Hej med jer!
Jeg tænkte jeg ville beskrive en oplevelse jeg havde med LSA engang som ikke helt gik som forventet. Jeg kan langtfra huske det hele, hvilket er den primære grund til jeg ikke skriver en hel trip rapport, men når jeg får prøvet Salvia D. blir der lagt rapport op om den tur

Jeg fik købt noget LSA i en butik og havde aftalt med min ven (k) at tage det hos ham. Min fremgangsmåde af indtagelse af LSA er meget anderledes end noget andet jeg har læst her på forummet.
Havde fået af vide af en anden ven at man godt ku kværne frøene, ligge dem i en lukket flaske med vand i et køleskab i 3-4 timer.. også drikke hele lortet når det var færdigt..
Jeg havde fyldt mere end hvad der svarer til en mundfuld vand, så det blev drukket over længere tid hvilket jeg tror er en af grundene til det ikke virkede som hensigten.
En anden grund kunne være at jeg ikke vidste at man selv skulle ''aktivere'' LSA'en, forstået på den måde at man selv sku sætte tankerne igang før der skete noget. Mig og min kammerat troede der ville ske noget ''rigtigt''. Det var dog kun mig som fandt ud af virkningen,
nemlig på det mest ''geniale'' tidspunkt; da vi sku sove.. :O jeg havde hørt man ikke kan sove under påvirkning af LSA, men vidste ik det var så slemt. Jeg tænkte og tænkte og så lidt hallu også.
Mit spørgsmål er så:
Er jeg mon for ''grøn'' til LSA siden det ikke bare gik igang?
Er forberedelserne med Salvia D det samme som med LSA'en? forstået på den måde, at er det nødvendigt at man skal ''slå tankerne til'' som med LSA'en for at det virker eller er det noget helt andet?
Håber i Kan hjælpe.