Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

salhcin skrev:
Puny_pete skrev:
Jeg tog 10 på min 3rd gang og det var rigeligt! Jeg vejer lidt over 60 kg.
Men vent MINDST 2 uger med næste trip.

Okay, havde heller ikke regnet med, at gøre det tidligere end det..
Nu er jeg bare nysgerrig, men hva sker der hvis man feks. bruger det hver weekend?

Citat:
Dette er meget farligt! Det er vitalt at du øjeblikkelig stopper med at bruge DXM hvis du bruger det på et dagligt basis. Regelmæssig, (ugentlig el. evt. daglig) indtagelse af DXM kan medføre Serotonin Syndrom med Rhabdomyolysis til følge. Basalt set har Rhabdomyolysis den effekt at muskelvævet nedbrydes, cellerne lækker og muskel-celle-dele forgifter dit blod. Coma og død til følge.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg sgu også bare få mig noget ketamin, som syntese skriver, i stedet for at rode med det her snask...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes stadig DXM giver lidt mere "mærkelighed"

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Puny_pete skrev:
Synes stadig DXM giver lidt mere "mærkelighed"

Tror nok du skal regne med, at du bliver mærkelig af ketamin også.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
jim fear skrev:
Hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg sgu også bare få mig noget ketamin, som syntese skriver, i stedet for at rode med det her snask...

Måske er det ikke alle der har adgang til ketamin?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Møgsvinn skrev:
jim fear skrev:

Men det kunne jo komme, jeg har heller aldrig haft adgang til Mdma, men har stadig valgt at holde mig fra kix, men så en dag kom mdma'en frem til mig :) Tålmodighed, selvom det er svært, tro mig du vil alligevel være glad for det når tiden kommer

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
Moonage Daydreamer > Nu er det anden gang jeg har fjernet en alt for høj doserings anbefaling fra dig. Det er muligt at du er totalt hardhead, men generelt er den dosis du anbefaler (20 piller til hver) alt for høj! ISÆR for nybegyndere.

Og mht. at der ikke er nogen bivirkninger ved at øge dosen til over det dobbelte for en person der har prøvet stoffet en gang før, så tag lige og læs lidt om stoffet.

Fra wikipedia:

Citat:
Side-effects of dextromethorphan use can include:[7]

* body rash/itching
* dissociation
* nausea
* drowsiness
* dizziness
* excitation
* vomiting
* blurred vision
* dilated pupils
* sweating
* fever
* hypertension
* shallow respiration
* diarrhea
* urinary retention

Can also cause increases in:

* heart rate
* blood pressure
* body temperature

Dextromethorphan can also cause other gastrointestinal disturbances. Some studies suggest that dextromethorphan has the potential to cause Olney's Lesions.[8][9] In some rare documented cases, dextromethorphan has produced psychological dependence in people who abused it. However, it does not produce physical addiction, according to the WHO Committee on Drug Dependence.

Citat:
Dextromethorphan, when consumed in low "recreational doses" (usually under 200 mg), is described as having a euphoric effect. With higher doses (about 400 mg), intense euphoria (or dysphoria), vivid imagination, and closed-eye hallucinations may occur. With very high doses (600 mg and over), profound alterations in consciousness have been noted, and users often report out-of-body experiences or temporary psychosis.[22][23] Frequent and long-term usage at very high doses can lead to toxic psychosis and other permanent psychological problems.[16] Most users find such high doses to be extremely uncomfortable and are unwilling to repeat them. Flanging (speeding up or slowing down) of sensory input is also a characteristic effect of abuse.

Jo mere du øger dosen, jo større bliver risikoen for at få bivirkningerne.

Bare fordi DXM er lovligt betyder det ikke at det er uskadeligt!

Jeg har fostået. Jeg skal skrue ned for ærligheden og op for harmreductionmoraliseringen, yes sir :wink:

Titel:
Junior medlem

Jeg vejer 70kg og tog her i week 18 piller (540mg) og det var første gang jeg har prøvet dem.

kan godt love for at det var mærkeligt, jeg kunne ikke gå rigtigt (gik som en robot), så havde jeg også taleproblemer.

men selve oplevelsen var virkelig fed, man lukker sig selv ude for alt, og lever sig ind i sin egen drømmeverden.

