SM1LEY skrev:
Hej alle her inde på dette total fede forum.
Jeg ville høre jer om der er andre måder jeg kan indtage hash på, end at kun og ryge det

. Men stadig så jeg får en fed rus ?
Brug søge maskinen.
har søgt lidt herinde og fandt hurtigt noget det kræver nok du selv gider gøre noget for det

men her er en opskrift på cannabis kapsler

Ingredienser:
300 mg. (0,30 gram)1. flush nol fra dansk pot
3 gram palmin
Kasserolle
Blød dejskraber
Askebæger med salt
2 ml. stump plastiksprøjte
4 stk. gelcaps
Fremgangsmåde:
Som ovenfor, blot smeltede jeg palminen i en lille kasserolle og smeltede nolen sammen med fedtstoffer.
De fire gelcaps blev stillet i det lille askebæger med fint salt.
Derefter sugede jeg så meget hampesmør som muligt op i plastiksprøjten og fordelte det i små dryp i kapslerne (for at sikre et nogenlunde homogent slutprodukt).
Resultatet var 4 kapsler med 75 mg. nol.
For en sikkerheds skyld smed jeg kapslerne i fryseren, så fedstoffet kunne genvinde sin fast form så hurtigt som muligt. Derefter kom de i køleskabet.
Note om palmin: mange afskyr dette produkt, men det er ingen grund til. Palmin er lavet af naturens egen kokosolie, der er perfekt til formålet, da det har et stort indhold af mættede fedtsyrer. Dette giver et stift og godt slutprodukt, som heller ikke vil løbe ud hvis kapslerne bliver trykket.
Palminen er også godt, da det består 100% af fedtstof (og ikke som margarine indeholder en vis mængde vand). Dermed blev brøleren fra tidligere heller ikke gentaget og kapslerne forblev fuldstændig intakte.