Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Min kæreste får taget urinprøve engang om mdr...Men tænkte på om LSD kan spores i en urinprøve? Det mener jeg det ikke gør, men er ikke sikker? Nogle der kan ose af deres viden hehe :)

Titel:
Junior medlem

Man kan kun spore lsd 24 timer efter indtagelse ifølge wiki'en

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er korrekt, 24 timer. Er sikker på jeg har set nogle erfarne brugere herinde skrive det.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
Darkpsyc0 skrev:
Min kæreste får taget urinprøve engang om mdr...Men tænkte på om LSD kan spores i en urinprøve? Det mener jeg det ikke gør, men er ikke sikker? Nogle der kan ose af deres viden hehe :)

det er rigtigt det aagaard skriver, men tror nu heller ikke der er et stof som de ikke kan spore hvis de har en intention, men er det ikke bare standard testen de tar? hvor de tjekker for røg,snus og e-piller?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
de tjekkede faktisk efter lsd da jeg fik taget urinprøve...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Jeg tror ikke på at LSD kan spores i urin. LSD indtages i mikrogram hvilket er en forsvindende lille mængde, og det synes usansynligt at en så lille mængde fordelt i en hel krop kan give udslag på en narkotest. Testen viser ikke bare positiv fordi der er spor af narko til stede. Sporet af narko skal være over en vis densitet, hvilket vil sige at der er en minimumsgrænse for hvornår testen ikke længere viser positiv selvom stoffet er til stede.

Et hurtigt kig på diverse tests man kan købe på nettet viser også at LSD ikke står listet over de stoffer der kan testes for. Derimod kan man få en anden slags test, en glasampul man kan putte sit formodede LSD i, og teste om det faktisk er LSD eller ej... Men det er test af selve stoffet og altså før indtagelse.

bare mine 5... Det er muligt at jeg tager fejl, men så vil jeg gerne se en kilde på nogen der er blevet testet positiv for LSD, og ikke bare nogen der har hørt om nogen, eller kender nogen.

Titel:
Dedikeret medlem

i de fleste "standarde" urin drug test i danmark tester de ikke for lsd, men det er muligt jo.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Erowid

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Ja så spørgsmålet sku bare om de tester for det :/ ved det bliver sendt ind ihvertfald.. Hva fanden ligner det også :P Men altsaa det er vel ikke i kroppen op til flere uger jo så.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Darkpsyc0 skrev:
Ja så spørgsmålet sku bare om de tester for det :/ ved det bliver sendt ind ihvertfald.. Hva fanden ligner det også :P Men altsaa det er vel ikke i kroppen op til flere uger jo så.

Nope, på erowid står der højest 3 dage. Så bare rolig.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Der er jo osse dem der mener at det bliver siddende i rygmarven i flere år, for derefter lige pludselig at komme frem :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
ok jeg var lige lidt hurtig der... sorry :oops:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]