Jeg havde heller ikke de store "tømmermænd" næste dag, var bare lidt svimmel :P

men hvis du ikke kan lide det med at man ikke kan styre sig selv, så vil jeg ikke tage så stor en dosis.

Bare min mening :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har fornylig selv indtaget DXM..

Prøvede det for første gang i efteråret med 4 piller til at starte med, og 4 piller i redosering for ligesom at være sikker på at jeg ikke var allergisk.

Det gav et fint lille starter-trip med svage CEV's og ændret kropsfølelse, samt mild robowalking..

Siden har jeg prøvet 8 på een gang og det gav en del mere tripping.

Et par uger efter prøvede jeg så nye højder sammen med 2 gode venner, som virkelig fik mig til at tænke anderledes om dette stof (Ikke noget negativt trip dog) Jeg indtog 4 piller samtidig med dem, og efter en halv time tog de så 4 igen, og jeg indtog 10.

Inden for 1 time var vi alle langt væk, og jeg så nærmest film på det inderste af mine øjne. Meget heftige CEV's som var utroligt livagtige.
2 timer 100% uden kontakt til virkeligheden var ikke rigtig min smag, da jeg bedre kan lide at være ved bevidsthed når jeg tripper. Derfor er DXM ikke min yndlingspsykotrop. Heavy robowalking og sløret syn er også irriterende..

Jeg synes bestemt du har grebet det an på den rigtige måde, og kan på ingen måde anbefale dig at du tager stoffer hver weekend, da det også er federe bearbejde oplevelsen psykisk.

Det skal desuden siges jeg vejer mellem 75 og 80 kg.

DXM er bevist skadeligt hvis du indtager det for ofte (der står noget om det i wiki'en, ellers google efter DXM Neurotoxicity, og der kommer en masse lange dokumenter) så jeg vil anbefale dig at holde forbruget lavt, og ikk tage det for meget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan faktisk godt lide dxm da jeg (som nogle siger) kommer ind i sin egen drømme verden og lukker alt uden for, jeg kunne også mærke at jeg følte mig tryg med en trip sitter som havde erfaring med netop dxm trips, på come down kommer man til "bevidsthed" igen og begynder at kunne tænke igen og snakke om hvad vi fanden har lavet, det er lige som at ens hjerne kopler fuldstændig fra under trippet. Jeg tog 510mg og vejer lige omkring 90kg. :oops:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Moonage daydreamer skrev:
Jeg har fostået. Jeg skal skrue ned for ærligheden og op for harmreductionmoraliseringen, yes sir :wink:

Det har ikke noget med ærlighed at gøre, der er ingen der forbyder dig at være ærlig om hvor meget du selv tager, det er bare en skide dårlig ide at anbefale samme dosis til nybegyndere, især når du ALLE andre steder kan se at det anbefales at starte med under det halve. Desuden er det heller ikke særlig ærligt at sige at der ikke er nogen bivirkninger ved at øge dosen, når der er.
Det er ikke moralisering, det er simpelthen bare at sørge for at ingen kommer til skade, hvilket der er risiko for de gør hvis de følger dine råd.

Møgsvinn skrev:

Måske man skulle lade være med at være så desperat efter narko så, og vente til det rigtige dukker op i stedet for at fylde sig med lort.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke skrevet et ord om bivirkninger i denne tråd så hvor du har det fra ved jeg ikke.

