Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Arrrghhh....
Junior medlem

Geografisk sted: København, Danmark
Da denne lille story ikke er en triprapport hver, poster jeg denne bare herinde: Igår var jeg til en fest sammen med Kazpa, men før det havde jeg nøje lavet en ekstration af min peyote kaktus. Da jeg ankom til festerne gik jeg hurtigt igang med nogle Irma bajsere og efter en syv, otte stykker var pigerne lidt flottere Billede Jeg sad sammen med Kazpa og røg en hel del rød libannon og jeg var herre skæv. Så besluttede jeg mig for, at drikke mit peyote bryg som jeg havde liggende i en flaske. Kun med allerstørste selvbeherskelse lykkedes det mig at få den rædsomt smagende drik ned og efter kun til minutter gav min mave op og jeg knækkede mig. Efter en halv time eller noget i den stil, følte jeg mig ret påvirket (ved ikke helt om det bare var galaren) og da jeg gik en tur ud i køkkenet efter en øl, snurrede alt rundt og mit blik var sløret. Jeg kunne høre mærkelige ting i bagrunden og alle stemmer blev fremmedartede. Jeg var hverken bange eller følte ubehag med undtagelse af en forfærdelig kvalme, der flere gange tvang mig ud på toilettet. Klokken ca. 23.00 faldt jeg i søvn på sofaen i stuen og der vågnede imorges tidligt

m.v.h Trip Master

Junior medlem

Geografisk sted: København, Danmark
hver=værd, selvfølgelig!

Insane psychedelia user!

Hvorfor poster du den herinde, det er da en triprapport, du kommer jo ikke med noget der kan bidrage til en diskution?!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Jensus:
Hvis det kun er tilladt at poste beskeder der ligger op til diskution, hvad laver "Ethno news" så ??..

Jeg synes det er helt fint at tripmaster deler sin oplevelse herinde, og jeg tror også godt at dette post kunne sætte gang i en diskution om meskalin, hvis det var du ikke lukkede den ned på den måde der.

/TM

Insane psychedelia user!

Det skulle ikke forstår negativt, bare en konstatering og desuden så satte den ikke gang i en diskution (prøv at kigge på datoen).

Nej ethnonews ligger ikke op til diskution, men informerer folk om noget som jeg personligt mener er brugbart, det her får man ikke noget ud af.

[ 11 Juli 2001: Besked ændret af: --+JENSUS+-- ]

Medlem

Øhh ethno news??

/para

Insane psychedelia user!

Jeg skrev at i havde opdateret sitet og at i havde fået en masse gode planter

Medlem

Ahh ok, men tak da.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jeg tror det er dumt at indtage noget som helst -selv vand- i forbindelse med meskalin. Hvis nogen har læst Carlos Castaneda's "Don Juans Lære", så kan man også læse at den gamle indianer gør meget ud af ikke at indtage noget som helst andet end vand, den dag hvor meskalinen indtages. Hvis man bliver tørstig under trippet bør man blot skylle munden med vand og spytte det ud bagefter.

Jeg tror at en syv-otte pils var dumt *gg*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Trip Master: Du får ikke nogen virkning af kun en Peyote (med mindre den er 15-20 år gammel) Normalt skal du bruge omkring 5-6 stykker for at mescalinen virker. Desuden giver Peyote alotid kvalme, mit råd er at benytte San Pedro eller trichocerous peruvianus - du skal indtage mere, men der er ingen kvalme.

(RygerSmiley)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg syntes oxo man kan få kvalme af trichocerious men ikke sår slemt at det ikke kan spises men det smager dog bedst at koge har aldrig prøvet peyote men kunne godt forstille mig at det er slemt mvh. doeneg

Lyder fedt med det mescal, whatever, Don Juans lære er så vidt jeg ved FICTION og ikke en skid andet, men jeg ved jo heller ikke en skid.

--REFUSE RESIST--

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Jensus: jeg får altså noget brugbart ud af det, når folk skriver om deres erfaringer.

Zionboy: Ifølge Shulgin er det selve meskalin man får kvalme af, den holder ikke at det ikke kan ske på San Pedro eller andre kakti

Hilsen, Xanadu

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg tror ikke det er meskalinen man får kvalme af, for der laves jo oxo kunstig meskalin (har jeg hørt) som ikke giver kvalme det skulle værre de bistoffer som der er i kaktussen ellers er det barre den bedske klamme rådne smag af at det er en plante man ikke skal spise ligsom hvis man gnasker natskygger mvh. doeneg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er rigtigt at trichecerous også giver en smule kvalme, men kun kvalme/ uro i maven.
Peyote indeholder en mængde andre stoffer - der altid vil resultere i opkastninger.

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
@EGO- Der er bred uenighed om hvorvidt Castaneda's beretninger er fakta eller fiktion, men den generelle opfattelse er at den overordnede historie er sand nok - han har bare smurt lidt tykt på nogle steder. Under alle omstændigheder levede Castaneda i mange år sammen med de indfødte i Mexico, hvor han blev sat ind i deres skikke og levevis- inklusive den shamanistiske brug af Datura, svampe og Peyote

Junior medlem

Geografisk sted: Kolding
Goddag grunden til at man får kvalme af peyote og ikke så meget hved tricocerius,er at lopopora indeholder lopoporin (mener jeg).
mvh drunkspirit

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Under alle omstændigheder, så er Castaneda's bogserie en psykedelisk beretning alle burde læse... om det er pure opspind eller ej, kan være ligegyldigt, men manden har helt sikkert trippet på et eller andet! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt Enig Dex!
Bogen har nogle gode filosofiske overvejelser. Jeg tror personligt på at bogen er autentisk.

(RygerSmiley)

Junior medlem

Geografisk sted: Vejle
Jeg synes at Jensus lugter og at han ikke er god i sengen.........

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]