Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Does this thread make sense?
Afstemning sluttede 29 nov 2007 02:45
Yes because.. 58%  58%  [ 7 ]
No because 25%  25%  [ 3 ]
I never smoked hash so i wouldnt know 0%  0%  [ 0 ]
I never smoked hash but i know what u mean 0%  0%  [ 0 ]
Hash is bad for you, drink beer instead. Vote Conservative as well! FREAK! 17%  17%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 12
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: kbh
Hey,
Er lige kommet hjem fra Dammen. Sidder nu og skal sove fordi jeg skal på job imorgen. Stresser over at jeg føler jeg ikke kan nå alle mine ting inden jeg skal sove kl 02.00 senest. Ellers mega træt imorgen. Skal møde 08.30

Men jeg føler mig stadig påvirket af turen.
Min kæreste blev sur og græd flere gange. Jeg ved ik hvorfor.
Vi diskuterede bare dumme ting, som sku vi på bar eller ej og hvem sku tage bagagen hvis den ene blev.

Vi snakkede også om hun troede jeg kun var taget derned for kun ar ryge hash men jeg ville bare ihvertfald prøve det et par gange, men hun koksede helt ud da vi endte med at ryge 3 dage i træk begge to... hun kunne ikke genkende mig når jeg røg. Så græd hun og jeg vidste ikke hva jeg sku gøre, ud over at sige at jeg ikke gjorde "det" for at gøre hende ked af det, men det var som om hun ikke ville lytte til mig.
Var tæt på at vi lavede en scene midt på banegården i dam og i metroen i .dk

Nå men nu er kl snart to.. natter
ps.. skriv om du er skæv eller fresh når hvis du føler for at reply noget.
Natter :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Ej det lyder da godt nok kedeligt der med kæresten ..
partnere har det tit , med at fordi man vil prøve et eller andet , så er det KUN det man vil.. og de er total umulige at have med a gøre :)

ja jeg er godt blæst nu ;) m1

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det lyder ikke som den fedeste tur, men håber alligevel at i fik noget ud af det.

Kender kun problemet alt for godt. den ene part har EN opfattelse af hvordan tingene skal foregå og en anden person har en helt anden opfattelse af det. For mig lyder det mest som om at dig og din kæreste ikke helt var enige om hvad turen gik ud på og hvordan den skulle forløbe.

Den logiske tanke gang vi andre måske har som siger. Når man tager til amsterdam skal der ryges igennem, er meget sjællent delt af udefra kommende som f.eks kærester. Personligt ville jeg kun lige nu i min ungdom, tage løse kvinde bekendtskaber med på sådan en ferie. men helst kun nogle gutter jeg kender.

en sidste ting som måske gjorde udfaldet kunne være at i var psykisk trætte af noget eller hinanden når i kom derned. Eller i måske har røget for meget i ugerne/md op til ferien så det at ryge ubevidst ikke var det i ville i amsterdam. Svært at sige. der er mange muligheder

Det her indlæg hører vel egentlig til i medaljens bagside. <

Mvh Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]