Problemet er at de fleste af dem der rådgiver folk om dxm ikke ved ret meget om hvad de taler om. Det gør jeg, da jeg har læst alt der er værd at læse om dxm samtidig med at have prøvet det i både moderate og store doser. Desuden har jeg oplevelserne lidt på afstand i kraft af at jeg ikke har rørt dxm i ca et år nu; det sammenholdt med at jeg generelt er en rimelig intelligent person, gør at jeg har et lidt bedre overblik over de forskellige sider af dxm, og kan give en bedre råd end de fleste andre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Repulsivt skrev:

Prøvede det for første gang i efteråret med 4 piller til at starte med, og 4 piller i redosering for ligesom at være sikker på at jeg ikke var allergisk.

Det gav et fint lille starter-trip med svage CEV's og ændret kropsfølelse, samt mild robowalking..

Et par uger efter prøvede jeg så nye højder sammen med 2 gode venner, som virkelig fik mig til at tænke anderledes om dette stof (Ikke noget negativt trip dog) Jeg indtog 4 piller samtidig med dem, og efter en halv time tog de så 4 igen, og jeg indtog 10.

Inden for 1 time var vi alle langt væk, og jeg så nærmest film på det inderste af mine øjne. Meget heftige CEV's som var utroligt livagtige.
2 timer 100% uden kontakt til virkeligheden var ikke rigtig min smag, da jeg bedre kan lide at være ved bevidsthed når jeg tripper. Derfor er DXM ikke min yndlingspsykotrop. Heavy robowalking og sløret syn er også irriterende..

Jeg synes bestemt du har grebet det an på den rigtige måde, og kan på ingen måde anbefale dig at du tager stoffer hver weekend, da det også er federe bearbejde oplevelsen psykisk.

DXM er bevist skadeligt hvis du indtager det for ofte (der står noget om det i wiki'en, ellers google efter DXM Neurotoxicity, og der kommer en masse lange dokumenter) så jeg vil anbefale dig at holde forbruget lavt, og ikk tage det for meget.

Jeg kan bare ikke forstå hvordan du kan tage 8 piller, og så have det sådan.. jeg vejer knap 60 jo, og jeg tog også 8.. Men vi er jo forskellige :)
Så du havde taget 14, og havde det rimlig syret?
Tror du så en 11-12 stykker ville kunne gøre det for mig, hvis jeg bare skulle trippe lidt syret, med lidt hallu måske?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Repulsivt skrev:

Det der forstår jeg slet ikke noget af, jeg tog 16 og vejer 60 kg, og fik ingen CEVs..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Moonage daydreamer skrev:
Jeg har ikke skrevet et ord om bivirkninger i denne tråd så hvor du har det fra ved jeg ikke.

Problemet er at de fleste af dem der rådgiver folk om dxm ikke ved ret meget om hvad de taler om. Det gør jeg, da jeg har læst alt der er værd at læse om dxm samtidig med at have prøvet det i både moderate og store doser. Desuden har jeg oplevelserne lidt på afstand i kraft af at jeg ikke har rørt dxm i ca et år nu; det sammenholdt med at jeg generelt er en rimelig intelligent person, gør at jeg har et lidt bedre overblik over de forskellige sider af dxm, og kan give en bedre råd end de fleste andre.

Nu har jeg jo slettet den post, men du havde skrevet at du syntes han skulle tage 20 piller og at der ikke var nogen bivirkninger ved at øge dosen. Hvilket jeg ikke syntes var forsvarligt at have stående på boardet. Det er fedt at du har erfaring og kan rådgive udfra det, jeg synes bare de doser du anbefaler er uforsvarlige, og det bakker alle andre kilder på nettet op.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Salchin hvis du tager 11-12 stykker - så for guds skyld sørg for at have lidt i maven - ikke meget - bare lidt (altså du lige tager en toast eller noget at spise 1 time før du tripper) fordi ellers kan jeg sige dig den første time er fyldt med kvalme og den mest ulækre opkast. Kan huske min ven da vi tog 10 på tom maven gik han ud og brækkede sig efter 3 kvarter og hans bræk var ren skum. Jeg havde det selv helt elendigt men jeg holdt det nede i maven men for fanden det var ubehageligt.
Kvalmen blev dog kraftigt reduceret hvis man lagde sig ned i sengen og til sidst forsvandt den.

