Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg har selv oplevet 2 gange at få en på hovedet..

men i min lidt vildere ungdom har jeg vist osse delt de slag ud jeg skal..

men jeg lægger ikke selv op til kamp, men hvis folk ligger op mod mig flygter jeg aldrig medmindre der ingen muligheder er for at "vinde" den..

og når folk ligger op til kamp og man bare smiler til dem så ændrer de som regel mening :wink:

men jeg mener generelt at vold er unødvendigt til at ordne div. gnidninger mellem 2 parter

og et godt råd er at vente og overfalde modstanderen senere hen på aftenen når han mindst venter det f.eks. på toilettet 8)

Titel:
Junior medlem

har godt været oppe at diskutere med bøller før men.

den mest irriterende situation med vold jeg har oplevet, var da mig og min ven gik rundt i byen omkring kl. 0100-0200, fordi vi kede os.
vi gik så hen ad en pakeringsplads hvor der kom en flok indvandrer som ville "låne" vores mobiltelefoner, vi sagde jo nej da vi var lidt skeptiske og oplyste dem om, at de kunne låne en telefon ca. 300 meter ved en kro som stadig havde åben.
det blev de meget sure over og begyndte at kalde os racister, den ene invandre skubbede min ven væk og gav ham en skaller og et spark omkring skridtet, imellem tiden stod jeg sammen med resten af flokken ( 5-7 stk ) og diskuterede videre med, at jeg ikke ville give dem nogle af mine ting, mest fordi jeg havde min mobiltelefon, digitalvideokamera, pung med penge og nøglerne som jeg nødig ville miste.
pludselig trak min ven sin peperspray frem og sprøjtede ham han blev skubbet væk af i ansigtet og rente væk, jeg løb den modsatte vej da jeg så alle invandre løb efter ham, han fik så et lift af en tilfældig billist og vi mødtes senere den nat som har ændret min opfattelse af mennesker gevaldigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brugeren skrev:
har godt været oppe at diskutere med bøller før men.

den mest irriterende situation med vold jeg har oplevet, var da mig og min ven gik rundt i byen omkring kl. 0100-0200, fordi vi kede os.
vi gik så hen ad en pakeringsplads hvor der kom en flok indvandrer som ville "låne" vores mobiltelefoner, vi sagde jo nej da vi var lidt skeptiske og oplyste dem om, at de kunne låne en telefon ca. 300 meter ved en kro som stadig havde åben.
det blev de meget sure over og begyndte at kalde os racister, den ene invandre skubbede min ven væk og gav ham en skaller og et spark omkring skridtet, imellem tiden stod jeg sammen med resten af flokken ( 5-7 stk ) og diskuterede videre med, at jeg ikke ville give dem nogle af mine ting, mest fordi jeg havde min mobiltelefon, digitalvideokamera, pung med penge og nøglerne som jeg nødig ville miste.
pludselig trak min ven sin peperspray frem og sprøjtede ham han blev skubbet væk af i ansigtet og rente væk, jeg løb den modsatte vej da jeg så alle invandre løb efter ham, han fik så et lift af en tilfældig billist og vi mødtes senere den nat som har ændret min opfattelse af mennesker gevaldigt.

Indvandre burde i det hele taget lad vær med at tro de er i bananland..

Titel:
Medlem

de ER i en bananrepublik! men jeg gad virkeligt godt at de ville begynde at følge det noget mere rolige flow vores lille banen republik og begyndende nazi regime ellers har.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Incase skrev:

Luk fucking røven! Jeg kan ikke tro, at jeg er den eneste, der simpelthen ikke gider læse sådan noget racistisk LORT.
Din ignorante generallisering afslører din tilsyneladende fuldstændige mangel på intelligens.

Fucking fjols! :x :roll:

Titel: Homo Superior
Medlem

hmm Homo Superior
tror lig du skal tag og styrer dig pænt meget... det er da for steneren det der !!

