Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 21:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Martin H skrev:
mellem 850 og 1000 mg M1, som sagt et kvart mærke LSD
angående keta'en, det var eyeballed så det er svært at sige, men tror ikke det var over 100 mg.


og:

waggafnipsen skrev:
akkurat samme sit jeg udsatte mig selv for for 2 uger siden, 1 g methylon, speed og hash og 3.5 g. mexicanske svampe..


Jeg synes - som Fanny - at omfanget af denne type posts er taget til, og et eller andet sted er det mest forunderlige, at folk overhovedet kan undre sig over, at de får det "lidt underligt" oven på sådan nogen ture.

I tager jo stoffer som om det var bajere på en glad aften i byen med vennerne, men har I overhovedet overvejet, at den inderste natur af disse stoffer ligger ufatteligt langt fra noget så trivielt som alkohol?!?!?!! Ja undskyld tonen, men hvornår MÆRKEDE I EFTER sidst I tog stoffer?

En stor del af virkningen af psykedeliske stoffer kan nemt trænges i baggrunden, når man vender sin opmærksomhed udad og bruger kroppen aktivt - sikkert fordi vi evolutionært er overlevelsesmaskiner, hvis første prioritet er at kunne mande os op i tilfælde af løver på savannen. Det jeg mener er, at en omhyggelig opmærksomhed mod rusen åbner stoffernes virkning for jer, men når I bare tonser derudaf i de her doser og opfører jer som efter en eller anden "druk model", så kan I selvfølgelig tage ufattelige mængder psykedelika uden at realisere det fulde potentiale. Fedt nok - tag en skræmmende dosis stoffer, og kæmp så alt I kan for at trænge virkningen i baggrunde. SKILL ...

Og hvis det er tolerans der gør, at I har brug for at høvle et HELT GRAM metylon indenbords (pluse det løse :roll:), så er der vist endnu engang tid til lige at stoppe og og tænke sig lidt om.

For helvede da.

(Og ja, jeg har kraftedemig haft en dårlig dag, og det bliver ikke bedre af det her ...)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 21:34 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Godt skrevet Malkavian!
Jeg synes også tendensen her på psychedelia går mod stadig slappere holdning, grænsende til ligegyldighed, over for kroppens signaler. For bare et år siden havde folk sku reageret lidt kraftigere over en post som denne og havde benyttet chancen til at komme med et par velmendene formanende ord til fyren. Sjovt nok er der heller ikke nogen som reagerer på, når han skriver, at han "gik ind til sin mor og far".
-Hjammen hvornår er det bare blevet helt akseptabelt at 15-16 årige snupper keta, metylon og lsd i byen? Er der slet ingen klokker som ringer i hovedet på jer andre? Måske skyldes det, at størstedelen af brugerne på Psychedelia i øjeblikket heller ikke er ældre, og derfor synes det er helt legitimt...

Stram op!

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 22:16 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Godt skrevet Malkavian og fanny... :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 22:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2007 20:22
Indlæg: 216
Geografisk sted: 2100 KBH
Fanny skrev:
Godt skrevet Malkavian!
Jeg synes også tendensen her på psychedelia går mod stadig slappere holdning, grænsende til ligegyldighed, over for kroppens signaler. For bare et år siden havde folk sku reageret lidt kraftigere over en post som denne og havde benyttet chancen til at komme med et par velmendene formanende ord til fyren. Sjovt nok er der heller ikke nogen som reagerer på, når han skriver, at han "gik ind til sin mor og far".
-Hjammen hvornår er det bare blevet helt akseptabelt at 15-16 årige snupper keta, metylon og lsd i byen? Er der slet ingen klokker som ringer i hovedet på jer andre? Måske skyldes det, at størstedelen af brugerne på Psychedelia i øjeblikket heller ikke er ældre, og derfor synes det er helt legitimt...

Stram op!


Jo, men når jeg er inde på medaljens bagside vil jeg heller have at folk spørg så de kan blive hjulpet? og det er vel det siden er her for.. så kan vi samtiding lige smide en lille kommentar, men at "Skræmme" folk fra at spørger syntes jeg er lidt dumt, men det er måske bare mig.. better safe than sorry! og her mener jeg at heller spørger for at se at den ikke er helt galt end at bare gå og håbe men blir okay?

Har fx læst en som troede det var meget normalt når han upåvirket ser fugle der flyver rundt inde på sit værelse

Ret mig vis jeg er forkert på den!

