grappa_zappa skrev:
Jeg synes faktisk godt nok om Henrik Rindom. Han har før svaret mig rimelig præcist på nogle punkter vedr. forskellige stoffer. Det skinder dog igennem at han arbejder med de belastede personer, som ikke har kunne holde sig til et moderat forbrug.
Han har jo også udgivet "Rusmidlernes biologi" som faktisk er en udmærket publikation, omend objektiviteten ikke hele tiden er på top niveau. Men igen, den er jo også udarbejdet i samarbejde med sundhedsstyrelsen.
Men fin post And. Godt skrevet. Ved ikke hvor meget det betyder at skrive sådan et indlæg, men godt du gider. Jeg vil anonymt sende CAM rapportens summaries om svampes sikkerhed, til BT og Ekstrabladet i løbet af weekenden.

Personligt ved jeg da heller ikke hvor meget det betyder, men det er jo altid godt at komme ud til pøblen med ordentlige informationer. Mht. han repatoire vil jeg også være mere imødekommende i mit kommende indlæg, for så kan det jo være, at han tager det mere seriøst fremfor papirkurvens vej som det sidste vidst kom.
Men hvorfor indsender du CAM rapporten anonymt? Derudover kunne man overveje at ramme de lidt mere "vidensorienterede" aviser, fremfor hit-aviserne, eller hvad?
F.eks. kunne du skrive det til
jpmaster@jp.dk, eller måske alle tre aviser?