Stram ulændningspolitik længeleve!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
kbhfyren skrev:
Stram ulændningspolitik længeleve!

-Og en folkeskole-reform der satser mere på retstavning!

Jeres småborgerlige indskrænkethed udstiller jeres idioti så rigeligt, at i ikke behøver understrege det yderligere ved at stave så dårligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Altid tæt på hjemme :)
Homo Superior skrev:
Incase skrev:

Luk fucking røven! Jeg kan ikke tro, at jeg er den eneste, der simpelthen ikke gider læse sådan noget racistisk LORT.
Din ignorante generallisering afslører din tilsyneladende fuldstændige mangel på intelligens.

HØRT HØRT!!!!! "ÉN VERDEN MOD RACISME"

Titel:
Jeg synes bare der er ved at ha været så mange uheldige episoder med udlændinge at man ikke kan undgå at få et dårligt syns på dem

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Psylvester skrev:
Jeg synes bare der er ved at ha været så mange uheldige episoder med udlændinge at man ikke kan undgå at få et dårligt syns på dem

Jeg har haft et par dårlige oplevelser med danskere. Skal jeg hade alle danskere på grund af det?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Homo Superior skrev:
Incase skrev:

Skriv pænt, jeg skriver også pænt, og du kan til dels udtrykke din mening uden at bruge adskillige skælsord vil jeg mene :wink:

Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke bryder mig om de såkaldte "invandre" de har gået mig på nerverne de sidste 2 år når jeg går i gennem byen på diskoteker osv.

Det jeg mente med mit tidligere indlæg var at de tror at de er i deres eget land, og de tror simpelthen de "styrer" Danmark, kan simpelthen ikke tage sådan noget, Vi er i Danmark!, vi alle har lov til at være her, hvis jeg stødte nogle med mit tidligere indlæg, så får i gerne en undskyldning.

Incase 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

For kun få år siden var Holbæk en af Danmark's voldeligste byer (2. eller 3. pladsen tror jeg) og der skete en del. Men det var for det meste de samme narkohoveder der sku smadre en eller anden uden grund. Nu er Holbæk en rar by hvor der faktisk sker minimalt i forhold til alle de skudepisoder og knivstikkerier, som har plaget byen i en periode :)

De gange hvor jeg har været udsat for trusler mm. har det været pga en eller anden gut på amf eller coke. Har kun fået tæsk en gang, hvilket mest var min egen skyld (jeg var ung, dum og havde ikke vænnet mig til alkoholrusen endnu).

Ellers har jeg aldrig været i en rigtig slåskamp, men har dog i hele mit liv slået 2 fremmede mennesker. Den ene havde vækket mig i en brandert (dagen efter en aften på ritalin) så jeg var let at gøre sur der, specielt fordi jeg sov :D den anden var fordi han sagde noget dumt til mig, og jeg var stiv så jeg tænkte "han skal lukke røven" og *klap*, og ikke flere problemer derfra.

Men ellers undgår jeg også slåskampe, det ender altid i et eller andet langtidshad-hinanden-og-sende-onde-blikke-når-man-ses. Men synes at problemerne blir mindre med alderen, man forstår bedre at komme uden om det hele :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Incase skrev:
Det jeg mente med mit tidligere indlæg var at de tror at de er i deres eget land, og de tror simpelthen de "styrer" Danmark, kan simpelthen ikke tage sådan noget, Vi er i Danmark!, vi alle har lov til at være her, hvis jeg stødte nogle med mit tidligere indlæg, så får i gerne en undskyldning.
Incase 8)

2. generations indvandrere (og derefter) ER jo osse i deres eget land for helvede. Og 1. generations indvandrere har, efter min mening, lige så meget ret til at være her som enhver anden. (Nedlæg grænserne osv)

Du er en ignorant tåbe, og du er desværre ikke alene.

Du danner dine holdninger om hundrede af millioner af menesker baseret på enkelte personlige oplevelser med et par ubehagelige personer.

