Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 100kr
Medlem

100 krs røg fra staden..

Er det noget ved? :D

hvad er oplevelserne med det for jer? :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Øhh?

Tjaaa... Det er vel som røg til 100kr/gr er?

Kvalitet kan svinge MEGET selvom man betaler 100 for 1 gr. men normalt skal en 100 nu om dage på Staden være tæt på ren ryst (eller være det, men efterhånden vil de have 120 for deres helt helt rene røg)

At man så tit får det til lavere pris er så en anden sag

Gå rundt og lugt, føl og evt. køb for en tyver som du kan teste ved div. metoder. Helst gå derind når det er lyst så man kan se hvad man køber og helst når der ikke er så mange mennesker der står og skubber når man kigger ;)

Jeg kan varmt anbefale en røg der godt nok koster 120kr/gr officielt, men som smager ualmindeligt super dejligt og er blødt som en i fanden (Kashmir) desværre er de begyndt at bruge navnet kashmir om alt der bare er en smule lyst og relativt godt :roll:

Når man får fat i den rigtige er det som om fuglene synger, selvom man sidder inde på Månen og ryger ;)

Titel: Re: 100kr
Medlem

godz skrev:
100 krs røg fra staden..

Er det noget ved? :D

hvad er oplevelserne med det for jer? :)

Det jeg var med vennerne derinde i sommers, købte vi en go' klump 90'er hver (med et palmestempel) til en god pris.. Vi købte også et par færdigrullede J's, med deres 100krs røg til at gå og ryge lidt på derinde..

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget der var vores 100krs joints, men syntes ikke den var specielt bedre end 90'eren, hvor vi nok har brugt 0.4-0.5g pr. joint..

Nu er det jo lidt svært at svare på da kvaliteten svinger, men pris og kvalitet hænger som regel sammen ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis det er "rigtig" 100kr-røg burde i kunne mærke forskel. Evt. prøv at boble det, 100-røg skulle gerne boble en del med det samme uden at eksplodere helt vildt ;)

Tag det der bobler mest i de høje klasser og er blødt/dufter dejligt

Det kan godt betale sig at købe større ind hvis man har pengene til det. Gå rundt og køb en lille klump for måske 20kr hvert sted, noter hvor det var og gå dem alle igennem og find den der opfører sig bedst. Lommemikroskop der kan forstørre min. 30 gange kan give et rigtig godt billede af hvad din hash består af. +100 skulle gerne bestå af rene trichomes der ligger side om side (når vi snakker marok)

Der kommer snart en update til hashguiden med hvordan man finder en god hash og hvordan den skal opføre sig

Lad være med at købe færdige joints, de kan putte hvad som helst i og sælge for 100kr

Det er muligt at købe rigtig god røg derinde (og jeg er vist det man kan kalde kræsen med min røg) men der er fandme også meget skod. Lad være med at købe af den første den bedste, og helst de store steder

Titel:
Medlem

den 100 kroners røg som jeg havde hed fisken og boblede med det samme.. bare lighteren nærmede sig klumpen boblede det :D
Så den var rigtig rigtig god..
Nu er der noget andet med en kastestjerne på eller lignende som også er rigtig rigtig godt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Alt det med priser er lidt misvisende. Hvis du kommer der ofte og de kan genkende dig så får du mere for pengene.

Hvis jeg f.eks køber hos ham jeg altid køber hos så får jeg måske 2 gr 100 krs røg for 150 kr. Men hvis jeg køber af en jeg aldrig har set før så får jeg aldrig mere end 1.2 og i længden gør det en forskel.

Et andet godt råd- Lad være med at købe for mindre end 100 kr og lad være med at betale med mønter. De to ting har de ingen respekt for og mange pushere vil slet ikke sælge dig for en tyver. Har også været ude for et par gange at min. køb var 200 kr på f.eks 120-130 krs røg.

Og husk altid lige at tage en 30-40 sekunders sludder for en sladder med ham/hende før du køber og vis du intressere dig for hvad han sælger og kom med lidt street slang. Det kan sagtens gi 0.2-0.5 gr extra.

God ryger 8)
Mvh Mikkel

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: København...
Hashiza skrev:
den 100 kroners røg som jeg havde hed fisken og boblede med det samme.. bare lighteren nærmede sig klumpen boblede det :D
Nu er der noget andet med en kastestjerne på eller lignende som også er rigtig rigtig godt :)

Hehe den der fiskehash har jeg ogs haft en plade af for et halvt år siden cirka.. vildt lækker røg til pengene(hvis man kender den rigtige self ;))

Titel:
Medlem

Ongbak skrev:
Hashiza skrev:

Hehe den der fiskehash har jeg ogs haft en plade af for et halvt år siden cirka.. vildt lækker røg til pengene(hvis man kender den rigtige self ;))

Lige præcis :) rigtig lækker røg :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]