Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg har en smule Methamfetamin (ca. 100mg), af høj renhed, liggende.

Jeg overvejer at bruge det til at få skrevet en projektrapport, der snart er deadline på, hurtigt og effektivt.

Hvor meget bør jeg tage til dette formål?
Og er det bedst at tage det oralt eller nasalt i denne sammenhæng?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg vil sige prøv med 10-15mg nasalt, det ville virke for mig, er jeg sikker på. Man skal jo helst ikke være blæst i den sammenhæng.
Så nok hellere 10 end 15.
Og nasalt, da det så virker i kortere tid, så man ikke ligger søvnløs den halve nat.
Alt i alt ville jeg nok foretrække ganske almindelig amfetamin til det, da jeg synes at man bliver langt mere "weird" i hovedet af methamfetamin.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
DeHades skrev:
Alt i alt ville jeg nok foretrække ganske almindelig amfetamin til det, da jeg synes at man bliver langt mere "weird" i hovedet af methamfetamin.

her vil jeg til gengæld sige det modsatte, også da jeg ikke føler lige så stor ubehag i kroppen(og alt omkring det) ved meth(både under rusen og dagen efter)

- jeg synes også at din dosis virker som lidt i overkanten, til skrivearbejde skal det jo kun være opkvikkende.. der burde 5-10 da være nok? :)

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Det må også gerne øge koncentrationen, da den måske ikke altid er lige høj. Er god til dét med overspringshandlinger.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hvad med at tage meth'en oralt, i doser på en 10mg. Så slipper du nok for "suset".

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Drupe skrev:
Det må også gerne øge koncentrationen, da den måske ikke altid er lige høj. Er god til dét med overspringshandlinger.

tror det er svært at sige præcist hvor meget du skal have, ud voer at det ligger et sted imellem 5 og 15mg. - også pga. din kropsbygning osv osv.. er vidst ikke meget andet at sige til det, ud over at du skal prøve dig meget meget meget stille frem.
*

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Drupe skrev:
Jeg har en smule Methamfetamin (ca. 100mg), af høj renhed, liggende.

Jeg overvejer at bruge det til at få skrevet en projektrapport, der snart er deadline på, hurtigt og effektivt.

Hvor meget bør jeg tage til dette formål?
Og er det bedst at tage det oralt eller nasalt i denne sammenhæng?

Hvis kvaliteten af opgaven skal være højere end "standard", skal du nok bare prøve at tage nogle powernaps og så holde dig vågen på den måde. Min erfaring er, at jeg tænker klarest når jeg er ædru, eller højst har drukket lidt grøn the.

Hvis jeg var dig ville jeg også passe på med at tage stoffer i forbindelse med studier (og arbejde osv.).
Hvis du føler at du klarer dig bedre påvirket, vil det være meget fristende at tage stoffer igen næste gang du skal løse en opgave. Pas på glidebane-effekten...

Når (alt) det er sagt, vil jeg ikke mene at 10-15 mg er en særlig høj dosis. Men jeg har måske også en halv-høj amfetamin-tolerans - synes ihvertfald først meth bliver sjovt når man kommer op på 50-60 mg (nasalt og fordelt over nogle timer).
Jeg vil nok også anbefale dig at tage det oralt - så slipper du for en del af den "rush-effekt" der kan gøre dig halv-lam og tåget på meth.

Men... start med 5-10 mg, vent op til en time, og tag så mere efter behov.

Hvor lang tid har du til opgaven?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg har forsøgt mig med at bruge meth systematisk til projektopgaver tidligere - og som nok 90% af dem som har gjort det i større stil vil sige, er det absolut ikke noget jeg kan anbefale.
Umiddelbart føles det meget produktivt, men kvaliteten af det man får skrevet er ofte ikke helt top notch. Der er ikke meget tid sparet hvis man alligevel skal gennemredigere og omfordele det man har skrevet grundigt dagen efter. Jeg blev ikke meget mindre disponeret for overspringshandlinger, og mit stressniveau havde slet ikke godt af at sindet kørt i overdrive så ofte under ret stressede projektperioder. Og i hvert fald for mig var glidebane-effekten meget farlig. Det, at det føles så lækkert at arbejde på meth (uanset om det i den sidste ende er noget lort man får stykket sammen), gør at man nemt overser minusserne ved stimulansen, og ad forskellige veje retfærdiggør at tage det oftere og oftere for at få noget fra hånden. Det er ikke just et hjælpemiddel man har lyst til ende med at skulle tage hver gang man skal have noget skrivearbejde lavet.
Med moralprædikenen overstået, vil jeg råde dig til ikke at insufflere stoffet hvis du beslutter dig for at tage det. Rushet er lækkert - men hvis man forsøger at bruge stoffet som "performance enhancer" er et lækkert rush ikke produktivt.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Tak for svarene.

Jeg har en tre uger tilbage, og jeg skal nok kunne nå det uden kemiske hjælpemidler, selvom jeg får travlt. Det er ikke totalt idiotarbejde, jeg vil gerne skrive noget af god faglig kvalitet, og det er jeg heller ikke i tvivl om at jeg kan. Det er ikke tænkt som nogen panikløsning på en umulig tidsplan, men snarere et lille eksperiment, som godt kan slå fejl uden at himlen ramler ned.

Hele idéen med atbruge meth er simpelthen et forsøg på at forbedre min evne til at arbejde koncentreret og effektivt i kortere tidsrum ad gangen, og dermed nå mere på kortere tid. Dybest set handler det om at springe over hvor gærdet er lavest, eftersom der da ingen logisk grund er til at vælge at springe over hvor det er højest. Det handler ikke om at holde mig vågen, jeg regner kun med at kvitte nattesøvn de sidste par dage, og kun hvis bliver er nødvendigt.

Men jeg kan forstå på jer, Prometheus og Zarathustra, at det ikke er så smal en sag at få dét ud af meth, som jeg måske havde forestillet mig.

Nogen der rent faktisk har haft success med at bruge meth på denne måde?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Drupe skrev:
Hele idéen med atbruge meth er simpelthen et forsøg på at forbedre min evne til at arbejde koncentreret og effektivt i kortere tidsrum ad gangen

Jeg kan desværre ikke referere til kilden/artiklen (har glemt kilden), men har læst om et forsøg med opgave-løsning under påvirkelse af koffein og amfetamin: Selvom forsøgspersonerne på koffein og amf følte at de præsterede bedre end normalt, var deres resultater faktisk kun på ca. 98% procent af deres normale ydeevne.

Jeg tror ihvertfald at mange vil give mig ret i, at man ikke arbejder bedre på meth. Hvis der er en pointe med at arbejde på meth, må den være at man har alt for lidt tid, og er nødt til at holde sig vågen i alle de dyrebare timer op til ens deadline.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]