Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Nogen der har en ide om hvad der kan gøre ens pupiller større, uden det er narko??
Ved ikke om belladonna er ulovligt, men er vist lidt lakrids mht hvor sundt det er.
Nogen gode ideer? Er selvsagt at det ikke skal være skadeligt, ulovligt eller smertefuldt og drop kloge råd som slukket lys. :D

Dedikeret medlem

tiffany skrev:
Nogen der har en ide om hvad der kan gøre ens pupiller større, uden det er narko??
Ved ikke om belladonna er ulovligt, men er vist lidt lakrids mht hvor sundt det er.
Nogen gode ideer? Er selvsagt at det ikke skal være skadeligt, ulovligt eller smertefuldt og drop kloge råd som slukket lys. :D

Din hjerne skal være sløvet for at dine pupiller skal være store i lys... hjernen er jo 'klog nok' til at trække pupillerne sammen for at beskytte hornhinden. Når du tager narko bliver din hjerne så snotdum at den ikke tænker på at snørre øjnene sammen og beskytte dem... :D

Hvorfor vil du have store pupiller?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Hvorfor vil du have store pupiller?"

For bedre at kunne se vel :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ka ik helt huske det, men er belladonna ik natskygge?

anyways hvis du gnubber en smule natskygge ind i øjet så udvider dine pupiller sig.. og sku ik mene de er ulovlige ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ConfusioN skrev:
ka ik helt huske det, men er belladonna ik natskygge?

anyways hvis du gnubber en smule natskygge ind i øjet så udvider dine pupiller sig.. og sku ik mene de er ulovlige ;)

Uhh det må svi', bare du fx sætter tungespidsen på et blad fra en datura, er det nok til at få tårer i øjnene...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Moonage daydreamer skrev:
"Hvorfor vil du have store pupiller?"

For bedre at kunne se vel :wink:

Du ser skam ikke bedre af at have store pupiller. Dine øjne lukker blot op for mere lys. Hvis dine pupiller var store og du var udenfor imens det var lyst, så ville du se dårligere, da lyset ville være for skarpt for dine hornhinder.

Du får store pupiller hvis din krop bliver forgiftet.
Drik noget acetone eller stik en gaffel ind i en stikkontakt - så skal jeg forsikre dig at dine pupiller bliver store.

Jeg vil dog ikke anbefale det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Som ConfusioN nævner må det mest effektive, hvis ikke du vil påvirke din hjerne, at komme noget i øjet der bedøver pupil"refleksen" eller hvad den nu hedder.
Ved dog ikke lige hvad der er det mindst skadelige og mest effektive. Men sundt for øjnene er det næppe.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var såmænd også bare en joke, omend en lidt tynd en af slagsen.

Jeg vidste ikke at pupillerne udvidede sig ved elektrisk stød, er du sikker på det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Moonage daydreamer skrev:
Det var såmænd også bare en joke, omend en lidt tynd en af slagsen.

Jeg vidste ikke at pupillerne udvidede sig ved elektrisk stød, er du sikker på det?

Jo, det gør de da du får et chok. Og ved chok kan pupillerne godt udvide sig :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Far: "Dine øjne ser mærkelige ud, har du taget stoffer?"

Mig: "Far, jeg kom til at stikke min gaffel i stikkontakten, jeg er fandeme ikke så dum at tage stoffer" :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
En meget lille mængde saft fra Pigæbleplanten virker fint for mig! Det var så med ved et uheld, men det virkede :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Tiffany, jeg kan ikke komme med et eneste godt råd om hvordan du får større pupiller, andet end et par stykker der er endnu mere tåbelige end at stikke en gaffel i en stikkontakt, men vil du ikke nok være sød og fortælle hvorfor du vil have det, for hver gang jeg falder over denne tråd dukker der flere og mere bizarre scenarier op i mit hoved :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Det findes et medikament som hedder Scopolamin Ophtha som virker som pupiludvider.. Dog tror jeg det er på recept

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hvis det bare er for sjov og syns skyld, vil jeg tro du kan få nogle mørke kontaktlinser der simulerer pupiler.....
Hvis du tænker på at det skulle forbedre et syn har de, eller er de vist ved at udvikle, kontaktlinser der optimerer synet så man kan se længere og bedre i mørket.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Hehe... Grunden: Fordi jeg er en kælling og jeg synes store pupiller er flot. :D

Ved at italienske frøkener dryppede noget belladonna i øjnene i gamle dage, deraf navnet, men har hørt at det ikke var noget man sådan lige sq lege med.
Er det safe tror i? For ellers må jeg droppe ideen igen... Duer slet slet ikke til kontaktlinser, trods en meget stor lyst til at have brune øjne. :)

DeHades: Hvad er det for nogle tanker du gør dig? :)

Titel:
Dedikeret medlem

tiffany skrev:
Hehe... Grunden: Fordi jeg er en kælling og jeg synes store pupiller er flot. :D

Ved at italienske frøkener dryppede noget belladonna i øjnene i gamle dage, deraf navnet, men har hørt at det ikke var noget man sådan lige sq lege med.
Er det safe tror i? For ellers må jeg droppe ideen igen... Duer slet slet ikke til kontaktlinser, trods en meget stor lyst til at have brune øjne. :)

Kontaktlinser er ikke svære at få ind og ud når du først har prøvet begge dele 1 gang.. :) bare tag dig god tid.. et par dage, og du smider dem ud og ind.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Adolfi hitli skrev:
tiffany skrev:

et par dage, og du smider dem ud og ind.

Ja og så kan man slet ikke holde op igen. Det er en ond cirkel som stopper den dag du prikker dig i øjet.

Titel:
Medlem

Hold da op, er du villig til at komme ting i øjnene for at de bliver brune ? Jamen så må jeg hellere værdsætte at mine øjne er mørkebrune. 8)

Nu har jeg jo set billede af dig engang, og du har altså nogle meget smukke havblå øjne, som jeg virkelig synes du skal værdsætte noget mere Tiffany. Vær du glad for det du har. :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Pupiludvidelse sker naturligt når man er seksuelt opstemt. Jeg har løst problemet ved at sende tiffy et billede af mig selv i g-streng.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
yearks fuck der blev mørkt her mine pupiler er helt væk og alligevel har jeg et meget stygt billede ætset ind på nethinden undskyld mig jeg må ud nu. :shock: :shock: :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]