(og ja folk er blevet yngre når de tager stoffer og der er ikke meget der kan gøres andet end at sige de skal vente nogle år.. og ellers prøve at hjælpe med de problemer der nu opstår, så det jo deres problem at de ikke udvikler sig som de skal! IMO)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 22:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2007 22:21
Indlæg: 41
"men i nat var jeg så skræmt at jeg nærmest LØB ned til mine forældre og vækkede dem, men vidste ikke hvad jeg skulle sige til dem, jeg sad bare og kiggede ud i luften og rystede som jeg aldrig har rystet før.. "

hvad sagde de? - hvad skete?- der må være en form for reaktion! - hvor gammel er du? - tænk dig om - kig dig om på psy.dk - husk at det er DIT liv! - pas på det! - lov mig det!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 23:39 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Julleboy skrev:
Jo, men når jeg er inde på medaljens bagside vil jeg heller have at folk spørg så de kan blive hjulpet? og det er vel det siden er her for.. så kan vi samtiding lige smide en lille kommentar, men at "Skræmme" folk fra at spørger syntes jeg er lidt dumt, men det er måske bare mig.. better safe than sorry! og her mener jeg at heller spørger for at se at den ikke er helt galt end at bare gå og håbe men blir okay?


Det er helt iorden at Martin poster sin post og spørger. Jeg er glad for at han søger råd og vejledning herinde. Opsangen er ikke henvendt til ham, men til alle jer andre "erfarne" brugere som ønsker at yde HR. Jeg har før set 15 årige som var lidt for langt ude på glatis fordi de ville være psykedelikere her og nu, men efter at have fået noget konstruktiv kritik af andre og ældre brugere her på sitet, besluttede de sig for at vente et år eller to med de vilde eksperimenter.
Se det er HR! At kunne give folk en opsang når de har brug for det... -ikke bare snakke folk efter munden, fordi man er bange for, at de forsvinder.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 nov 2007 00:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2005 18:43
Indlæg: 473
Geografisk sted: i gryden
Damn, og jeg synes dine 500 mg. methylon var meget Julle.

Martin, du har smadret din krop fuldstændig, og det vil tage noget tid før den kommer sig igen, det eneste jeg kan råde dig til er at tvinge noget mad ned, helst sundt, drikke en masse vand og få hvilet ud.
Og så tænke dig om inden du fyrer den af med de vilde doser stimulanter.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 nov 2007 00:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2007 20:22
Indlæg: 216
Geografisk sted: 2100 KBH
Petter skrev:
Damn, og jeg synes dine 500 mg. methylon var meget Julle.

Martin, du har smadret din krop fuldstændig, og det vil tage noget tid før den kommer sig igen, det eneste jeg kan råde dig til er at tvinge noget mad ned, helst sundt, drikke en masse vand og få hvilet ud.
Og så tænke dig om inden du fyrer den af med de vilde doser stimulanter.


Offtopic:
Ahh 500 mg på 8 timer.. syntes jeg ikke er så galt ..


Top
 Profil  
 
 Titel: næhh..
Indlæg: 30 nov 2007 01:14 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
næhh ikk slem dosering med 500 da..

hvis man starter med 250 og redoserer hver 2 time ca med 150 så løber det jo hurtigt op på en go nat... :twisted:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2007 11:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Winta skrev:
Khazim skrev:
Winta skrev:
Men tror nu ikke du skal blive så nervøs, er dog ikke læge ;)


Tror du skal passe lidt på med disse kommentare, da du ofte har kommet med toksiske blandinger - bare accepter at du ikke ved det, og lad være med at tro noget. folk der ved det, skal nok skrive.


Jeg skriver jo netop jeg ikke er læge.. hvormed jeg mener jeg ikke er ekpsert på området..

Men er nu nysgerig i hvad du mener med jeg ofte har kommet med toksiske blandinger? :)

Synes det er mærkeligt når ikke man kan komme med personlig erfaring bare fordi man ikke er ekspert, hvor mange her inde er det..


Det var nu ikke for at komme ind på specifikke ting, men kan f.eks. nævne din dejligt harmreducting combo med MDMA og Amfetamin til Tiesto - det kan godt være at du kan lide at spille hasard med din hjerne "når det bare er få gange om året/måneden/ugen", men det hører simpelthen bare ikke hjemme på et harm reduction site, som psychedelia burde være.

Jeg ved at der er flere på dette board, der ved en god del om mange områder, og de skal nok svare fagligt og HR mæssigt på spørgsmål, som (så vidt jeg husker) at prometheus (rigtigt?) gjorde efter dig i samme tiesto tråd.

At man har været her i lang tid, gør ikke en erfaren nok til at komme med ordentlige råd, det kan du se på utallige tråde hvis du ser dig omkring.
Det samme kan man sige om praktisk erfaring, bare fordi nogle har haft næsen for dybt i Methylonen*, gør det dem ikke eksperter, eller bare noget der ligner, i hvordan skadesvirkningerne er for dette stof.

*Bruger bare dette stof, fordi du "nærmest" er fortaler for dette.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2007 12:20 
Offline
Methylon Connoisseur

Tilmeldt: 20 jan 2006 21:23
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Roskilde
Khazim skrev:
Det var nu ikke for at komme ind på specifikke ting, men kan f.eks. nævne din dejligt harmreducting combo med MDMA og Amfetamin til Tiesto - det kan godt være at du kan lide at spille hasard med din hjerne "når det bare er få gange om året/måneden/ugen", men det hører simpelthen bare ikke hjemme på et harm reduction site, som psychedelia burde være.


