Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Kan du dele en pille? Lysantin og de fleste andre legemidler er filmdragerede, Yaba vil være gjennomfarvet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Incase skrev:
kemal skrev:
Incase skrev:
kemal skrev:
Incase skrev:
HLX skrev:
Hvis du hopper ind på pillreports vil du under danmark finde nogle lignende de gule svin du har der..

Det er ikke en ecstasypille!

Mig der skrevet den om de gule sataner på pillreports. Hvis der virkelig er dem vil jeg smide dem op i røven på den du har købt dem af.. det er virkelig lorte kiks!

Jamen sagde ham over dig ikke lige at det netop ikke er en ecstasypille?

Det var bestemt heller ikke ecstasy jeg fik der! kickede ind på en mærkelig måde, intet med ecstasy og gøre de piller hvis det er dem.

Nej okay, forstår bare ikke hvordan du kan kalde det en "lorte kiks" så. :P
Men ligemeget.

Fik jo fortalt det var kiks så har intet andet og gå ud fra?

Du citerer en, der skriver i fed at det ikke er en ecstasypille. Alligevel siger du at det er lorte kiks. Think much?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har fundet ud af at ham gutten der gav mig dem var påvirket af etellerandet - Ikke at jeg tager det som en undskyldning.

Det er antipsykotisk medicin (mod skizofreni og lign) !!

Til mit held var jeg ikke fuldere end at jeg stadig havde bare LIDT HR i hjernen, har smidt pillerne ud med det samme...

fatter ikke han giver mig sådanne piller og rent faktisk fortæller mig flere gang op ad aftenen "Bar æd dem, det er ecstasy!"

:evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Repulsivt skrev:
Har fundet ud af at ham gutten der gav mig dem var påvirket af etellerandet - Ikke at jeg tager det som en undskyldning.

Det er antipsykotisk medicin (mod skizofreni og lign) !!

Til mit held var jeg ikke fuldere end at jeg stadig havde bare LIDT HR i hjernen, har smidt pillerne ud med det samme...

fatter ikke han giver mig sådanne piller og rent faktisk fortæller mig flere gang op ad aftenen "Bar æd dem, det er ecstasy!"

:evil:

Nej han lyder godt nok som et fjols.

Det var da heldigt du tænkte før du handlede i den givende situation. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

sorry mate :?

kan ikke huske hvad det er for nogle, så ellers æskerne de var i. Men var stiv da jeg fik dem. Men hvis du havde spist dem vil det nok ikke have givet nogen effekt. Fik af vide der skulle temlig mange til for at få en rus ud af det.

Sku ikke have givet dig dem og var godt påvirket af lidt forskelligt da du fik dem ja..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ok, så er det vist uddebateret... Fantastisk at sælge, og også fantastisk at købe piller man ikke aner hvad er.....

En anden gang - så køb en ez-tester, så kan du nemmere bestemme indholdet!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]