Repulsivt skrev:
jeg havde industri koffein.. og det er 99%> altså HELT rent..
Prøv lige at vende din påstand inde i dit eget hovede
Er f.eks. 99,3% HELT rent?
Med "industrikoffein", mener du så "For Human Consumption"?
Citat:
En kop kaffe indeholder ca. mellem 60-80mg koffein og koster 5kr på skolen. En halv koffeinpille koster mig 50øre. Den tager jeg med vand og føler mig egentlig meget sundere end hvis jeg drak en kop kaffe. (plus man får ikke gule/gulere tænder) Very Happy
Yep, muligvis, men du får til gengæld ikke nogle af de polyphenoler/antioxidanter, som findes i en brygget kop kaffe. Du reducerer nok heller ikke risikoen for at udvikle type-2 diabetes, som der efterhånden er enighed om, at kaffe gør - men du føler dig meget sundere, hvilket jo også er vigtigt. Omvendt, så føler jeg mig som en selvdød rotte, hvis ikke jeg får mine daglige 5-7 kopper tjære
Citat:
Har du coffeinen i den originale emballage? står der ikke noget på bøtten om det øvrige indhold?
however - det er med stor sandsynlighed en teknisk vare, altså renset med formålet at opnå høj koncentration, og altså ikke at fjerne evt. sundhedsskadelige bi-stoffer.
Du kan jo spørg producenten hvad man kan forvente at finde i produktet.
Præcis. En teknisk vare
kan sagtens være fyldt med stoffer, som kroppen ikke er særligt pjattet med.
Hvis koncentrationen er angivet til 98,5%, så er det med sikkerhed også defineret hvilke komponenter produktet indeholder foruden koffeinen.
Citat:
Nej - der står noget med 'approved for laboratory use only'.
Det siger jo ganske explicit, at du ikke bør æde det!
Citat:
well jeg har haft en 50g bøtte med 99%> koffein pulver.
Tog op til 2 gram (pga ekstrem tolerence efter ca 1½ måned) af gangen men normal 3-400mg - i starten virkede det fint Smile
smager af lort rent, men opløst i energi drik er det ikke så slemt (det har en meget kraftig smag)
Også virker det godt !
Har overvejet at få en bøtte på 100gram 99%> igen da min tolerence nok er faldet igen
Fuldstændigt sindssyge mængder at indtage af en nervegift.
De bøtter, som jeg har set, har trods alt været mærket med "T", som står for toksisk - det er ikke "kun" Xn.