Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
fe_faqet skrev:
kemal skrev:
fe_faqet skrev:
Så vidt jeg har hørt så er det 5% der ryger cannabis i DK, hvis det er sandt så kan det da ikke passe at 20% har dyrket hamp.

Nej, som det allerede er blevet nævnt så er der jo en del herinde fra og eventuelt dcf der har svaret på afstemningen, hvilket har påvirket den en del.

Og sikkert en masse kids der vil være seje på en afstemning ved at trykke, at de har dyrket hash. :P

Ja okay, jeg giver mig :P

Men det er da for dumt at de ikke forudser sådan et resultat, det er lidt i samme stil som at spørge i en kirke hvor mange der er kristne.

Ikke rigtigt. De har jo ikke lavet afstemningen til os, som du pointerer med din sammenligning med at spørge i kirken om hvor mange, der var kristne. Narkomanerne har bare været hurtige til at spotte den, og da det handlede om et emne de kunne lide, har de været inde og stemme.

Tror HR.- Frue DK er ret skræmte lige nu pga. forstillingerne om alle de narkotikalabs der er i deres kvarter, efter at have set afstemningen.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
kemal skrev:
fe_faqet skrev:
kemal skrev:
fe_faqet skrev:
Så vidt jeg har hørt så er det 5% der ryger cannabis i DK, hvis det er sandt så kan det da ikke passe at 20% har dyrket hamp.

Nej, som det allerede er blevet nævnt så er der jo en del herinde fra og eventuelt dcf der har svaret på afstemningen, hvilket har påvirket den en del.

Og sikkert en masse kids der vil være seje på en afstemning ved at trykke, at de har dyrket hash. :P

Ja okay, jeg giver mig :P

Men det er da for dumt at de ikke forudser sådan et resultat, det er lidt i samme stil som at spørge i en kirke hvor mange der er kristne.

Ikke rigtigt. De har jo ikke lavet afstemningen til os, som du pointerer med din sammenligning med at spørge i kirken om hvor mange, der var kristne. Narkomanerne har bare været hurtige til at spotte den, og da det handlede om et emne de kunne lide, har de været inde og stemme.

Tror HR.- Frue DK er ret skræmte lige nu pga. forstillingerne om alle de narkotikalabs der er i deres kvarter, efter at have set afstemningen.

Når man skriver en artikel så må man jo også forvente at det er dem med interesse som læser den. De kan jo ikke bestemme hvem der stemmer, så der vil jo være en masse som ikke engang klikker sig ind på artiklen fordi de er ligeglade.

Titel:
Dedikeret medlem

at dyrke hamp til sig selv hjemme kan godt ses som en metode til at bekæmpe kriminalitet som f.eks terrorisme. desuden støtter du ikke rockere og bander og din røg er ikke fyldt med alskens sundhedsskadelige kemikalier.

hjælp samfundet og dig selv, dyrk din egen røg

Titel:
Dedikeret medlem

Har du selv prøvet at dyrke hashplanter?

Ja 26 %

Nej 64 %

Måske er den der underlige plante i haven en hashplante! 10 %

Stemmer ialt: 686

Titel:
Medlem

Som tidligere nævnt er det en oplagt grund til politikerne at opruste kampen mod dyrkning - med de store procenter.

jeg håber procenterne kommer ned og/eller de overser denne mulighed.

At tro at en afstemning med hver 4 dansker har dyrket kan påvirke til legalisering tror jeg er naivt. jeg håber jeg tager fejl, men at dømme udfra historien om rusmidler så frygter jeg at en større opmærksomhed på hjemmedyrkningen vil medføre større prioritet mod netop denne.

Legaliseringen tror jeg kræver at politikere og befolkningen bliver føelsesmæssig indvolveret (om ikek andet så indirekte) det skal ses som det det er frihedsberøvelse!

Der er nød til at blive informeret endnu mere som et modstykke til skrækkampagnerne. Informationen i sig selv vil ikke flytte ret meget på folks holdning, men informationen vil kunne bryde meget af effekten af skræmmekampagnerne.

samtidig tror jeg det er nødvendig at få nedbrudt den tendens folk har til at vedligeholde fordomme.

En adfærd der modbeviser de hærskede fordomme omkring stof brugeren vil ihvertfald virke med en bedre indstilling lokalt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]