Flak skrev:
Så du lod din ven æde 14 - 16 HBWR fra EP? Han vidste da vel forhåbentlig hvad han gik ind til? For helvede menneske...
Jeg får ofte også hvad der ligner skaller med i posen, de har tit normalt samme størrelse som et frø og jeg tvivler på dem der sender dem har set at det ikke er et frø.
Nu ved jeg ikke hvilken 'lille handel' du lavede med dem, men jeg tror ikke du skal regne med de har taget røven på dig.
Hvordan havde i tilberedt dem inden i kom dem i kapsler?
Vi kørte først alle frøene igennem en peberkværn 2 gange. Så puttede vi det hele (peberkværnen blev rystet godt og grundigt) i en morter. Så mortede vi det i noget tid til det blev ret godt pulveriseret (der var lidt af selve skallerne der ikke kunne kværnes.).
Så puttede vi dem i gelatinekapsler, der så blev målt til at veje 0,5 gram hver. 1 tom Gelatinekapsel blev ikke registreret af vægten, så de må veje under 0,1 gram. Denne måde har jeg læst om andre steder på nettet, hvor folk mente det havde virket forrygende.
Ja, jeg lod ham æde frøene. Jeg advarede ham grundigt om det, men da det var hans egne frø (vi havde købt dem sammen), tog han jo selv beslutingen. Han følte ikke noget efter 2, så han nappede en mere.. og 1 mere da han ikke mærkede noget.
Jeg forstår stadig ikke hvorfor der kun var ca. 40 frø i en 5 grams pose? Det kan da ikke passe, at de frø jeg fik vejede mere end dem man får hvis man køber 1 gram/10 frø.