Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
opfordrede ikke folk til til at tage 50 mg. skrev blot at det gav mig en go tripper. men kan godt se at det ikk er så smart da det hurtigt kan misforstås.. har rettet lidt i det nu.

og har også en post lidt længere nede hvor jeg foreslår 10 mg som start dosis...

hva mener du med at det ikke tyder på at tingene er så rene ?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
keta-smølfen skrev:
opfordrede ikke folk til til at tage 50 mg. skrev blot at det gav mig en go tripper. men kan godt se at det ikk er så smart da det hurtigt kan misforstås.. har rettet lidt i det nu.

og har også en post lidt længere nede hvor jeg foreslår 10 mg som start dosis...

hva mener du med at det ikke tyder på at tingene er så rene ?

Det han mener er at , hvis du skal have 50mg , og wiki forstår op til 40 for en STRONG tripper.. så sagde han bare det godt kunne tyde på at det ikke var så rent - det var nok det han mente :)

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

hummm.. tja... er nu rat sikker på at det er over 99% rent.
man tripper skam også på 40 mg og mindre. men det giver lige et ekstra skub og tage 50 mg. har efterhånden prøvet en del. så er vand til at trippe og føler jeg kan styre det hele godt.. så derfor sys jeg godt jeg kan tillade mig og tage 50 mg. og som sagt er det mindre vildt end mange andre ting. så hvis man er vandt til den psychedeliske værden kan man godt klare 50 mg ville jeg mene.

og generalt syntes jeg også bare at jeg skal højere op i doser på psychedeliske sager end de fleste andre for at opnå samme effekt. tror bare jeg er naturligt hard head overfor psychedeliske sager.

men vil ikk andbefale og tage mere end 10 mg. første gang man prøver det.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg siger heller ikke , det ikke er 99% rent :P

det var bare det han nok bare mente, der var en chance for det ikke var - når du tog 50mg ;)

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

hehe... jahh.. men kan godt lide og være meget blæst :D

men rat så sikker på at det er min 99% rent..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
jeg skal ikke kunne udtale mig om det direkte, var mere en forespørgsel efter om andre havde oplevet det.

min "teori" eller hva man vil kalde det, bygger ud fra hvad andre folk siger mht. til 40mg oralt og du sagde "god tripper" omkring 50mg nasalt. - da ikke fordi jeg ikke vil sige, at nogen bare kan tage højere dosiser end andre osv.. - men det er da grund til mistanke?

især- nu plejer man jo, generelt hvilket selvf er en dårlig ting mht et specifikt stof, - men generelt at sige at det virker dobbelt op, når du tager nasalt kontra oralt - men til gengæld halvt så lang tid?.. sårn ca.

med andre ord, 100mg oralt?.. "god tripper" ?.. de folk der fortæller om 40mg oralt, fortæller om en stor oplevelse...

nu har jeg hverken oplevet hvad du har oplevet, snakket med dig om det eller noget.. også derfor jeg sætter spørgsmålstegn ved det, jeg konstatere ikke at det ikke er rent.

og tak fordi du gad ændre det andet, ved godt du ikke direkte opfordre. - men folk gør efter, hvad andre gør.. såeh :)

folk herinde skal virkelig ikke opfatte mig som ondsindet, lige meget hvad jeg siger, fks hvis jeg fortæller dig at det staves "ret" med e, i "ret så sikker"- så er det også kun, for at lære dig det, ikke fordi jeg ser ned på det - men jeg ved til gengæld at der er folk der vil tænke lidt ned af, når de læser det?.. derfor ville sådan en rettelse kun være venligsindet... men jeg skal da nok kunne finde mange der vil blive fornærmede... ufuff jeg har drukket for meget kaffe efterhånden.-.-.- hehehe

tilføjelse, det med urenheder er også kun for sikkerhedens skyld, hvis det du fik den her gang var 80, og det næste gang 100... så får du virkelig en hård tripper næste gang ikk?.. og man ved jo ikke hvornår sælgeren får nye forsyninger osv - såeh.. bare pas på derude.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

humm...

kan godt følge dig i dine synspunkter´.
men skal ikk kune sige hvorfor jeg ikk har fået en vildere tripper ud af.
men kender min dealer og ved med sikkerhed at det ikk er cuttet, det er min 99% rent. men ved så ikk om det er HCI eller HCL formen.
og på erowid står der ikk' om doserne der er skrevet er om HCI eller HCL. hvis doser nu er HCL så skal der jo lægges 10% til på doserne hvis mit det er HCI.

hehe. takker for at rette mit "rat" til ret. ved sku ikk' lige hvorfor jeg syntes det skulle skrives med a idag. må være de bonghoveder der gør det :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

keta-smølfen skrev:
humm...

kan godt følge dig i dine synspunkter´.
men skal ikk kune sige hvorfor jeg ikk har fået en vildere tripper ud af.
men kender min dealer og ved med sikkerhed at det ikk er cuttet, det er min 99% rent. men ved så ikk om det er HCI eller HCL formen.
og på erowid står der ikk' om doserne der er skrevet er om HCI eller HCL. hvis doser nu er HCL så skal der jo lægges 10% til på doserne hvis mit det er HCI.

hehe. takker for at rette mit "rat" til ret. ved sku ikk' lige hvorfor jeg syntes det skulle skrives med a idag. må være de bonghoveder der gør det :)

well, jeg siger heller ikke at winta cutter det - men han køber det også af nogen... og måske køber de det også af nogen, som måske også køber det af nogen - og hvis du nu står med 1kg af den givne substans, kan du sagtens tilføje 100g tilsætningsstof, uden nogen som helst vil finde ud af det.. - for der er så mange småting der spiller ind.. og folk er som dig, de tror på det når de får at vide det er rent- selvom du godt kan se, at du har måtte tage højere dosiser?.. - faktisk en DEL højere dosiser?

bare pas på.. ikke? hver gang, det er fra en ny bøtte, så vær parat på at det måske ikke har samme koncentration..

