Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hejsa. Igår prøvede jeg at tage en kapsel med 5 knuste HBWR. Jeg kunne ikke mærke noget før senere på aftenen, hvor jeg måtte holde en ven i et kvarter før hans kæreste hentede ham. Blev nødt til at holde ham oprejst da omstændighederne ikke lige var til at han kunne sidde, og han var ikke ædru nok til at stå selv. Da jeg så ville hjemad begyndte jeg at mærke at jeg havde fået ondt efter at have holdt ham. Jeg tænkte, det ville gå væk igen. Men da jeg kom hjem lagde jeg mig under dynen med tøj på fordi jeg frøs meget. Jeg lå sådan fra klokken ca 01:00 til ca 02:00 hvor der kom nogen ind i rummet - jeg havde ikke sovet, men havde bare ligget, og frøs stadig. Havde også lidt ondt i maven. Havde totalt mistet tidfornemmelsen, men jeg følte ikke noget udover de par øl jeg havde fået. Jeg prøvede flere gange i løbet af aftenen at lukke øjnene, men der skete ikke noget spændende.

Jeg tog tøjet af ca. 02:30, hvor jeg så krammede WC'et. Jeg kastede dog ikke op. Jeg gik ind og lagde mig igen, og sov til ca. 11:30 næste morgen. Jeg har følt mig sløv indtil ca. klokken 15:30, men nu har jeg det bedre igen.

En anden ven havde taget 4 kapsler, mens en anden havde taget 2. Ham, der havde taget 2 havde kæmpestore pupiller, og sagde han følte sig 'skæv'. Det passede dog ikke på hvad andre beskriver, så jeg mistænker det for at være placebo. Ham der havde taget 4 kapsler mærkede ikke noget specielt.

HBWR er nok ikke noget jeg prøver igen.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Få at undgå mavepine og andre ubehagligheder, så er et ekstrat nok en bedre løsning. Husk at før du knuser dine frø, så sørg for at fjerne den yderste skal. Gerne med noget sandpapir.

1 time før HBWR tages kan en kombination af noget efedrin og 25 mg promethazin anbefales. Men der skal helst ikke nydes alkohol før eller efter indtagelsen (Læs: Coast Guard Cocktail):

For many years, the US Coast Guard recommended ephedrine together with an equal 25 mg dose of promethazine to its sailors to combat seasickness. Promethazine manages nausea and ephedrine fights the ensuing drowsiness. Commonly referred to as the Coast Guard cocktail, ephedrine may still be available for prescription for this purpose. (Source: Wiki)

Ellers kan ingefær måske også bruges se Link (pdf fil)

Personligt skal jeg have mere end 5 frø for at nyde det, ellers bliver det bare sådan et små forkølet trip.

Titel:
Dedikeret medlem

T-Fad Knup skrev:
Få at undgå mavepine og andre ubehagligheder, så er et ekstrat nok en bedre løsning. Husk at før du knuser dine frø, så sørg for at fjerne den yderste skal. Gerne med noget sandpapir.

1 time før HBWR tages kan en kombination af noget efedrin og 25 mg promethazin anbefales. Men der skal helst ikke nydes alkohol før eller efter indtagelsen (Læs: Coast Guard Cocktail):

For many years, the US Coast Guard recommended ephedrine together with an equal 25 mg dose of promethazine to its sailors to combat seasickness. Promethazine manages nausea and ephedrine fights the ensuing drowsiness. Commonly referred to as the Coast Guard cocktail, ephedrine may still be available for prescription for this purpose. (Source: Wiki)

Ellers kan ingefær måske også bruges se Link (pdf fil)

Personligt skal jeg have mere end 5 frø for at nyde det, ellers bliver det bare sådan et små forkølet trip.

Jamen 5 frø burde da havde givet en effekt? Bare en lille en.. :P :(

Og hvad med ham, der tog 4 kapsler (2 gram frø..)?? Han burde da havde trippet ret heftigt...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hvis det nu er du har tænkt dig at prøve igen alligevel. Man skal aldrig sige aldrig :)

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=21110 :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Min erfaring siger mig at små doser HBWR er spild af tid, kvalme og frø.