Ser ud til du virkelig har misforstået min post om mdma og amf til tiesto.. jeg siger bare at lige til tiesto kunne jeg godt finde på at tage e-piller hvis det var hvad jeg havde adgang til, ellers ville jeg aldrig tage det... Jeg siger intet om at blande, jeg siger bare at jeg er blevet meget speedet af det de få gange i mine "unge" dage da jeg tog det, og det ville passe fint til tiesto.. Hvad du ellers siger er blevet sagt så mange gange, og har jeg givet min mening om.. suk..


Top
 Profil  
 
 Titel: ....
Indlæg: 30 nov 2007 13:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2007 18:39
Indlæg: 148
Geografisk sted: 3630
OT:

Jeg syntes egentlig at der er begyndt at blive kørt lidt
personlig nedskydning af winta her på det sidste.

Istedt for at sidde og ha så ondt i røven konstant, burde i
så ik os tænke jer lidt om hva i selv skriver til tider?
Nu vil jeg ik komme med nogle eksempler, men i kommer os med misledenede information.

Jeg vil egentlig slet ik blande mig i det her, men jeg syntes godt nok at i snart skal tage en slapper med jeres målrettede terror mod winta.

Nu får jeg sikkert en sviner men what ever i don't care..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 nov 2007 16:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2005 18:43
Indlæg: 473
Geografisk sted: i gryden
Julleboy og keta-smølfen, okay, 500 er måske ikke lige det slemmeste, selvom jeg aldrig selv har følt trang til at tage en så stor dose. Men hvis i vil forsvare store doser af diverse stoffer, så må jeg henvise til lamfighter-boardet. Det er et Harm-Reduction board det her, og at sige "jamen, det er da ikke så slemt igen" er i fuldstændig modstrid med meningen bag af reducere skaden. For jo mindre dosen er, jo mindre skade er sket.
Hvis vi nu siger at jeg, tilfældigvis falder over psychedelias forum, læser noget om at en dose på 500 mg. Methylon "ikke er så gal igen". Bliver lidt ældre, får fat på noget methylon, og mener at huske noget med at 500 milligram var fint nok. Så får vi en post mere bagefter fra endnu en knægt der ikke kan styre sine doser.
Så nævn venligt hvis i poster andet end nybegynder-doser, mange tak :)


Og nu vi snakker om Winta, så vil jeg lige sige, at hvis jeg havde et methylon-relateret problem, så ville Winta være den første jeg ringede til. Og det er til trods for at han ikke er læge, og jeg hverken har hans nummer eller kender ham personligt.

Edit: slåfejl rettet


Senest rettet af markogronni 30 nov 2007 23:35, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 nov 2007 21:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2007 20:22
Indlæg: 216
Geografisk sted: 2100 KBH
Petter skrev:
tilfældigvis falder over psychedelias forum, læser noget om at en dose på 500 mg. Methylon "ikke er så gal igen". Bliver lidt ældre, får fat på noget methylon, og mener at huske noget med at 500 gram var fint nok. Så får vi en post mere bagefter fra endnu en knægt der ikke kan styre sine doser.
Så nævn venligt hvis i poster andet end nybegynder-doser, mange tak :)
.



Damn man skal godt nok sluge en del kapsler for at nakke et halvt kilo m1? men okay overdrivelse fremmer forståeligheden??


Top
 Profil  
 
 Titel: .
Indlæg: 24 dec 2007 11:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2007 06:18
Indlæg: 105
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg skal ikke vurdere hvorvidt man skal ligge under eller over 1g. methylon på en aften. Men mit største overforbrug lød på 370mg. hver anden time 3 gange på en aften = ca. 1,1 g. ialt.

De følgende 3-4 dage efter trippet, var præget af, træthed, følelsen af ensomhed (selvom jeg var sammen med mine bedste venner) træthed, og en mild grad for angst.
Nu har jeg så valgt at holde en to måneders pause, det er altid sundt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2007 13:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 nov 2006 04:12
Indlæg: 539
Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Min første dose lød på 200 mg methylon, redoserede siden med 180 mg .. og sluttede af med 200 mg.. det var rigeligt til at være en hel nat i byen :D
derudover havde jeg det slet ik dårligt dagen efter, som efter en MDMA-tur.. hvilket i og for sig nok kan være farligt nok, så ka det være man får endnu mere lyst igen og igen.

Så pas på derude :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 dec 2007 07:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg er næsten sikker på at det er grundet diin methylon dose at du fik det skidt i de efterfølgende dage.

Min første tur på methylon gik på 550mg doseret udover to gange på et par timer. Det resulterede i at jeg var ved at få hedeslag, sprang en nattesøvn over og havde ingen appetit dagen efter.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team