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

igen kan jeg kun sige at jeg kender min kilde rigtig godt og ved med sikkerhed at det min er 99% rent.

:D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Ifølge Erowid er 4-HO-DiPT og 4-AcO-DiPT næsten det samme, da 4-AcO-DiPT omsættes til 4-HO-DiPT i kroppen, lidt ligesom psilocybin -> psilocin.
Altså er 4-AcO-DiPT ikke meget mere et RC end 4-HO-DiPT er det..

http://www.erowid.org/chemicals/4_aceto ... stry.shtml

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
keta-smølfen skrev:
igen kan jeg kun sige at jeg kender min kilde rigtig godt og ved med sikkerhed at det min er 99% rent.

Er din kilde videnskabsmand eller har du bare svært ved at glemme hvor godt hans lem udfylder dit rektum?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cubensis skrev:
keta-smølfen skrev:

Er din kilde videnskabsmand eller har du bare svært ved at glemme hvor godt hans lem udfylder dit rektum?

min geigatæller(staveplade) påviser en form for jalousi i området? kan du SÅ opføre dig ordenligt :P

keta, spørg din kilde, hvor godt han kender sin kilde så..

med mindre han da selv har fremstillet det, og hvis han har... så tror jeg at jeg har en del andre ting jeg vil fraråde dig fremover ^^

ang. det med at det ligner et andet stof, og det skulle ligne svampes metabolisering..
- tager lortet tilbage efter et nærmere efterkig.. var måske heller ikke den mest videbskabelige sætning ^^

Senest rettet af spiffeh 20 dec 2007 02:34, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Bitchfights henvises til PM eller fuck, keep it clean ppl!

keta-smølfen ligger ud med at foreslå nogen ret høje doser for dette stof, i forhold til Erowid's anbefalinger, og også Shulgin's entry i Tihkal, derfor er det ikke så mystisk at folk stiller sig kritiske overfor det. Enten er smølfens tolerans meget voldsom, eller også er det ikke +99% rent det han indtager. At han så er overbevist om det er det udelukkende fordi hans pusher siger det er det, kan altså ikke bruges til alverden, så det er ikke nogen hetz mod hans pusher, men snarere almindelig fornuftig kritisk sans. Men lad nu det ligge.
Kom med jeres erfaringer med 4-aco-Dipt eller shåt ze fårk åp!

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

hvorfor bliver forskellige posts i denne tråd hele tiden fjernet ?

og foreslog ikk 50 mg. jeg sagde jeg selv havde taget 50 mg og fået en go tripper ud det. skrev ikk at andre sku gøre det. og har så skrevet senere at jeg ikk vil andbefale den dose til førstegang brugere af stoffet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
keta-smølfen skrev:
hvorfor bliver forskellige posts i denne tråd hele tiden fjernet ?

Fordi jeres bitchfights er irrelevante for tråden. Hvis du ikke forstår det, så brok dig i PM.

Citat:
og foreslog ikk 50 mg. jeg sagde jeg selv havde taget 50 mg og fået en go tripper ud det. skrev ikk at andre sku gøre det. og har så skrevet senere at jeg ikk vil andbefale den dose til førstegang brugere af stoffet.

Ja, du har rettet din oprindelige post til, og det er også fint, men hvis du vil undgå folk kommenterer det, skulle du have undladt at skrive noget vrøvl fra starten af. Men som skrevet ovenfor lad det ligge.

Hold jer til emnet eller tråden bliver lukket!

Titel:
Stodder
Brugeravatar

keta-smølfen skrev:
men ved så ikk om det er HCI eller HCL formen.

Det er rigtigt at der er forskel på doseringer alt efter hvilken syre, der bliver brugt til at lave saltet. Læs fx her.
Men der er ikke noget der hedder HCI, tror bare du roder rundt i HCl og HCL (kemisk betegnelse for klor er Cl ikke CL)

Den omtalte forhandler sender svjv et sikkerhedsdata blad sammen med produktet, hvor der burde stå hvilket salt det er.

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

ja okay kan jeg godt se. har sku altid troede det var et I :D
men tak for rettelsen, så blev jeg det klogere.

men skal nok lige prøve at finde ud af om det er i HCl eller HCL form.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
keta-smølfen skrev:
ja okay kan jeg godt se. har sku altid troede det var et I :D
men tak for rettelsen, så blev jeg det klogere.

Du kan være ret sikker på at det er HCl (Hydrochlorid).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

keta-smølfen skrev:

Der er ikke noget der hedder HCL-form. Hvis det er skrevet sådan er det fordi L'et fejlagtigt er skrevet med stort. Du kan være helt sikker på at det altid er HCl(med lille L), da Cl er den eneste korrekte notation for chlor. Der findes ikke noget grundstof med bogstavet L som symbol, så HCL er simpelthen noget sludder som ikke følger den gængse nomenklatur.

Titel:
Medlem

Tror han har kigget på det her:
Citat fra erowid skrev:
4-Acetoxy-DiPT can be found in both HCl salt form and as a freebase. Both of these forms are orally active with the freebase being about 10% lighter and therefore 10% more potent than the HCL form (ie 20mg HCl = ~18 mg freebase).

Om det er rigtigt kan jeg ikke sige noget om... :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]