Bryd igennem eller lad være med at tage dem. De der små trips er så lille en brøkdel af hvad du opnår ved at tage dobbelt så mange at det ikke kan betale sig. Det er ikke ligesom hash hvor ½ dosis giver ca. en halv rus

Kvalmen vil i lavere doser overskygge trippet i al for høj grad, ingen visuelle effekter måske lidt skygger der kunne være placebo. Måske en lille psykedelisk effekt, men alt for svag til at den kan nydes for kvalmen

Prøv at æde 10 pulveriserede i stedet, så skal du se. Ryg en massiv dosis GOD tjald sammen med...

Titel:
Dedikeret medlem

Xpert skrev:
Min erfaring siger mig at små doser HBWR er spild af tid, kvalme og frø.

Bryd igennem eller lad være med at tage dem. De der små trips er så lille en brøkdel af hvad du opnår ved at tage dobbelt så mange at det ikke kan betale sig. Det er ikke ligesom hash hvor ½ dosis giver ca. en halv rus

Kvalmen vil i lavere doser overskygge trippet i al for høj grad, ingen visuelle effekter måske lidt skygger der kunne være placebo. Måske en lille psykedelisk effekt, men alt for svag til at den kan nydes for kvalmen

Prøv at æde 10 pulveriserede i stedet, så skal du se. Ryg en massiv dosis GOD tjald sammen med...

Forstår bare ikke hvorfor ham, der tog 4 kapsler (ca. 2 gram) ikke fik noget decideret trip ud af det?

:(

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

4 kapsler? Lyder ikke af meget. Når jeg pulveriserer HBWR fylder det en hel del

Ved ikke hvor meget 10 frø vejer, hvor mange frø var der i hver kapsel?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
4 kapsler? Lyder ikke af meget. Når jeg pulveriserer HBWR fylder det en hel del

Ved ikke hvor meget 10 frø vejer, hvor mange frø var der i hver kapsel?

DINMOR siger at et frø vejer 1/10 af et gram.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så du siger at vedkommende har indtaget ca. 20 frø plus minus et par stykker????

Mærkede ikke noget specielt?

Hvis jeg øger dosen fra 14 til 16, mister jeg gerne evnen til at tænke på noget som helst... Tanker og tale smelter sammen, det er svært at gå lige fordi alting bevæger sig, morpher rundt og så videre...

Har kun været oppe på 20 stk. hvor ikke alt blev optaget med halv-svær tolerance, enten er der noget galt med jeres frø, eller også har i gjort noget forkert...

Du er ikke i tvivl om at du tripper på 16 frø!!! (ihvertfald dem fra EP)

Titel:
Dedikeret medlem

Xpert skrev:
Så du siger at vedkommende har indtaget ca. 20 frø plus minus et par stykker????

Mærkede ikke noget specielt?

Hvis jeg øger dosen fra 14 til 16, mister jeg gerne evnen til at tænke på noget som helst... Tanker og tale smelter sammen, det er svært at gå lige fordi alting bevæger sig, morpher rundt og så videre...

Har kun været oppe på 20 stk. hvor ikke alt blev optaget med halv-svær tolerance, enten er der noget galt med jeres frø, eller også har i gjort noget forkert...

Du er ikke i tvivl om at du tripper på 16 frø!!! (ihvertfald dem fra EP)

Jeg lavede en lille 'handel' med DINMOR. Fik 5 gram frø for en ret rimelig pris hvis jeg selv skal sige det.

Der var ikke 10 frø per 1 gram. Der var kun 7 - 8 frø per gram. Desuden var der en smule 'lort' der ikke var frø... (diverse underlige ting formodenligt fra planten..)

Har de røvrendt mig og sendt nogle gamle frø?

Det skal lige siges at jeg vejede alle de ~40 frø, og min vægt sagde der var ca. 5g. Min vægt er 0.1 interval, op til 500 g.

Jeg kan jo selvfølgelig ikke klage til DINMOR over at de over hovedet ikke var potente nok til at give et trip, for de siger jo at man ikke må spise dem. De kan jo bare svare 'Det er jo heller ikke meningen, du skal spise dem...' :evil:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Så du lod din ven æde 14 - 16 HBWR fra EP? Han vidste da vel forhåbentlig hvad han gik ind til? For helvede menneske...

