Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psy
Her til nytår var jeg til fest hvor jeg indtog ca. 100mg MDMA, efter ca. 2 timer tror jeg redoserede med ca. 50-70mg mere og blev ordentligt blæst. Efter redoseringen kickede ind, kunne jeg for alvor mærke kæben rasle (virkeligt jeg normalt ikke kan selvom jeg er blæst) og omkring da det peakede begyndte min øjne at "ryste" altså de flakkede fra side til side vildt hurtigt så når jeg kiggede på ting i 2 sec kunne de sådan nærmest "fade" så jeg kunne kigge på en reol og se den 3 gange mere ved siden af, bar i sådan nogle hak.
Jeg var pisse bange for at det var begyndende dobbeltsyn, var det det?
Er det normalt i sådan dosis? (holdt 1 måned pause siden sidste MDMA tur). Og er det noget jeg skal være bekymret for? Altså efter rusen gik ned forsvandt det og de efterfølgende dage kunne jeg ikke mærke noget til det.
HÅber i forstår hvad jeg mener.
På forhånd tak

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg oplever det samme hver eneste gang jeg tager en ordentlig dosis mdma.

Det er en meget normal virkning/bivirkning ved mdma.

Jeg har dog en enkelt gang oplevet at det vedvarede i månedsvis efter, typisk når jeg sad i skolen og var træt. Det så ikke så charmerende ud men var trods alt noget jeg så som en bagatel. Ville dog lige bemærke det alligevel ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tjaaa det lyder ikke som om at du har fået for meget hvis man kigger på dosis... Var der andet blandet ind i?

Var din MDMA ren?

Personligt kan jeg få mine øjne til at ryste fra side til side uden stoffer, måske 5-8 flak i sekundet, men det er betydeligt nemmere på div. drugs. Muligvis kan du det samme i ædru tilstand uden at vide det? Bare en tanke

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Det lyder hvertfald som noget jeg har oplevet mange gange før.

Det har et eller andet fint ord. Det er hvor at øjene bevæger sig utrolig hurtigt. Det er dog kun noget som jeg oplever i høje doser MDMA.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg oplever det også kun når jeg har taget store doser, men ser altid frem til det. Jeg synes det er skide rart faktisk - og sjovt :D.
Har en enkelt gang oplevet at der blev lidt synsforstyrrelser siddende et par dage efter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
seb.. Det helt normalt når vi har indtaget en god dosis og det sker for de fleste inklusiv mig selv. Jeg ville ikke bekymre mig om dobbeltsyn da jeg tvivler på at der er stor chance for at det sker :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
FlæmMing skrev:
Det har et eller andet fint ord.

Nystagmus.
Wikipedia: Nystagmus

Titel:
Medlem

Det afhænger vel også meget af din fysiske tilstand på tidspunktet.
Har prøvet det ca. halvdelen af gangene og det har altid været muligt at lede tilbage til dårlig ernæring i dagene op til.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det sker også hver gang jeg tager MDMA. Dog behøver det ikke at ske ved fokusering på én ting, men mine øjne kan også flakke, når jeg kigger rundt. Jeg fik selv lidt af et chok det skete første gang for mig, men for min kammerat, som jeg havde fået MDMA'en af, sker der tit det samme.

Titel:
Junior medlem

tak for svarene alle :D hjalp sku lige på det, fik bar lidt af et chock første gang det kom, og ja mit MDMA var helt rent ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://en.wikipedia.org/wiki/Nystagmus

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg har oplevet det på 120 mg + 40 mg redosering, og det var helt ren MDMA, så der behøver ikke at skulle så meget til. I det hele taget gav den lille redosering en så markant øgning af alle typer bivirkninger, at jeg besluttede for fremtiden ikke længere at benytte mig af redoseringer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drupe skrev:
Jeg har oplevet det på 120 mg + 40 mg redosering, og det var helt ren MDMA, så der behøver ikke at skulle så meget til. I det hele taget gav den lille redosering en så markant øgning af alle typer bivirkninger, at jeg besluttede for fremtiden ikke længere at benytte mig af redoseringer.

