jeg skal ikke kunne udtale mig om det direkte, var mere en forespørgsel efter om andre havde oplevet det.
min "teori" eller hva man vil kalde det, bygger ud fra hvad andre folk siger mht. til 40mg oralt og du sagde "god tripper" omkring 50mg nasalt. - da ikke fordi jeg ikke vil sige, at nogen bare kan tage højere dosiser end andre osv.. - men det er da grund til mistanke?
især- nu plejer man jo, generelt hvilket selvf er en dårlig ting mht et specifikt stof, - men generelt at sige at det virker dobbelt op, når du tager nasalt kontra oralt - men til gengæld halvt så lang tid?.. sårn ca.
med andre ord, 100mg oralt?.. "god tripper" ?.. de folk der fortæller om 40mg oralt, fortæller om en stor oplevelse...
nu har jeg hverken oplevet hvad du har oplevet, snakket med dig om det eller noget.. også derfor jeg sætter spørgsmålstegn ved det, jeg konstatere ikke at det ikke er rent.
og tak fordi du gad ændre det andet, ved godt du ikke direkte opfordre. - men folk gør efter, hvad andre gør.. såeh

folk herinde skal virkelig ikke opfatte mig som ondsindet, lige meget hvad jeg siger, fks hvis jeg fortæller dig at det staves "ret" med e, i "ret så sikker"- så er det også kun, for at lære dig det, ikke fordi jeg ser ned på det - men jeg ved til gengæld at der er folk der vil tænke lidt ned af, når de læser det?.. derfor ville sådan en rettelse kun være venligsindet... men jeg skal da nok kunne finde mange der vil blive fornærmede... ufuff jeg har drukket for meget kaffe efterhånden.-.-.- hehehe
tilføjelse, det med urenheder er også kun for sikkerhedens skyld, hvis det du fik den her gang var 80, og det næste gang 100... så får du virkelig en hård tripper næste gang ikk?.. og man ved jo ikke hvornår sælgeren får nye forsyninger osv - såeh.. bare pas på derude.