Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psylvester skrev:
Hvor lang tid bliver der ved med at være psyller?

A.Z.BEST skrev:
Og der er 2 måneder igen.

Titel:
DOH! det havde jeg endda læst, damn hangovers. Men så lad mig prøve at rette lidt op mit lorte indlæg (hvis jeg da kan det)
Er der på noget tidspunkt i sæsonen hvor det er bedre/dårligere at finde dem eller er det nogenlunde det samme

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Psylvester skrev:
DOH! det havde jeg endda læst, damn hangovers. Men så lad mig prøve at rette lidt op mit lorte indlæg (hvis jeg da kan det)
Er der på noget tidspunkt i sæsonen hvor det er bedre/dårligere at finde dem eller er det nogenlunde det samme

Hvis det bliver tørt og varmt, stopper det igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

flimmer skrev:

Hvis det bliver tørt og varmt, stopper det igen.

Eller frost, hvilket er mere sandsynligt...

Titel:
Medlem

Endelig fik vi høstet en ordentlig mængde svampe, har et par pics men hvordan indsætter jeg dem her i et svar?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Drugejogge skrev:
Endelig fik vi høstet en ordentlig mængde svampe, har et par pics men hvordan indsætter jeg dem her i et svar?

Du skal bare skrive:

Kode:
[img]http://ww.ditbillede.dk/blabla.jpg[/img]

Titel: er dette sn?
Junior medlem

Billede
Billede

svar hutigst muligt.
og på forhånd, tusind tak :D.

Titel: ØV
Medlem
Brugeravatar

Jeg var ude i dyrehaven og lede i 3 timer sammen med en kammerat, og vi fandt vildt mange svampe bare ingen SN :cry: det er til at tude over, jeg havde virkelig glædet mig til at finde en bunke.

Hey flimmer, du snakkede om at dyrehaven var en af de steder du synes var bedst.. hvor skal jeg så kigge hvis jeg er der ude en anden gang?

Har set at folk siger ved golfbanerne og rigtig nok er der mange mark svampe der, men jeg vi fandt ikke en eneste SN, er der så mange halluer derude at de simpelthen når at snuppe alle sammen eller hva sker der ;)

jeg har tegnet min rute jeg gik på kortet, det er ikke helt præcist men ca. der vi har ledt.

Billede
Venlig hilsen Asbjørn

Titel:
Medlem

Billede

Fangst efter ca. 2 timers søgen i dyrehaven, ved golfbanerne. Sorry Azhole69, you were too late :)

Titel: ARGHHH!!!
Medlem
Brugeravatar

fuck hvor nice. hva tid var du ude`?

Så havde jeg åbenbart ret, at der er for mange halluer der render rundt derude, men det er mærkeligt at jeg ik har fundet en eneste når du har fundet så mange.. men det skal så også siges at den kun var min 2. svampejagt jeg har været på..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Så var jeg ude og lede, men fandt NADA!

Tog ud i haven ved 3-tiden lørdag, åbenbart for sent, for fandt kun få svampe der kunne ligne SN. Nu jeg ser i andre har fundet så mange tror jeg bare at i har taget dem før mig, satans også.

Var ved at blive sindsyg af regnen, blæsten, hjortene og manglen på svampe. Efter 1 time fandt jeg nogen der lignede. Og også kun lignede. Det var ihvertfald dem der kom tættest på SN, selvom jeg godt vidste de ikke var rigtige

Jeg var ellers klar kl. 10 til at tage afsted, men en punkteret cykel ændrede lige mine planer.

Vandrede op og ned af bakker, rundt og rundt, ud på markerne, oppe ved slottet, hvor jeg mødte to der gik med hovederne sænkede. Havde egentligt forventet at møde mange flere, men gav vejret skylden, indtil jeg mødte dem. De havde heller ikke fundet nogen SN den dag, kun nogle meget mørke næsten røde svampe.

Da det begyndte at regne igen tog de hjemaf, og jeg gik på opdagelse på golfbanen for alvor

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg ikke fandt nogen. Troede at det var regnens skyld, at den havde lagt græsset ned så jeg ikke kunne se svampene, men nej.
Forventede hele tiden at se bare én et sted så jeg kunne finkæmme området.

Tog hjem da det begyndte at blive mørkt. På det tidspunkt havde jeg også alene kæmpet mig igennem 6 joints med bubble og skunk. Til sidst blev det sku for besværligt at gå

Havde virkeligt sat næsen op for et svampetrip denne weekend efter en meget lang pause, men næ nej.

Vil i andre sige at jeg var for sent ude? Tror sku at folk havde været ude for at samle tidligere på dagen så der intet var tilbage (af de synlige)

Kunne godt ligne SN, men nej. Farven har ændret sig lidt, lyse lameller, forkert rødlig stok, de nærmest bløder når man plukker dem
Billede

Farven er bedre her, men sådan så de ikke ud i går.
Billede

Det er hvad jeg fandt som bare tilnærmelsesvis lignede SN. Ellers var der masser af gule svampe, brune runde og en del svampe der kunne ligne på afstand, men voksede på træ

Lidt irriterende tur, næsten gang forventer jeg altså lidt mere...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg føler med dig expert... brugte osse selv 3 timer i dag uden nogen gevinst.. men glanshatte er der skam masser af.. :evil:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ved i så hvor lang tid der går før der vokser nogle nye frem? en lille uge eller hva?