Kan du være specifik, hvilke type bivirkninger?

Det lyder godt nok sært. Hvor lang tid gik der før du redoserede?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Resist skrev:
Drupe skrev:

Kan du være specifik, hvilke type bivirkninger?

Først og fremmest kæbespændinger, nystagmus og rastløshed.

Generelt synes jeg at virkningen af de første 120 mg er en fuldstændig fantaktisk, gennembrudsagtig tilstand, med en utrolig høj grad og empati og kærlighed.
Efter redoseringen bliver rusen mere flad, speedet og bivirkningerne fylder langt mere - simpelthen en langt mindre interessant oplevelse.

Resist skrev:
Det lyder godt nok sært. Hvor lang tid gik der før du redoserede?

Et sted mellem 2-3 timer efter virkningen var sat ind, vil jeg tro. Hvorfor er det så sært? Jeg synes generelt jeg oplever mange bivirkninger på stoffer med en amfetaminlignende struktur, så det er ikke dem jeg gør det mest i. Men jeg har da snakket med flere der er enige i, at mdma-rusen er mest givende og interessant i de første timer, hvorefter den bliver mere flad og beskidt, hvis man fortsætter med at redosere.

PS: Det skal måske lige tilføjes, at det var helt ren mdma jeg indtog. Helt kridhvide krystaller der mindede om groft salt i konsistens, og ikke de mindre rene, misfarvede typer, der mest findes på markedet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drupe skrev:
Et sted mellem 2-3 timer efter virkningen var sat ind, vil jeg tro. Hvorfor er det så sært? Jeg synes generelt jeg oplever mange bivirkninger på stoffer med en amfetaminlignende struktur, så det er ikke dem jeg gør det mest i. Men jeg har da snakket med flere der er enige i, at mdma-rusen er mest givende og interessant i de første timer, hvorefter den bliver mere flad og beskidt, hvis man fortsætter med at redosere

Ah okey så forstår jeg bedre. En populær redosering ligger ofte på halvdelen af den første dose. Men vigtigst af alt, skal den helst falde ind med kun en times interval. Det er en populær måde at redosere mdma på, og forlænger den euforiske kærlige rus med godt og vel en time for de fleste.

Efter 3 timer er man godt på vej ned og havde du taget 40 mg eller 400 mg tror jeg ikke havde haft den store forskel, mht. at opnå peaket igen, når der først er gået så lang tid imellem doserne.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Resist skrev:
Drupe skrev:
Et sted mellem 2-3 timer efter virkningen var sat ind, vil jeg tro. Hvorfor er det så sært? Jeg synes generelt jeg oplever mange bivirkninger på stoffer med en amfetaminlignende struktur, så det er ikke dem jeg gør det mest i. Men jeg har da snakket med flere der er enige i, at mdma-rusen er mest givende og interessant i de første timer, hvorefter den bliver mere flad og beskidt, hvis man fortsætter med at redosere

Ah okey så forstår jeg bedre. En populær redosering ligger ofte på halvdelen af den første dose. Men vigtigst af alt, skal den helst falde ind med kun en times interval. Det er en populær måde at redosere mdma på, og forlænger den euforiske kærlige rus med godt og vel en time for de fleste.

Efter 3 timer er man godt på vej ned og havde du taget 40 mg eller 400 mg tror jeg ikke havde haft den store forskel, mht. at opnå peaket igen, når der først er gået så lang tid imellem doserne.

Ok, interessant info, det var jeg slet ikke klar over. Tak for det!

Mener du så en time efter første dosis, eller en time efter virkningen er indtrådt?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drupe skrev:
Resist skrev:
Drupe skrev:

Ok, interessant info, det var jeg slet ikke klar over. Tak for det!

Mener du så en time efter første dosis, eller en time efter virkningen er indtrådt?

Hehe det var så lidt.

En time efter den første dosis.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Du skal nok ikke være så specielt bange :) så længe det ikke er noget der holder ved.. men hold dit forbrug som du gør nu. og måske lidt længere pauser engang imellem så kan jeg ikke se noget galt i at du fortsætter ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]