Men det var tilgengæld meget syret på 10 piller jeg lå i sengen i 2 timer med lukkede øjene og følte min seng var en del af min krop og jeg også skulle trække vejret for den, musikken fik sengen til at bølge (jeg svæger, de bølgede ihvertfald føltes det sådan) Så hvis du tager 11-12 piller så burde du få det ret twisted. Men husk nu bare - Lidt i maven inden, hav også noget vand ved din side fordi det er ikke rart at kigge sig selv i spejlet, da jeg gjorde det kunne jeg slet ikke tro det var mig selv jeg kiggede på, jeg troede seriøst det var en anden person i spejlet hvilket var ret creepy.

Hvad du også skal huske er at i starten føltes det helt vildt voldsomt i hovedet og så begynde det at falde lidt ned efter 2 timer - Tro dog endelig ikke trippet er ovre her - Langt fra bare fordi du er mindre svimmel kan du stadig godt ligge dig ned i sengen og få de samme syret oplevelser som i starten af trippet

Lang post. Håber det var brugbart!

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det er jo forskelligt fra person til person. Jeg har aldrig selv oplevet kvalme eller lign. på DXM, ej heller andre dårlige virkninger (kløe osv)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Salchin hvis du tager 11-12 stykker - så for guds skyld sørg for at have lidt i maven - ikke meget - bare lidt (altså du lige tager en toast eller noget at spise 1 time før du tripper) fordi ellers kan jeg sige dig den første time er fyldt med kvalme og den mest ulækre opkast. Kan huske min ven da vi tog 10 på tom maven gik han ud og brækkede sig efter 3 kvarter og hans bræk var ren skum. Jeg havde det selv helt elendigt men jeg holdt det nede i maven men for fanden det var ubehageligt.
Kvalmen blev dog kraftigt reduceret hvis man lagde sig ned i sengen og til sidst forsvandt den.

Men det var tilgengæld meget syret på 10 piller jeg lå i sengen i 2 timer med lukkede øjene og følte min seng var en del af min krop og jeg også skulle trække vejret for den, musikken fik sengen til at bølge (jeg svæger, de bølgede ihvertfald føltes det sådan) Så hvis du tager 11-12 piller så burde du få det ret twisted. Men husk nu bare - Lidt i maven inden, hav også noget vand ved din side fordi det er ikke rart at kigge sig selv i spejlet, da jeg gjorde det kunne jeg slet ikke tro det var mig selv jeg kiggede på, jeg troede seriøst det var en anden person i spejlet hvilket var ret creepy.

Hvad du også skal huske er at i starten føltes det helt vildt voldsomt i hovedet og så begynde det at falde lidt ned efter 2 timer - Tro dog endelig ikke trippet er ovre her - Langt fra bare fordi du er mindre svimmel kan du stadig godt ligge dig ned i sengen og få de samme syret oplevelser som i starten af trippet

Lang post. Håber det var brugbart!

Brugbar?
Det var den ihvert fald :)
Umiddelbart så lyder det som et rimlig fedt trip du havde (udover det med kvalme og sån)
Takker for din post :)
Og jeg vil også takke alle jer andre der har lagt en post eller to.
Det giver et godt indtryk som ny bruger her på boardet.

Tak Alle :D

Titel:
Junior medlem

Det med kvalme mærkede jeg ikke noget til, så ville nok ikke være bange for det hvis jeg var dig.

Men det er jo forskelligt fra person til person :)

Og husk altid at starte med at tage 4-5 piller første gang!! meget vigtigt!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Razz, han har jo prøvet stoffet før hvis du læser hele tråden, ang det med kvalme siger jeg man får voldsom kvalme hvis du tager det på tom mave, ofte ikke først eller anden gang, men tredje er jeg ret sikker på de fleste vil få det.. Men tja vi er jo alle forskellige. Jeg ville bare sige til ham han skulle være på den sikrer side og have lidt i maven inden fordi ellers KAN det ske at man får det voldsommeste kvalme.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]