Det kunne da forresten være hygge at arrangere en tur med folk fra foraet her..

Titel:
Junior medlem

Jeg havde sgu på fornemmeren at der var en eller anden psykonaut der havde endevendt syrehaven. Jeg fandt kun 15 syller på godt 2 timer. Man skal sguda op tidligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Obscurus skrev:
Jeg havde sgu på fornemmeren at der var en eller anden psykonaut der havde endevendt syrehaven. Jeg fandt kun 15 syller på godt 2 timer. Man skal sguda op tidligt.

Kunne det mon være svampehunden :lol:

Billede

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ville være rart hvis folk gad skrive når de havde tømt lageret, tak! ;)

Jeg tror jeg scheduler at tage på jagt før jeg tager på arbejde. Hvornår står solen op? Nok tidligere end mig :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Så blev det dæleme også min tur til at have held i sprøjten. Jeg gik og ledte på en mark i 1 time, og fandt kun 4 SN meget spredt. På vej tilbage synes jeg nok at nabomarken så lige en kende mere fristende ud. Den havde mange af de der tuer med højt græs/strå og samtidig et område med ret lavt, fint græs, og her skal jeg ellers love for at der var bingo. Lige pludselig stod jeg og vadede i et hav bitesmå SN. Jeg plukkede et par af de største som jeg stadig kunne se nogenlunde. Men hvordan mon der ser ud om en uge. :P

Det er rigtigt som der bliver sagt når først man har spottet sin første SN er man ikke længere i tvivl.
Disse billeder er fra den første mark:
Billede
Min første SN :D

Billede
De små som denne var der rigtig mange af på marken ved siden af.

Billede
Det er da vist også en SN, bare en gammel nær rådden en, ikk?

Andre svampe som sikkert ikke egner sig til indtagelse med hverken det ene eller det andet formål:
BilledeBillede
Billede

Det samlede udbytte i dets monumentale pragt:
Billede
Kan i spotte nogen ubudne gæster?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Ville være rart hvis folk gad skrive når de havde tømt lageret, tak!

Det lager bliver ikke lige tømt, men måske de unge mennesker trænger til briller :lol:
Eller måske lidt undervisning, man kan jo altid spørge, hvis man ser andre med røven i vejret :wink:

Senest rettet af Flimmer 30 sep 2007 22:02, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
Så blev det dæleme også min tur til at have held i sprøjten. Jeg gik og ledte på en mark i 1 time, og fandt kun 4 SN meget spredt. På vej tilbage synes jeg nok at nabomarken så lige en kende mere fristende ud. Den havde mange af de der tuer med højt græs/strå og samtidig et område med ret lavt, fint græs, og her skal jeg ellers love for at der var bingo. Lige pludselig stod jeg og vadede i et hav bitesmå SN. Jeg plukkede et par af de største som jeg stadig kunne se nogenlunde. Men hvordan mon der ser ud om en uge. :P

Det er rigtigt som der bliver sagt når først man har spottet sin første SN er man ikke længere i tvivl.
Disse billeder er fra den første mark:
Billede
Min første SN :D

Billede
De små som denne var der rigtig mange af på marken ved siden af.

Billede
Det er da vist også en SN, bare en gammel nær rådden en, ikk?

Andre svampe som sikkert ikke egner sig til indtagelse med hverken det ene eller det andet formål:
BilledeBillede
Billede

Det samlede udbytte i dets monumentale pragt:
Billede
Kan i spotte nogen ubudne gæster?

Nu kan du selv hva' :wink: Nej jeg kan ikke se nogle ubudne :!:
Du skal bare ikke vente en uge, med de små, højst et par dage. Tillykke.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

flimmer skrev:
Xpert skrev:
Ville være rart hvis folk gad skrive når de havde tømt lageret, tak!

Det lager bliver ikke lige tømt, men måske de unge mennesker trænger til briller :lol:
Eller måske lidt undervisning, man kan jo altid spørge, hvis man ser andre med røven i vejret :wink:

Ahh tømt og tømt. Formoder at de svampe der stod åbenlyst i stort antal er blevet fjernet hurtigt, så der er nok en hel masse der står under græsset der i dagens anledning lå fladt hen af jorden.
Men ligefrem at tjekke hver en græsbunke har jeg ikke tænkt mig

Tror det var en blanding af mange uheldige ting, jeg har virkelig ledt grundigt, og jeg behøver ikke briller, fandt utrolig mange andre svampe, men ingen SN :(

Jeg synes godt at de kan ta' og slå resten af græsset, bare her til efteråret ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]