Hele mit liv, er der kun blevet gjort nedern ting mod mig, af danskere, (Bortset fra en enkelt gang i Indien, hvor hele min familie var ved at blive lynched på åben gade), skal jeg virkelig hade ALLE danskere på grund af det?

Hvornår indser folk at racisme er irrationelt og ulogisk?

Din undskyldning kan iøvrigt rende og hoppe, da dit andet indlæg er lige så stødende.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
De fleste af de gange hvor jeg har fået lidt knubs, eller har været tæt på det, der har det helt klart været pære danske brianer.

de ca. 20 % af gangene hvor der har været optræk til konfrontation med indvandrerne, har det været nemt at gå derfra. For det meste søger de bare et hurtigt ego boost.

Det er langt værre med brianerne, de leder efter et regulært overfald.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jugg skrev:
Incase skrev:
Incase 8)

2. generations indvandrere (og derefter) ER jo osse i deres eget land for helvede. Og 1. generations indvandrere har, efter min mening, lige så meget ret til at være her som enhver anden. (Nedlæg grænserne osv)

Du er en ignorant tåbe, og du er desværre ikke alene.

Du danner dine holdninger om hundrede af millioner af menesker baseret på enkelte personlige oplevelser med et par ubehagelige personer.

Hele mit liv, er der kun blevet gjort nedern ting mod mig, af danskere, (Bortset fra en enkelt gang i Indien, hvor hele min familie var ved at blive lynched på åben gade), skal jeg virkelig hade ALLE danskere på grund af det?

Hvornår indser folk at racisme er irrationelt og ulogisk?

Din undskyldning kan iøvrigt rende og hoppe, da dit andet indlæg er lige så stødende.

Ved godt jeg lyder Generaliseret over for alle indvandre, og selfølgelig skal der også være plads dem som der også skal plads til os. jeg har fået den opfattelse at nogle hårde typer af indvandre er nogle fjolser. sådan nogle som står på gade hjørner og råber "Kartoffel svin man!" det er dem der skal indtregrer(er ikke den bedste til dansk ;)) sig. og du siger at du er blevet overfaldet af danskere? hvis det var skinheads (Skallede) så ville du også få et andet syn på skallede mennesker, tro mig. håber du ved hvad jeg mener ;)

Incase 8)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvis jeg bliver overfaldet, vælger jeg ikke et træk ved denne person og hader på alle der har samme træk.

Jeg er blevet overfaldet af både jydske og fynske brianer, men jeg har osse venner der, henholdvis, er jydske og fynske brianer :wink:

Jeg dømmer folk ud fra den enktelte persons handlinger, og kæmper imod fordomme.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Har faktisk været overfalde af både danskere og indvandre..

vil sige indvandre var de sødeste.. du tog bare min telefon og slog lidt og gik..

danskerne jagtede os derimod!

Men jeg er sku lidt ligeglad hvor de kommer fra.. dem som smadre folk og ruller dem skal bare have en god gang tæsk og denne gang er der en grund til det :)

Jugg's velkommen til nazi danmark?

Du kan måske få 1 eller 2 til at fatte det men der er sku alt for mange.. der skal mere til end at skrive så meget på det her ;)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Billede

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Slettet

Senest rettet af DJ-Weed 23 nov 2007 15:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
DJ-Weed skrev:
*edit* Racistisk kommentar slettet.

Så meget for at bevidsthedsudvidende stoffer skulle gøre folk mere åbentsindede og tolerante.
Bør kommentarer som ovenstående, som ikke har andet end rendyrket racisme på hjerte, ikke slettes fra Psychedelia? Jeg er fuldt ud tilhænger af ytringsfrihed, men efter min mening bidrager kommentarer som ovenstående ikke med noget som helst positivt til forummet eller konstruktiv debat.

Senest rettet af Prometheus 23 nov 2007 15:10, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]