Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 10:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hej

Jeg har hørt om, at folk skulle blive "høje" og euforiske når de ryger cannabis..

Jeg har ikke røget så mange gange, men når mig og vennerne har røget noget bliver vi helt mundlamme og sidder bare og stirrer ud i luften og rører os helst ikke ud af flækken... Det vi har røget alle gangene (da jeg "kender" en grower) har været noget meget krystalt-fyldt skunk. (Flot kvalitet..).

Når vi ryger ca. 0.2 gram af det, får vi effekten..

Jeg vil bare høre, om der er meget forskel på sativa og indica, for det kunne jo godt tyde på at skunken var indica? (Efter hvad jeg har kunnet læse.).

Har ærligt talt ikke oplevet "grineflip" men bliver dog temmeligt sulten :P.

Ja vi kan jo faktisk ligge stille og se på loftets mønster i flere timer uden at sige et kvæk.

På forhånd tak :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Der er skam en stor forskel på om det er Sativa eller Indica-domineret skunk/pot/hash man ryger, og som du er inde på lader det til ikke bare at være en Indica-strain, men en ret grum en af slagsen ;)
Når i kender personen der dyrker, så få ham at finde nogle Sativa-frø eller køb nogle selv og forær ham, så skal du nok opleve en god griner.
Egen erfaring af forskellen, hvis den kan være til gavn. Hvis jeg ryger Indica er det mig stort set umuligt at indtage alkohol bagefter. Det går langt nemmere når det er Sativa-domineret.
Jeg ryger dog helst ikke før druk, men det er en anden snak.

Titel:
Ja det er selve grunden til at jeg ikke gider hash, jeg bliver en sten. Har aldrig fået grineflip eller noget derhen af.

Titel:
Dedikeret medlem

Psylvester skrev:
Ja det er selve grunden til at jeg ikke gider hash, jeg bliver en sten. Har aldrig fået grineflip eller noget derhen af.

Nej jeg er nu heller ikke imponeret :P.

Jeg har ikke rigtigt mulighed for at få ham til at dyrke sativa - det giver jo ikke så meget afkast, og han er vandt til at dyrke den sort som han gør nu :P... Kan indica ikke være godt til en afslappet sommerdag med en god udsigt, liggende på en bakketop med solen i ryggen og en madkurv med guf og søde sager... ??? Det er nemlig slet ikke egnet til at snakke... men bare at ligge... :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Prøv at få ham til at høste noget af det før, hvor trikomerne er mere mælkehvide i dét, og prøv dét. Det kunne godt lyde som om han høster lidt sent, og indholdet af CBD og andre mere sløvende Cannaboider træder mere og mere i karakter ifht. THC jo længere man kommer i blomstringsfacen. Hvor langt man kommer i blomstringsfacen er også ret vigtigt for hvilken type røg det bliver, ligesom det også er afgørende om sorten er indica eller sativa domineret.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]