Hejsa,
Fantastisk forum vil jeg lige sige, jeg har læst en masse god herfra og det er dejligt der kan stilles spørgsmål til eksperter

så stor ros til alle jer, og til sidens bagmænd.
Jeg har dyrket svampe før, og vil til det igen, da det efter 2 års pause fra de sjove trip, er blevet tid igen. Jeg haft de bedste oplevelser med dem jeg selv har dyrket, og vil derfor gøre det igen.
Der bare lige en ting, når vennerne ser dem igen, så vil de have nogle også, de syntes også de var super, og jeg kan ikke lide at sige nej, så sidst fik jeg ikke så mange selv, men alle vennerne på Roskilde festivallen i 2005 fik vist en god griner
Det vil jeg naturligvis lave om på nu!!! Ja jeg vil da stedig dele ud, men vil bare lave nogle flere

og her kan i måske hjælpe mig.
Jeg har nemlig aldrig lavet kage osv. selv, jeg har brugt den nemme løsning med 2-4 kit igang på en gang, også høstet fra det. hvilket vel er ret dumt og dyrt (længe leve de rige og dovne) Ej jeg vil rigtig gerne undgå at købe flere kit på sigt, men til at starte med køber jeg 1-2 igen og jeg køber dem på, øhh ja det må man vel ikke sige, men det starter med [Jegvedgodtatdeterimodreglerneatposteforhandlerlinkssådetgørjegikke.net]

Dem har jeg super erfaringe med, deres kit virker bare hver gang, men kom gerne med andre steder der er troværdige at handle med.
Nå men planen er at få et kit eller 2 igang, og få lavet nogle så vi kan trippe snart. Også fra dem ta spore og selv laver kagerne fremover, det burde jo være muligt, og med lidt ekspert hjælp fra en eller nogle af jer, så håber jeg det kan lade sig gøre.
Jeg kan sige at sterilt værktøj ikke er noget problem, jeg arbejder i en medicinal virksomhed, og her kan jeg få ting der skal bruges, ligesom jeg kan gøre mine plast kasser/glas eller hvad der skal bruges sterilt.
Jeg kan selvfølgelig se der er masser af opskrifter osv her, og det første svar er nok, kig i forum eller lexikon. Men drenge, det ikke fordi jeg ikke gider, syntes bare jeg har brug for noget løbende support, evt. via msn eller noget.
Mit ønske er at kunne fremstille kit magen til dem der kommer med posten fra [Jegvedgodtatdeterimodreglerneatposteforhandlerlinkssådetgørjegikke.net] hvis i forstår. det burde jeg da kunne ikke sandt?
Så håber at høre fra nogle af jer, og kunne få en løbende support fra en eller flere. Modtager gerne en liste over hvad jeg skal handle for at ta spore fra det kit der kommer med posten imorgen og hvordan jeg opbevare dem.
/MizzD
/edit: Andreas/Saiko-Pod