSD komboer jeg har syntes om:

LSD / Keta
Yderst sjov med en stor streg keta når man peaker eller efter man peaker :)

LSD / MDMA
Tar for det meste kun den her kombo når jeg skal til tramp, og må sige jeg er lige glad for den hver gang, dog kan jeg godt følge Psychomancer lidt med der kommer rimeligt grov nedtur sidst på aftenen når MDMA'n dør ud.

LSD / 2cb / mdma
Har også taget den her kombo en enkelt gang eller to til tramp, og må sige at musikken lød yderst exeptionel, stadig mange visuals dog begrænset da jeg ikke laver meget andet end at danse og så er det somom jeg ikke rigtigt giver mine visuals tid til at spring helt ud, om man så må sige.

LSD / 2cb / keta / mdma
Til dags dato de kraftigeste visuals og halucinationer jeg haft.
Insuflerede en ordenlig 2cb oveni i noget der mindede om en K-whole dosis (For mit vedkommende ihvertfal) , mens jeg alderede var godt stegt på LSD i forvejen. Det var somom jeg gik tilbage til Punkt 1 i mit liv, da jeg blev født, forstod ingen ting, kunne bare fornemme en masse indtryk på alle mulige mærkelige måder, og jeg skulle ikke kigge ned i jorden i meget mere end 2-3 sekunder før den var springt fyld med halucinationer. (Kan være jeg lige smider en triprapport op en eller anden dag)

LSD / Svampe / Mdma / keta
Tog den her kombo engang til tramp sidste år, havde desværre ikke timet det så godt, og havde spist mine svampe og frimærker et stykke tid inden jeg kom ind på halvandet, og da jeg så ramte køen på halvandet, mistede jeg mit syn og fik totalt ondt i maven, og det er på ingen måde særligt rart når de eneste lokumer der er, er dem indefor som i forvejen er pisse klamme. Fik heldighvis mit syn igen og min normale mave følelse tilbage efter at havde sidet ned en lille halv times tid, og derefter indtaget de resterende drugs. Rigtigt lækker rus, med flotte visuals og god lyd, men må jeg sige, jeg har dog lært min lærestreg, jeg tager for fremtiden kun 1 stof ad gangen, og så venter jeg også lige til jeg er landet på gulvet :). puhaaa.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Sahota skrev:
LSD / 2cb / keta / mdma
Til dags dato de kraftigeste visuals og halucinationer jeg haft.
Insuflerede en ordenlig 2cb oveni i noget der mindede om en K-whole dosis (For mit vedkommende ihvertfal) , mens jeg alderede var godt stegt på LSD i forvejen. Det var somom jeg gik tilbage til Punkt 1 i mit liv, da jeg blev født, forstod ingen ting, kunne bare fornemme en masse indtryk på alle mulige mærkelige måder, og jeg skulle ikke kigge ned i jorden i meget mere end 2-3 sekunder før den var springt fyld med halucinationer. (Kan være jeg lige smider en triprapport op en eller anden dag)

Please do. :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]