Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 10:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psychedelia folks! :)

Jeg sad lige og snakkede med nogen gutter om stoffer osv, da en af dem fortæller at han har proppet en ecstasy tablet op i .. chokis .. altså der hvor solen aldrig skinner! for at få en bedre virkning ud af det.
kan dette lade sig gøre med hash?

go ryger

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hahaha Du kunne jo prøve at stikke en joint op i anus og prøve at ryge :lol: I princippet ja så burde de da være muligt. Har hørt om tosser der propper ecstasypiller op i røven og bliver vildt blæste :D Aldrig noget jeg ville gøre, syns det er lidt for nasty, min røv er ensrettet ! :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted herude
nowayback skrev:
Hey Psychedelia folks! :)

Jeg sad lige og snakkede med nogen gutter om stoffer osv, da en af dem fortæller at han har proppet en ecstasy tablet op i .. chokis .. altså der hvor solen aldrig skinner! for at få en bedre virkning ud af det.
kan dette lade sig gøre med hash?

go ryger

Har en kammerat der har prøvet det med hash, og han siger at det virker...

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Tvivler sku' stærkt på at hash kan blive optaget særlig godt igennem den anale slimhinde :roll:

Titel:
Junior medlem

har en ven der har puttet ecstasy tabletter op i numsen, og har også en der har prøvet med søsygetabletter. de blev begge vold blæst, men ja det rimelig råddent at tænke på :p

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det vil ikke blive opdaget specielt godt, hvis det overhovedet kan. THCen bliver nødt til at have noget fedtstof er binde sig til, for at det skal kunne optages ordentligt i kroppen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Stoffer som mdma og amfetamin kan optages gennem slimhinderne, men jeg tvivler stærkt på, at hash kan. Hvis det er tilfældet, burde du også kunne sniffe dit hash.

Titel:
Medlem

Keta-Smølfen skrev:
Tvivler sku' stærkt på at hash kan blive optaget særlig godt igennem den anale slimhinde :roll:

:yeah:
Det lyder meget ubehageligt at ''indtage'' hash med røven..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg mener jeg har læst et sted at hash kan optages rektalt med hash. Jeg ser lige om jeg kan finde link.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Medlem

Damn.. hvis den holder så finder jeg det sgu lidt gustent :P
Er der noge der har erfaringer med dette ?
Jeg syntes ikke jeg har lyst til at teste det.. Jeg har det lidt sådan med endetarmen at det er indefra og ud og ikke omvendt :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Har snakket med en rimelig blæst gut engang der sagde han havde gjort det, og at det virkede super kraftigt, men så igen, han sagde også at han havde prøvet stort set alle E-piller og været død i nogle sekunder ved e-pillerne, så enten er han fuld af lort, eller også så er han i hvert fald ikke the Hr-kinda-guy. Men det er i hvert fald dét jeg har hørt om det. :)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Der er vist lidt om det:
Citat:
...as well as rectally in the form of suppositories (THC-hemisuccinate). The applied doses of THC were 0.1-0.2 mg/kg/day oral, and 0.025-0.075 mg/kg/day rectal, respectively.
Citat:
With rectal application, the "first pass effect" of the liver was diminished and the bio-availability was approximately doubled. Therefore similar or better effects were obtained with lower rectal doses, compared to oral application.

-- http://mojo.calyx.net/~olsen/HEMP/IHA/iha03212.html

Hmm. Det virker endnu bedre rektalt end oralt. Det kunne da være at man skulle teste det en dag.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det smager da næsten for godt til at proppe op i røveren haha

Jeg troede eikke det knne lade sg gøre.. Skal det ikke vær e vandopløselig for at kunen optages i slimhinder? Der er ikke særlig meget af den vand-oplsølise thc i planter, den gode thc er fedtopløslig

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Xpert skrev:
Det smager da næsten for godt til at proppe op i røveren haha

Jeg troede eikke det knne lade sg gøre.. Skal det ikke vær e vandopløselig for at kunen optages i slimhinder? Der er ikke særlig meget af den vand-oplsølise thc i planter, den gode thc er fedtopløslig

Har du prøvet det, eller er du bare usædvanligt skæv lige nu Xpert?

I PDF på http://www.lca-uk.org/february2007newsletter.pdf snakker de om rektal THC i form af "THC-hemisuccinate", så det kan godt være at THCen er i en lidt speciel form.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Skal jeg da huske, næste gang jeg sidder med en klump og mangler lighter/tobak/papir :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Måske man kan hvis man suger røgen ind med røven.
Tror dog ikke det kan optages gennem rumpens slimhinder, da man ellers, som The pille siger, burde kunne sniffe hash.

Men prøv det dog. Husk blot ikke at suge på jointen bag efter ( E. coli er en bitch)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Har hverken prøvet at sniffe eller at proppe noget op i endetarmen, men der er vel forskel på hvor hurtigt det passere slimhinderne? Vel længere tid til at optage hashen i endetarmen end i næsens slimhinder?

Titel: hmm
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
hvorfor er det her overhovedet diskuteret. Har man så ikke noget der er vigtigere at finde ud af med sig selv som f. eks ens seksualitet?

8)

Titel: Re: hmm
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Blæste Nico skrev:
hvorfor er det her overhovedet diskuteret. Har man så ikke noget der er vigtigere at finde ud af med sig selv som f. eks ens seksualitet?

8)

HÆHÆHÆH

Jeg synes nu det er et mægtigt spændende emne. Dansetabletter til rektal indførelse.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det sker
Arius skrev:
Hahaha Du kunne jo prøve at stikke en joint op i anus og prøve at ryge :lol: I princippet ja så burde de da være muligt. Har hørt om tosser der propper ecstasypiller op i røven og bliver vildt blæste :D Aldrig noget jeg ville gøre, syns det er lidt for nasty, min røv er ensrettet ! :D

HAHA :D jeg var lige ved at skide i min buks da jeg læste det der :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]