Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hjørring
hey jeg er nu blevet tilbudt mdma som ligner rasp utroligt meget :shock:

det har en gullig farve og konsitens som rasp, jeg har prøvet en lille bombe af det syntes ikk det gav nogen virkning ikk som de andre gange jeg har prøvet mdma virkede mere som amf, mens ham jeg fik det af sugede det og blev helt blæst væk.

er der nogen her inde som har prøvet/hørt om det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Ligesom sådan noget gult noget man panerer med? :shock:

Isåfald tror jeg der er en del restprodukter efter produktionen i, ikke noget jeg ville give mig i kast med.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
xandu skrev:
hey jeg er nu blevet tilbudt mdma som ligner rasp utroligt meget :shock:

er der nogen her inde som har prøvet/hørt om det?

Altså det er samme farve, som rasp? Det kunne vel meget vel være din pusher prøvede at fuske dig.. Amfetamin, er der meget i omløb af som godt kunne, minde meget om rasp.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

det er nogenlunde samme farve bare lidt mere gult og samme konsitens lugter bare en del mere kemisk, dem jeg kender som har suget det bliver helt brændt af det, troede oss det speed da han vidste mig det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Det lyder som Methylon.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det kan også sagtens være MDMA. MDMA fås også i brune farver.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Petter skrev:
Det lyder som Methylon.

det er ikk methylon, det er små "klumper"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg er før stødt på lettere gullige MDMA krystaler - der i øvrigt virkede ganske udemærket!

..så det kan sagtens være mdma, syntes jeg har hørt en fugl synge om at at MDMA bliver gulligt hvis det har ligget lidt varmt!?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
det eneste mdma jeg har set, mindede mig også om rasp - men jeg indtog det ikke, så skal ikke kunne sige hvorvidt det var godt.

der tænkte jeg også lidt over, "rent mdma".. man ku tydeligt se syntheserester... hvor meget bedre er det så, end en kix alle siger der er mdma i?.. altså..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

:yeah:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jeg har prøvet noget gul/brunligt stads en gang, som virkede som MDMA. Så det kan også sagtens være MDMA du er blevet tilbudt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

xandu skrev:
Petter skrev:
Det lyder som Methylon.

Det udelukker nu ikke 100% at det stadig kan være metylon. Jeg har selv set to typer af det. Det ene gulligt og kemisk lugtende - ikke så store klumper som ved rasp, men små relativt store krystaller. En anden var grå-hvid og meget fint pulveriseret og klumpede lettere. Jeg har også hørt andre tale om et batch, der lignede "små æg" (jeg har ikke set det, men jeg går lidt ud fra, at det er meget små æg :) ).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Malkavian skrev:
xandu skrev:
Petter skrev:
Det lyder som Methylon.

Det udelukker nu ikke 100% at det stadig kan være metylon. Jeg har selv set to typer af det. Det ene gulligt og kemisk lugtende - ikke så store klumper som ved rasp, men små relativt store krystaller. En anden var grå-hvid og meget fint pulveriseret og klumpede lettere. Jeg har også hørt andre tale om et batch, der lignede "små æg" (jeg har ikke set det, men jeg går lidt ud fra, at det er meget små æg :) ).

jeg er temmelig sikker på at det ikke var methylon da jeg kan svare for ham at han prøvet methylon flere gange end rent mdma.

men lige et spørgsmål, jeg er fået 1 g. rent mdma i krystaller, krystallerne har et let brundlig skær..

hvor meget ville i anbefale når det er krystal, jeg har læst i wiki'en at man ca. skal bruge 125-175 mg. (kommer an på visse faktorerer) men kan jeg gå ud fra at det er så rent hvis det var nogle halvstore krystaller.

en kammerat har dyppet fingeren i det og han siger at det er mdma :)

her snakker vi om oral indtagelse.

men endnu et spørgsmål, skal jeg bare halvere dosen hvis jeg valgte at tage det nasalt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
Malkavian skrev:
xandu skrev:
Petter skrev:
Det lyder som Methylon.

jeg er temmelig sikker på at det ikke var methylon da jeg kan svare for ham at han prøvet methylon flere gange end rent mdma.

