Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: coca
Medlem

Geografisk sted: Mars
Nu har jeg efterhånden prøvet ALT for at skaffe cocafrø, er der nogen der ved hvor de kan købes ??

/Lyn

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Nej, jeg har også måtte give op i min søgen, men hvis jeg finder noget, så poster jeg selvfølgeligt noget om det.

U do the same.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hej.

Jeg har også engang tænkt at det kunne være sjovt at plante lidt coke hjemme i haven, men efter flere måneders søgning, måtte jeg indse at det nok er umuligt.

Planterne sætter godtnok frø, men disse har en utrolig kort levetid (få uger), så selv i de (ganske få) lande hvor frøene er lovlige er de svære at få fat på. Jeg tror du bliver nødt til at rejse til at land hvor coka er lovligt, og der få fat på entene helt friske frø eller nogle stiklinger. De er selvfølgeligt ulovlige at indsmugle, med det kunne vel lade sig gøre. - Så kommer selvfølgeligt klima/højde problemer osv. men det kan måske lykkes.

Her er Erowids svar på spørgsmålet : http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=2249 .

Her kan du være heldig at møde et par hundrede andre der søger coka-frø , og der dukker engang imellem nogen op med tilbud der lyder spændende. Det er sikkert fake, men prøv alligevel : http://www.seedman.com/exoticseeds/wwwboard.html

[ 27 Januar 2002: Besked ændret af: Christian Florestan ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]