Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Ja jeg tog methylon i nat. Men nu her hvor jeg har fået lidt mad osv.
Så nu føler jeg sådan nogle krampetræk. Mest i arme, hænder. Men også i mine ben og skuldere. Der kommmer automatisk sådan nogle pludselige ryk?

Det er faktisk lidt irriterenede, og det faktisk hele tiden at de kommer. Kommer med sådan en 20-30 sek mellemrum.
Og det er vel ikke en permenent tilstand?

Nogle der evt kan hjælpe mig? Nogle der har oplevet det på andre stimulanser? Og hvad hedder det? Er det en form for en slags ticks.

Mvh :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvor meget tog du?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Hvor meget tog du?

Rent faktisk så ved jeg det ikke. Har taget for meget, det er jeg klar over. Men hvor meget ialt. Hmm nok 1,5 g methylon.HCI. Men jeg har så også en høj tolorance. Det er dog ingen undskyldning :)

Titel:
Arg træls, nu er jeg endnu mere nervøs for at tage methylon :?
Sker der ikke snart noget mere research om det.
Har et gram liggende men da jeg fik det turde jeg ikke ta det :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Umiddelbart lyder det "bare" som hyperkinesi, noget man kan få under behandling af dopaminerge substanser, da de også påvirker det neo-stritiale-system (bevægelse). Det skulle derfor forsvinde efterhånden som stoffet metaboliseres/ekskreteres.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Psylvester, hvis du lader være med at proppe dig som Flemming, så har jeg personligt aldrig oplevet noget der overhovedet kommer i nærheden af hans bivirkninger...

En normal start dosis for mig, ligger på 120-200mg oralt, efterfulgt af redoseringer på 70-90mg á max to gange... Men start lavere ud!!! Du har 1000mg, så prøv dig frem, dette er bare den dose jeg har fundet frem til som er god for mig...

Flemming skriver han har tollerence, så Flemmings doser ville være helt hen i vejret for dig!!

Flemming giv dig selv en rigtig god lang narko pause, de bivirkninger du oplever er jo tydeligvis ikke et tegn på at din krop og hjerne, syntes du behandler dem med omtanke!

Der findes et udtryk mht mdma og nedtur, ala kex tics, og det er da meget muligt du oplever lignende...

5-htp er en mulighed Flemming, plus alle de andre råd du kan finde hvis du søger lidt...

Skræmmer det dig at din krop kan reagerer sådan, hvordan har humøret og sindet det i det hele taget nu her?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:

5-htp er en mulighed Flemming, plus alle de andre råd du kan finde hvis du søger lidt...

Jeg har 5-HTP liggende, men jeg får det mystisk om aftenen når jeg har taget det.

HopIFjordeN skrev:

Skræmmer det dig at din krop kan reagerer sådan, hvordan har humøret og sindet det i det hele taget nu her?
Citat:

Lige nu er jeg selvfølgelig lidt træt. Ellers har jeg det faktisk fint, hvis man tager i betragtning af at havde været i byen, i nat.

Ja det skræmmer mig lidt at min krop har det sådan. Jeg har aldrig før oplevet noget lign. Og man bliver da lidt nærvøs når man får nogle "ufrivillige bevægelser". Ser man bort fra det har jeg det fint.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er godt nok også en vanvittig mængde du har fået indtaget. Hold en lang pause og skær ned på doserne i fremtiden.

Siden methylon har samme virkningsmekanismer som MDMA, er det meget reelt at et overforbrug kan føre til en lettere depression.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Du skal til at stramme op Stefan! :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

når det er så billigt som det er bliver det desværre let en dårlig vane :evil:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
gravko skrev:

Så handler det bare om at have en rygrad, og vide at man bliver smadret dels af at tage så meget og dels at tage det så tit.

Undskyldninger er der nok af, det hele handler om at man tænker på sin krop, og bruger den viljestyrke man forhåbentlig er i besiddelse af..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Cooker skrev:
gravko skrev:

Så handler det bare om at have en rygrad, og vide at man bliver smadret dels af at tage så meget og dels at tage det så tit.

Undskyldninger er der nok af, det hele handler om at man tænker på sin krop, og bruger den viljestyrke man forhåbentlig er i besiddelse af..

:yeah:

Titel:
Medlem

Har haft det efter en tur på Ecstasy.. det gik over efter nogle dage hos mig.. men ved så ikke helt med methylon .. ved ikke om der er forskel på sådan nogle ting som det der :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]