Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Hej med jer!

Jeg tænkte jeg ville beskrive en oplevelse jeg havde med LSA engang som ikke helt gik som forventet. Jeg kan langtfra huske det hele, hvilket er den primære grund til jeg ikke skriver en hel trip rapport, men når jeg får prøvet Salvia D. blir der lagt rapport op om den tur :)

Jeg fik købt noget LSA i en butik og havde aftalt med min ven (k) at tage det hos ham. Min fremgangsmåde af indtagelse af LSA er meget anderledes end noget andet jeg har læst her på forummet.

Havde fået af vide af en anden ven at man godt ku kværne frøene, ligge dem i en lukket flaske med vand i et køleskab i 3-4 timer.. også drikke hele lortet når det var færdigt..
Jeg havde fyldt mere end hvad der svarer til en mundfuld vand, så det blev drukket over længere tid hvilket jeg tror er en af grundene til det ikke virkede som hensigten.
En anden grund kunne være at jeg ikke vidste at man selv skulle ''aktivere'' LSA'en, forstået på den måde at man selv sku sætte tankerne igang før der skete noget. Mig og min kammerat troede der ville ske noget ''rigtigt''. Det var dog kun mig som fandt ud af virkningen,
nemlig på det mest ''geniale'' tidspunkt; da vi sku sove.. :O jeg havde hørt man ikke kan sove under påvirkning af LSA, men vidste ik det var så slemt. Jeg tænkte og tænkte og så lidt hallu også.
Mit spørgsmål er så:

Er jeg mon for ''grøn'' til LSA siden det ikke bare gik igang?
Er forberedelserne med Salvia D det samme som med LSA'en? forstået på den måde, at er det nødvendigt at man skal ''slå tankerne til'' som med LSA'en for at det virker eller er det noget helt andet?

Håber i Kan hjælpe.

;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg har nu ikke hørt, at man selv skal sætte tankerne igang ved LSA, men tror bestemt ikke du skal det ved frøken D, efter hvad jeg har læst skulle det komme helt af sig selv, ligesom det også gør ved psilocybin. Måske var dit problem bare, at du glædede dig for meget? Altså var for årvågen på dine reaktioner - det kan nemlig godt hæmme det - og det forklarer også meget godt at du først fik virkning længe, længe efter, hvor du jo troede at det var forbi.

Titel:
Eller også var det bare nogle dårlige frø? Jeg kunne ihvertfald ikke undertrykke rusen sidst jeg var på 5 frø bare. Jeg knuste bare frøene og smed dem i en smule vand som jeg knuste dem til. Vandet var helt grønt da jeg var færdig med alle frøene og så slugte jeg det var uden det havde stået og trukket. Det virkede fremragende samt de eneste smerter var nogle svage i lårene

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Min første gang på LSA oplevede jeg også, at jeg kunne styre trippet selv, men det er vel, at dømme efter disse indlæg, forskelligt fra person til person, men dårlige frø og for "tændt" lyder også sandsynligt :)

Titel:
Medlem

Er det mig der er blind, eller har vi glemt en af de vigtigste informationer?
Dosen. Hvor mange frø tog du spiste du? Af hvilken slags? Spiste du selve frøene med, eller drak kun ekstrakt-vandet? Brugte du koldt vand oprindeligt?

Men jeg synes også at der er stor forskel på de forskellige frø, potensmæssigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]