Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psylvester skrev:
Til stor ærgelse var det fuldstændig umuligt at holde kaktusen nede så det blev kun til en svag rus :cry: Så vi drak os i stedet stive og tog i byen.
mig.

Så har du da noget at snakke om til den næste familiemiddag :P

Titel:
Anarkrig skrev:
Det er virkelig vammelt, ihvertfald for mig så at indtage pulveret er ikke en mulighed. For mig er det enten 30 vega kapsler eller kogening. Man har ingen idé om hvor vammelt det er før man prøver det og det er jo ærgeligt at spilde.

Så kom jeg lige til at tænkte tilbage på weekenden og føj hvor har du ret :? Er stadig sur over at jeg ikke kunne holde det nede!!!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: København
jjj

Senest rettet af Aristos 08 dec 2007 22:22, rettet i alt 4 gange.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Omanlop skrev:
Den næmmeste made at indtage meskalin er at lave et extrakt med Sodium Hydroxide(kaustisk soda) Saltsyre 30% og et organisk opløsningsmiddel(jeg brugte terpentin).

Er det ikke nemmere at koge det i en gryde med lidt citron end at kaste sig ud i en ekstraktion der involvere man jonglere rundt med 2 liter ganske stærk base og forsøger at adskille to faser uden en skilletragt?

Jeg vil så absolut ikke anbefale nogen, slet ikke folk der ikke ved hvad de laver, at følge ovenstående guide. Det ligner mest af alt en dårlig oversættelse af en person der ikke ved noget om hverken engelsk eller kemi.

/Edit: Undskyld sproget, men for fa'en altså...

Titel:
Junior medlem

jjj

Senest rettet af Aristos 08 dec 2007 22:22, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Jylland
Hej.
Jeg er ny herinde, men tænkte vile begynde at bidrage og tage del i lidt af den her viden.
jeg tog selv meskalin i efterårs ferien, og jeg fandt det også nemmest at bruge blenderen og pulverisere det. men derfra havde jeg ingen tilsætnings midler. ren kaktus i en masse veg. kapsler. Vi var 3 der delte 100g, den ene brækkede sig umiddelbart hurtigt efter(men stoppede ikke hans kommende trip).
Den anden brækkede sig efter 8-10 timer lidt efter klimax af trippet.
og jeg brækkede mig slet ikke.. Har også overvejet thé den næste gang, men hvis man ikke ungår opkast, så ved jeg nu ikk...

Titel:
Medlem

Den med kapsler er også ret sikker. Lyder dog ret fedt med det der nemme ekstrakt. Har set på flere, men dropper altid lidt ideen halvvejs gennem læsning af opskriften.

mht. til det at brække sig på meskalin og også efter min erfaring højdosis svampe. Det er min erfaring at det kan være meget praktisk at brække sig efter de 1½ time der skal til før man er 100 % på at alt er optaget, ellers ender slutningen af trippet med ubehag og hovedpine. Der er dele af forgiftning som er smart at brække op, så man kan have et behageligt comedown; det er ihvertfald det jeg har erfaret gennem egne og venners erfaring.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Medlem

Moonage daydreamer -> Fint digt, men irriterende at skulle læse hver gang du laver en post. Kan du ikke fjerne det, eller korte det ned til et par linier? :)

Titel:
Junior medlem

JJJ

Senest rettet af Aristos 06 dec 2007 14:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

jjj

Senest rettet af Aristos 08 dec 2007 22:23, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Ali lavede en ganske udemærket guide til kaktuskogning, som også er gjort til sticky i Visionære.

Så har man mod på at koge det, finder man lidt hjælp her.

Titel:
Medlem

Jeg har diskuteret indtagelse af meskalin med Ali nogle gange. Nedkogning er da praktisk, men konsistens og smag er ude af dimensioner. Man kan argumentere for at det er en del af stoffes natur, hvilket jeg på sin vis også kan se, men efter et virkelig mislykket forsøg med drikkeyogurt og pulvariseret kaktus er det meget svært for mig at komme i nærheden af smagen.

I forhold til ekstrakter kommer min kemiske kunnen til kort og når jeg står og hælder giftige væsker op i noget jeg skal indtage og jeg ikke kan overskue hvordan det trækkes væk igen blinker de røde lamper.
Plus at jeg godt vil holde indtagelse af naturstoffer relativ naturlig.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Junior medlem

Ja det er netop det med smagen der er lidt et problem, Men også for at holde det naturligt og rituelt ville jeg gerne bruge thé.
Så jeg tænkte(hvis der er nogen der har idé om det)
om man kunne blande ekstraktet, med f.eks en stærk thé?
citron thé? da det jo allerede er en del af opskriften.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Det er noget tid siden jeg forsøgte mig med et indkog (efter Ali's opskrift). Det er rent subjektivt, men den sirupagtive masse jeg måtte drikke, som mest af alt smagte af kogt grisefæces (spørg mig ikke) ville ikke have været mere velsmagende af at jeg havde proppet et brev Blå Medova med i potten.

Hvis du vil dække smagen i et udkog tror jeg du skal bruge en smag der er så kraftig at det i nogen grad vil virke kvalmefremkaldende, hvilket nok ikke er nogen god idé.

Skal det smage godt skal du vist til at lave et rigtigt udtræk, f.eks. det som Omanlop beskriver, eller til at lege med kapsler.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Som Ali skriver i sin opskrift, så lad være med at tilsætte alle mulige smagsstoffer, det bliver kun værre. Og det siger ikke så lidt når vi har med meskalin-kakti at gøre.
Et trick jeg har hørt om, men ikke har prøvet selv, skulle være at bruge en næseklemme og en stor engangssprøjte, så man kan få det så langt tilbage på tungen som muligt, og dermed slippe for en stor del af smagen.
Og så er det ikke værst at have noget Samarin i nærheden, så man nogenlunde selv kan bestemme hvornår man vil kaste op.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg har bedst erfaring med at intage 1-2 mundfulde af gangen, og så stå op og vippe lidt på fødderne så man bøvser. Det hjælper lidt på kvalmen, hvis man kan få luft op :lol: Man skal lade være med at hælde det hele ned på en gang, for så ryger det op igen. Lad kvalmen fortage sig et par minutter, og tag så den næste tår. Det gør ikke noget at det tager ½ time at indtage det.

Hilsen Fanny

Titel:
Junior medlem

Med nærmere eftertanke kan jeg kun give ret i det med medova, Jeg kan bare ikke helt forholde mig til at det nødvendigvis SKAL smage dårligt.
Er der nogen der har erfaring, eller ved noget om hvordan de indfødte brugte den, udover at spise den.. for jeg ved de også lavede thé, men kan bare ikke finde opskriften..

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Habitus skrev:
Er der nogen der har erfaring, eller ved noget om hvordan de indfødte brugte den, udover at spise den.. for jeg ved de også lavede thé, men kan bare ikke finde opskriften..

-De lærte at elske bryggen! Meget tyder på at vi er istand til at ændre vores smagsoplevelse, bare vi gør det nok gange, så det bliver en tålelig smag.
Ayahuasca har jo heller ikke ligefrem ry for at smage godt, selv om Indianerne drikker den uden at tude :wink:

Se det sådan lidt som en mandomsprøve: hvis du ikke kan få bryggen ned, er du heller ikke rustet psykisk til at tage trippet.

Hilsen Fanny

Junior medlem

Her er en hurtig og forholdsvis nem extraction af mescaline ud af kaktus.
part 1http://www.youtube.com/watch?v=hfcEJ3B5o5o
part 2 http://www.youtube.com/watch?v=nh5GDtM3X2s&feature=related

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]