Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Yeah jeg er newbie.......
kan man bare blande Salvia X5 (Salvia divinorum)i en joint og ryge det eller hvad skal man gøre !

noget i kunne hjælpe mig med er at give en total forklaring på det (vil helst ryge det i joint) !

håber i kan hjælpe der [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

SØG OG DU SKAL FUCKING FINDE

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Okay man ka vel svare lidt sødere...Jeg tror at du skal tage et kig forbi leksikonet (jeg er dog ikke sikker) men ellers som svar på dit spørgsmål, nej !

Junior medlem

hvad så med blade....kan man bare ryge dem ???? (i joints)....

hvad med at spise extract ???

tak for det venlige svar [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 27 Februar 2002: Besked ændret af: swa ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
så gør dog som manden siger og søg i de tidligere poster - du vil med garanti finde svar på alle dine spørgsmål

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det står stadig i lexikon.. Prøv engang at kigge til venstre på din skærm....!!!
PS: Dette er en plante bare så du ikke er i tvivl når du har klikket på lexikon !

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
UTFSE!!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
For nu at gøre det modsatte af alle andre herinde vil jeg besvare dine spørgsmål!!!
Jeg var også newbie engang..... Og det var alle jer andre også [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Mit råd ville nok være at blande 0.2 g 5* extract med 1g salvia blade.
Fyld det så in en tjubang eller bong (uden vand). Så skal du finde en stormlighter frem fra skuffen (En stormlighters flame er noget varmere end en normals, og salvanorin kræver høje temp).
Du skal prøve om du kan tage hele hovedet i 1 eller 2 drag og så holde det inde så længe så muligt!
Hvedrørende den ubehagelige tone, hvorfor kan i ikke bare svare den stakkels mand istedet for at spilde tiden med at skrive vrede medd. Hmmm come on, dette site er lavet for bla. at give newbies info så de ikke OD'er eller et eller andet fuckt!!!
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, vi har allesammen været newbies... men jeg kunne i det mindste finde ud af at bruge en søgemaskine!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nogle er også newbies på computer viden!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
selv den mest uerfarne computer-bruger må sgu være i stand til at bruge søge-funktionen.
Hvis han har været i stand til at finde psychedelia.dk og registrere sig som medlem burde det ikke være det store problem

Insane psychedelia user!

Jeg har brugt computer siden jeg var 6 år, psychedelia var mit første board som jeg sgu havde lidt svært ved at finde ud af i starten, og det ved dem som har været her før mig også godt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Nu skal i høre hvorfor jeg ikke har brugt en søgemaskine......DET ER FORDI DE IKKE BESKRIVE PRÆCIST HVORDAN MAN GØR. En som har prøvet det, kan i det mindste fortælle på dansk hvordan man skal gøre og hvad der er bedst !!!

MANGE TAK DR-D!!!! DU ER BARE EN SEJ...dejligt med lidt ordenligt respons....

mvh steffen

tak igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hvor svært kan det være, klik på søg, vælg hvilket forum du vil søge i og skriv søgeordet!..

Eller brug dog det udemærkede Lexikon her på siden!..

[ 01 Marts 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Junior medlem

Geografisk sted: Herlev
Hejsa, hvis du ikke har fået svar nok, kan jeg jo også lige prøve at forklare hvordan jeg har prøvet at ryge det.

Første gang (og den bedste), havde jeg købt 1g 5x ekstrakt fra Soma. Jeg har prøvet både Soma's og Ethnoplanet's, og jeg synes at Soma's 5x ekstrakt var bedre end både somas 5x og 10x.

Jeg delte mit 5x ekstrakts-gram op i 8 portioner vist nok. Eller 10. Det gør ikke så meget. Så havde vi en ½l. Cola-flaske-bong uden vand i. Jeg tog sådan set bare og satte en fin rist i hovedet, hældte ca 1/10g i hovedet, og tændte med en almindelig ligther. Jeg holdt lighteren på, for det havde jeg jo hørt man skulle. (Vidste også godt det med stormlighteren, men sådan en havde vi ikke).

Jeg sugede tilpas hårdt til at al røgen lå i flasken (så kort tid som muligt), og så sugede jeg så meget ned jeg kunne. Det var stærkt for mine ikke-ryger-lunger, så jeg fik nok kun det ½ første gang, men hvad hvor det virkede.

Allerede efter første sug fik jeg det MEGET mærkeligt. Ikke ubehageligt overhovedet. Det var bare en meget, meget underlig fornemmelse. Jeg kunne næsten ikke nå at suge resten før jeg forsvandt ind i en jungle [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Så lå jeg på sengen i ca 15 min med en kraftig oplevelse, synes jeg. Så...det virkede i hvert fald, det jeg gjorde. Bagefter tog en ven det samme på samme måde, og han blev ligeså påvirket.

Til dem der er så sure af at poste:

Hvorfor poster i overhovedet? Hvad plager jer siden i skal skælde sådan ud? Vær dog ligeglade og lade os der har lyst til at poste, gøre det. Find jer da et andet board hvor i kan sidde og skælde ud på hinanden.

Junior medlem

Jeg mener også som så mange andre at man såvidt det er muligt skal bruge søgemaskinen inden man spørger om noget på boardet. Man kan evt. starte med at fortælle at man har gjort en indsats for at lære noget om et givent emne ved hjælp af søgemaskinen, men man er stadig i tvivl om nogle ting. Så er man fuldt ud berettiget til at spørge om alle mulige dumme ting.
På den anden side, kan det jo være at brugsanvisningerne til diverse stoffer er blevet forbedret siden de sidst blev skrevet på boardet. Desuden kan det være at vores nye medlemmer har nogle gode og nyttige forslag til de gamle, uddebaterede emner.
Bare min mening. Peace, man!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]