And skrev:
Ayahuasca skal du slet ikke begynde at rode dig ud i, hvis du ikke har tilstrækkelige psykedeliske erfaringer. Aya er nemlig utrolig voldsomt, både hvad angår medfølgende maveproblemer og selve trippet.
Så hellere få fat i nogle psilocybin svampe, hvis du vil prøve lidt psykedelisk. Dem kan du både købe i udlandet(vha. google finder du forhandlere) samt finde herhjemme i efteråret.
Kratom er det eneste af de to andre jeg har erfaring med, og der er te-brygning det mest almindelige i en dosis a lá 4 gram.
Kratom har vel at mærke ikke en hat med psykedeliske stoffer at gøre, i og med det ikke giver nogen form for visuals.
Tak for svaret. Ved godt at Kratom ikke er psykedelisk, men tænkte at dette nok var det rigtige sted at spørge. Jeg tror jeg vil prøve at lave en kop te så

. Bare smide omkring fire gram blade i en gryde med kogende vand og så lade det simre ved lav varme en halv times tid?
Jeg har lidt erfaring med psykedelika, bare ikke sindssygt meget. Jeg tror heller ikke jeg vil prøve det endnu, først hen mod sommeren. Til gengæld vil jeg gerne lave en ayahuasca bryg ting til en ven der snart har fødselsdag(og han er temmelig erfaren)

. Er der nogle ayahuasca sorter der er mindre potente end andre?