Resist skrev:
Drupe skrev:
Jeg har oplevet det på 120 mg + 40 mg redosering, og det var helt ren MDMA, så der behøver ikke at skulle så meget til. I det hele taget gav den lille redosering en så markant øgning af alle typer bivirkninger, at jeg besluttede for fremtiden ikke længere at benytte mig af redoseringer.
Kan du være specifik, hvilke type bivirkninger?
Først og fremmest kæbespændinger, nystagmus og rastløshed.
Generelt synes jeg at virkningen af de første 120 mg er en fuldstændig fantaktisk, gennembrudsagtig tilstand, med en utrolig høj grad og empati og kærlighed.
Efter redoseringen bliver rusen mere flad, speedet og bivirkningerne fylder langt mere - simpelthen en langt mindre interessant oplevelse.
Resist skrev:
Det lyder godt nok sært. Hvor lang tid gik der før du redoserede?
Et sted mellem 2-3 timer efter virkningen var sat ind, vil jeg tro. Hvorfor er det så sært? Jeg synes generelt jeg oplever mange bivirkninger på stoffer med en amfetaminlignende struktur, så det er ikke dem jeg gør det mest i. Men jeg har da snakket med flere der er enige i, at mdma-rusen er mest givende og interessant i de første timer, hvorefter den bliver mere flad og beskidt, hvis man fortsætter med at redosere.
PS: Det skal måske lige tilføjes, at det var helt ren mdma jeg indtog. Helt kridhvide krystaller der mindede om groft salt i konsistens, og ikke de mindre rene, misfarvede typer, der mest findes på markedet.