Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Rapporten er skrevet under oplevelsen.

18.55 – 52mg sniffes. Blodtryk og puls normalt. Tom mave. Humør: en anelse træt og uoplagt. Medium smerte i næseslimhinderne. (sidenote: Pulveret fylder utroligt meget i forhold til vægt, måske måden det er omkrystaliseret på) overflade temp. Taget med IR termometer til 33 grader celsius.

18.58 – første effekter bemærket. En smule let i hovedet.

19.01 – puls og blodtryk en anelse forhøjet.

19.06 – blodtrykket yderligere hævet, men pulsen stabil. Følelse af lethed i hovedet meget henad andre stims. En smule bruxisme noteret.

19.12 – Tydelig stimulans effekter noteret. Øget energi og overskud. Minder på mange måder om en svag dose methcathinon.

19.28 – effekten virker som om den peaker. En anelse svige i svælget. Føler mig frisk og energisk. Føles tydeligt påvirket, men ikke med den klarhed som fx amfetamin giver. Vil gætte på at jeg ville løse kognitive opgaver med et dårligere resultat end i ædru tilstand ligenu.

19.30 – pupiller alm. Størrelse. Bruxisme igen noteret, ikke slemt, men vælger alligevel at tygge tyggegummi.

19.46 – anorektisk effekt noteret. Effekten er dalende, men stadig markant. Ingen ændring i overflade temp.

20.06 – effekten er dalende, lidt irriterende bodyload opstået. Føler trang til at redosere.

20.41 – effekten har stabiliseret sig. Euforien er forsvundet og der er blot en stimulerende effekt tilbage. Puls normal, blodtryk stadig forhøjet. Føler mig en smule uklar og ville fx ikke bryde mig om at køre i bil.

21.08 – roligt ”afterburn” vedvarer. Stadig tydeligt påvirket, men jeg tror ikke rusen herfra vil bevæge sig nogle steder andet end at forsvinde langsomt over de næste 2 timer.

Konklusion: Stoffet er ganske kortvarigt, de positive mentale effekter er i hvert fald. Folk med hang til stærke stims. Vil nok ikke bryde sig synderligt om det, men folk der bare vil have et humørløft og en smule energi skal det nok tiltrække. Stoffet virker meget som en svag variant af alm. amfetamin og med flair fra cathinon og methylcathinon. Mht. til misbrugspotentiale vil jeg mene at det er ret højt. Kombinationen af kort varighed og stimulerende effekt kan sagtens tænkes at lede til overforbrug. Comedownet brød jeg mig personligt ikke særligt meget om. Jeg oplevede Samme cravings og lyst til at redosere som jeg gør med kokain. Udover har jeg i flere tilfælde oplevet hovedepine enten under selve comedownet eller dagen efter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor her, og ikke indsendt til triprapport-sektionen?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Fin rapport.

Synes det er lidt sjovt du skriver det gør medium ondt.

Jeg synes overhovedet ikke at det gør ondt i sniffe. tværtimod, det er dejligt "floffy" IMO

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Giver 52 mg overhovedet nævneværdig virkning ?. da jeg prøvede det, tog jeg mellem 2 og 400 mg og stoppede fordi det ikke gav det store, men er selvfølgelig også vant til amf. mht cravings så oplevede jeg absolut intet, men jeg lammede så også videre på 4-acetoxy-dipt og keta.

// Dette er på ingen måde en opfordring til at indtage forholdsvis store mængder af et stof man ikke ved nok om.

Senest rettet af Sway 05 apr 2008 05:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Ja, det er et RC, men lammer mig jo heller ikke af på hvad som helst. mephedron har jeg ex taget 70 mg af eller sådan noget. grunden til at jeg gjorde det på e-cat var fordi, at det herinde var blevet positivt modtaget.

mht at lamme videre, ja så er det sådan jeg fester - kan holde til at være underlig.

Sway :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
-OT slettet-

Titel: Re:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
FlæmMing skrev:
Synes det er lidt sjovt du skriver det gør medium ondt.

Jeg synes overhovedet ikke at det gør ondt i sniffe. tværtimod, det er dejligt "floffy" IMO

Jeg synes, at konsistensen af stoffet er "fluffy"... dvs. besværligt at hakke ud i lines og sniffe...

... men synes bestemt ikke at det er smertefrit at sniffe.
Syntes der var en mærkbar brændende (ubehagelig) fornemmelse. Måske ekstra slem fordi man skal sniffe så forbandet stor mængde pulver.
Til sammenligning er (ordentlig) coke smertefrit og nærmest "rart" at sniffe for mig, og meth giver bare en svag "kløe" (sikkert pga den lave mængde der sniffes).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]