Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hej. Jeg har lagt ca. 1 gram skunk ned i ca. 2 dc vodka ca. klokken 19:00. Væsken er lidt grønlig nu. Skunken ser stadig ud til at være lidt "behåret" - er THC'en stadig ikke opløst? Hvor længe skal det stå - Bwanas kogebog siger 2 - 5 uger... Men så bliver det da RIMELIGT GRØNT, gør det ikke? :P

Jeg har også prøvet at lave Iso-nol på 1 gram før. Da jeg tog resterne af skunken op fra væsken var det som om krystallerne bare var "forkortet" lidt... Brugte jeg for lidt iso?

Har søgt, men kunne ikke lige finde noget, der besvarede mine spørgsmål.

Tak :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har aldrig prøvet det, så jeg er ude i noget (kvalificeret) gætværk. Men jeg tror det skal ligge ret lang tid. Den grønne farve kan du undgå, ved at ligge din skunk i vand, og derved trække den grønne farve ud. Harpiksen vil blive siddende, men opløst i vodkaen.

Titel:
Dedikeret medlem

Bull Lee skrev:
Jeg har aldrig prøvet det, så jeg er ude i noget (kvalificeret) gætværk. Men jeg tror det skal ligge ret lang tid. Den grønne farve kan du undgå, ved at ligge din skunk i vand, og derved trække den grønne farve ud. Harpiksen vil blive siddende, men opløst i vodkaen.

Tjah, det er jo kommet ned nu. :P Men den grønne farve gør jo ikke så meget - ud over at klorofyl vidst ikke smager så godt igen... så må det jo bare blandes til en drink :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]