Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
A.Z.BEST skrev:
Jeg bliver ofte sød og kærlig ;).

"Det er så godt, at jeg har dig. Har jeg fortalt dig, at jeg kan lide dig?" ;)

Bare prøv og forestille jer det ;).

lyder som mig i en heftigt elskovskoger/kiks... :oops:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hehe, jeg spørger ikke videre ;). Men ja - det er det, jeg mener :D

Man kan sagtens være social på svampe. Man skal bare forestille sig det.

Always look on the bright side of life!

Selvfølgelig er det nemmere hvis man er udadvendt, man selv de indadvendte folk kan blive utroligt åbne, hvis de altså overgår sin egos grænser. For der er ingen grænser når bevidstheden er udvidet ;).

edit: hehe, hvis vi nu snakker kærligheden...

Der er ingen jeg,
Hverken dig
Men der er os
Og vi er der

Min første digt skrevet på dansk ;P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
Men hvis du ikke laver en kombi med methylon, så vil mit svar være 2-3 gram svampe. Hvis du gør så lyder 1,5 g. som en god dose, alt efter hvor meget methylon der ryger indebords. Har tideligere erfaring med at methylon virker bedst hvis man tager en god stor oral dose, og så senere evt. redoserer med insufflering, hvis man er til den slags. Plejer i hvert fald at sidde tilbage med en "øv"-følelse hvis jeg ikke bryder igennem på methylon, på første forsøg.
Hvis det var mig, havde jeg nok valgt 200 mg. methylon, og et gram svampe, eller mere.

En smart idé når vi snakker støj, ville være at skaffe sig nogle ørepropper inden koncerten, men den havde du jo regnet ud ;)

Jeg er enig omkring metylonen. Den dosis hvor jeg rammer et godt gennembrud ligger omkring de 200 mg. Jeg har prøvet flere højere doser, men jeg føler mest at jeg øger speed-aspektet efter 200 mg. Den marginale nytte af milligram nr. 201-300 er i hvert fald kraftigt aftagende.

Jeg er dog ikke helt sikker på, at jeg ønsker et fuldt tilfredsstillende metylontrip PLUS et rimelig mærkbart svampetrip. Jeg har heller ikke kombineret dem før, så jeg går nok den konservative vej.

Nu skal det også siges, at jeg ikke har trippet svampe så pokkers mange gange at det ligefrem er trivielt for mig, men jeg er nu ellers rimelig gode venner med psilocybinen :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

A.Z.BEST skrev:
Jeg bliver ofte sød og kærlig ;).

"Det er så godt, at jeg har dig. Har jeg fortalt dig, at jeg kan lide dig?" ;)

Bare prøv og forestille jer det ;).

Det kan jeg sagtens forestille mig på svampe, men jeg synes effekten er anderledes end ved MDMA og lignende. Som om den er mere åndelig. Men hold da op hvor kan kvinder se fantastisk smukke ud gennem et par briller lavet af to paddehatte :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja, ja, åndelig, åndelig ;]. Så ved man hvorfor man er så kærlig til folk. Venskab eller sammenvær med folk kan lige pludselig får større betydning i ens psykedelisk opfattelse af verden omkring ;). "Uden dem*, er der ingen jeg..."

Men AFAIK der bliver også udløst masser af serotonin på svampe. Jeg kan i hvert fald mærke det (energi, glæde, muskelspændinger) + der kommer noget mere ovenpå ;). Altså de dybe tænker, der når livets store sandheder :roll:.

*Mennesker, ikke svampe ;P.

Titel:
Junior medlem

hey all

Nu er jeg ved at være kommet mig over koncerten.. lige klar til en weekend mere :lol:

Det var en rigtig fed koncert jeg var til, men tror det var godt jeg ventede med svampende til bagefter..

Jeg pumpede mig bare fuld af alkohol og amf, og det var lige hvad der skulle til for at ha en fed koncert..

men tak for de gode råd..

P.S. suspekt koncert kan klart anbefales!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nå men jeg kom til Trentemøller :D

Jeg startede med at spise 1,5 g. P. Cubensis og 100 mg. metylon ca. 1 time ført han gik på.

I løbet af første time af koncerten kunne jeg bare mærke, hvordan jeg fik det bedre og bedre. Musikken var bare fed, indlevelsen i top og hverken lydstyrken eller de andre koncertgængere virkede påtrængende. Verden var blevet tyktflydende...

Jeg tænkte vist noget i retningen af "damn, jeg har vist talent for det her". Så i løbet af første time af koncerten spiste jeg 1 gram svampe mere plus 150 mg. metylon.

Jeg kan kun sige, at det var en fuldstændig perfekt koncert. Min fornemmelse var at man har en del sværere ved at nå den dybde, som et solotrip under rolige forhold giver. Al den fysiske aktivitet trænger rusen lidt i baggrunden. Men det var meget fedt, hvordan tempoet skiftede totalt meget under koncerten. Det gav både perioder til rolig fordybelse såvel som aktiv hoppen og dansen. Der var blandt andet et utroligt ømt øjeblik, hvor Trentemøller spillede et fint lille nummer på sin xylofon. Hold op hvor strømmende alle de spinkle, klare toner bare ud i æteren og løftede det hele.

Nogle af videoerne, som kørte på lærredet under koncerten kunne dog virke lidt scary - folk med bekymrede ansigter og sådan noget billeder der kører i cirkler og ligner tankeloops. Men det gav da det hele lidt kant :twisted:

Alt i alt simpelthen en super god koncert. Det eneste ærgelige var at det varede så kort tid som det gjorde (ca. 1½ time).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Malkavian hvordan var det mht. bodyload? Kunne godt forestille mig at en methylon+svampe kombo ville være hård ved mig.

Titel:
Dedikeret medlem

Lilleso skrev:
Malkavian hvordan var det mht. bodyload? Kunne godt forestille mig at en methylon+svampe kombo ville være hård ved mig.

Nu er spørgsmålet ikke til mig, men jeg oplevede intet. Jeg vil ellers påstå at jeg slidte min krop ret hårdt. Gik i seng kl 7 den dag jeg gjorde det, men oplevede heller intet generende til sidst.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lilleso skrev:

Det skal siges, at jeg spiste en pænt stor aftensmad omkring 18-tiden, og jeg indtog det første 1,5 gram svampe og 100 mg. metylon lidt over 20 ... men altså angående bodyload: der var overhovedet intet. Og slet ikke så meget, at jeg på nogen måde følte mig dårlig tilpas. Jeg kunne både stå stille og "zone ud" og hoppe, danse og huje under hele koncerten. Jeg var bare så fantastisk godt tilpas :D

Første gang jeg overhovedet prøvede svampe (2,6 gram) havde jeg lidt kvalme osv., men det er som om svampene og jeg har fundet en overenskomst af en slags, og jeg oplever ikke længere det store negative body load.

For mig er en stor del af body load psykisk i natur, tror jeg. Jeg mistænker også lidt, at det gælder for mange andre. Jeg kender f.eks. folk, der kan få mærkbar kvalme på MDMA - og specielt når evnen til at "give slip" ikke er der (måske bl.a. fordi fornemmelsen af et nyt stof er ukendt). Under mit første svampetrip er jeg rimelig sikker på, at det var medvirkende til meget af den kvalme jeg havde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]