Jeg får ofte også hvad der ligner skaller med i posen, de har tit normalt samme størrelse som et frø og jeg tvivler på dem der sender dem har set at det ikke er et frø.
Nu ved jeg ikke hvilken 'lille handel' du lavede med dem, men jeg tror ikke du skal regne med de har taget røven på dig.

Hvordan havde i tilberedt dem inden i kom dem i kapsler?

Titel:
Dedikeret medlem

Flak skrev:
Så du lod din ven æde 14 - 16 HBWR fra EP? Han vidste da vel forhåbentlig hvad han gik ind til? For helvede menneske...

Jeg får ofte også hvad der ligner skaller med i posen, de har tit normalt samme størrelse som et frø og jeg tvivler på dem der sender dem har set at det ikke er et frø.
Nu ved jeg ikke hvilken 'lille handel' du lavede med dem, men jeg tror ikke du skal regne med de har taget røven på dig.

Hvordan havde i tilberedt dem inden i kom dem i kapsler?

Vi kørte først alle frøene igennem en peberkværn 2 gange. Så puttede vi det hele (peberkværnen blev rystet godt og grundigt) i en morter. Så mortede vi det i noget tid til det blev ret godt pulveriseret (der var lidt af selve skallerne der ikke kunne kværnes.).

Så puttede vi dem i gelatinekapsler, der så blev målt til at veje 0,5 gram hver. 1 tom Gelatinekapsel blev ikke registreret af vægten, så de må veje under 0,1 gram. Denne måde har jeg læst om andre steder på nettet, hvor folk mente det havde virket forrygende.

Ja, jeg lod ham æde frøene. Jeg advarede ham grundigt om det, men da det var hans egne frø (vi havde købt dem sammen), tog han jo selv beslutingen. Han følte ikke noget efter 2, så han nappede en mere.. og 1 mere da han ikke mærkede noget.

Jeg forstår stadig ikke hvorfor der kun var ca. 40 frø i en 5 grams pose? Det kan da ikke passe, at de frø jeg fik vejede mere end dem man får hvis man køber 1 gram/10 frø.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg kunne forestille mig de tæller dem, når de sælger dem i 1 gram (=10 frø) poser, men når du bestiller 5 gram har de sandsynligvis bare afvejet 5 gram, og der var så lidt plantesmulder ved - og desuden kan frøene jo variere i vægten.

Gennemførte i hele processen du har beskrevet ovenfor på én dag, eller var det over flere dage? Kom de i kapsler med det samme? Hvor lang tid gik der fra det var i kapsler til i spiste det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fjernede i skallerne?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tvivler stærkt på at i er blevet snydt, men tror derimod i har gjort et eller andet galt, for din ven burde være paralyseret i mange timer på den dosis...

Blev de ædt på tom mave? Og hvor lang tid ventede i? Nogengange har LSA ret langt onset

For frøene virker, det er der ingen tvivl om!

Titel:
Dedikeret medlem

Vi puttede dem i samme dag som vi åd dem og alt det, ja. Få timer efter, faktisk. Frøene har været opbevaret mørkt. Vi spiste dem ca. 20:00, så det er underligt at det ikke skulle være sket noget 'hallucinerende' ved 02:00.

Ja, vi havde spist ca. 18:00. Jeg vil dog stadig mene, at ham med 2 gram frø burde have fået en effekt!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror godt det kan have noget at betyde. Måske var det det der gjorde at han ikke brød igennem og kun følte sig "skæv".

Prøv ekstrakt på tom mave, det skulle gerne gøre tricket. Hold gerne 6 timers faste eller mere før

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke hvor meget fasten betyder, men personligt faster jeg gerne med en nats søvn og tager LSA'en om morgen før noget indtagelse af mad, dvs. en faste tid på ca. (22.00-08.00) = 10 timer eller mere.

Titel:
Dedikeret medlem

Xpert skrev:
Tror godt det kan have noget at betyde. Måske var det det der gjorde at han ikke brød igennem og kun følte sig "skæv".

Prøv ekstrakt på tom mave, det skulle gerne gøre tricket. Hold gerne 6 timers faste eller mere før

Det var ham der tog 2, der fik store pupiller og sagde han følte sig skæv. Jeg tror det var placebo. Men ham der fik 4 følte jo ikke rigtigt noget.
:(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]