men lige et spørgsmål, jeg er fået 1 g. rent mdma i krystaller, krystallerne har et let brundlig skær..

hvor meget ville i anbefale når det er krystal, jeg har læst i wiki'en at man ca. skal bruge 125-175 mg. (kommer an på visse faktorerer) men kan jeg gå ud fra at det er så rent hvis det var nogle halvstore krystaller.

en kammerat har dyppet fingeren i det og han siger at det er mdma :)

her snakker vi om oral indtagelse.

men endnu et spørgsmål, skal jeg bare halvere dosen hvis jeg valgte at tage det nasalt?

Jeg vil sige 110-120 mg oralt. Hvis du tager det nasalt vil en første dosis være omkring 60, så 40 og så evt. 20 senere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

okay, tror bare jeg laver 4 bomber ud af min del, så burde der være rigeligt og en bombe at give ud af hvis det skulle være.

kan jo altid rykke papiret i stykker hvis jeg vælger at sniffe en enkelt af dem, så er der jo til 2-3 streger.

skal lige siges at jeg deler grammet med en ven så de 4 bomber er ud af 0.5 g.

synes hele tiden mine planer bliver ændret vedrørende nytårsaften :?

Titel:
Medlem

Den eneste jeg har set og prøvet MDMA var det et gulligbrunt krystalagtigt pulver, men ville ikke sammenligne det med rasp.

Prøvede også ketamin for første gang samme aften, hvilket egentlig var en fejl. Havde til min egen fortrydelse ikke læst om hverken eller og ham der havde stofferne med troede at ketaminen var MDMA og omvendt... havde ikke planer om at prøve keta den aften, faktisk aldrig.. men det blev det så til alligevel. Var ikke ligefrem en sjov oplevelse, men kom da ikke til skade. Har lært ikke at stole blindt på folk efter den dag, når det kommer til stoffer :? .

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
waggafnipsen skrev:
okay, tror bare jeg laver 4 bomber ud af min del, så burde der være rigeligt og en bombe at give ud af hvis det skulle være.

kan jo altid rykke papiret i stykker hvis jeg vælger at sniffe en enkelt af dem, så er der jo til 2-3 streger.

Her skal du også tage op til overvejelse at, 500 mg MDMA er en relativ stor dosering. Alt for stor.
Hvorfor ikke bare starte mildere ud, hvis du ikke har prøvet MDMA i krystalform før?

Ser nu at det var til nytårsaften, men derfor er det stadig en stor dose.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
waggafnipsen skrev:

Her skal du også tage op til overvejelse at, 500 mg MDMA er en relativ stor dosering. Alt for stor.
Hvorfor ikke bare starte mildere ud, hvis du ikke har prøvet MDMA i krystalform før?

har da heller ikke tænkt mig at tage det på en gang og ej det hele selv, men kender mig selv nok til at jeg altid skal have en redosering for at holde den kørende, og der kommer jo sikkert en eller 2 og spørger om de ikke osse må få og jeg er gerne gavmild med mdma da man ikke kan nyde det alene imo.

og hvis der er noget i overskud er det jo bare bonus, så kan jeg altid gemme det til en svampe tur

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
waggafnipsen skrev:
kemal skrev:
waggafnipsen skrev:

har da heller ikke tænkt mig at tage det på en gang og ej det hele selv, men kender mig selv nok til at jeg altid skal have en redosering for at holde den kørende, og der kommer jo sikkert en eller 2 og spørger om de ikke osse må få og jeg er gerne gavmild med mdma da man ikke kan nyde det alene imo.

og hvis der er noget i overskud er det jo bare bonus, så kan jeg altid gemme det til en svampe tur

Har heller ikke sagt noget om at tage det hele på en gang. Det fremgik bare meget tydeligt at du ville tage 'din del', et halvt gram, i 4 bomber den aften.

Men helt iorden, ville bare høre. Havde ikke set du havde skrevet at der evt. også ville være en bombe at give ud.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Jeg har før fået Mdma der lignede brun farin, kunne det ligne sådan noget?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]