Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

nu skriver jeg det her bare som en tanke ikk..

jeg har siddet og set de første 10 min ca af denne film
http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=2

og min mor har noget a llaa det sammen med hun er syg osv og hvis man gav hende mdma lol ;I men hvis man gjorde det vil hun så få kunne se lysere på sit liv osv? pt tager hun 10-12 piller om dagen og drikker samtidi de piller er noget hun får ordineret af sin læge pga sin sygedom og så blander hun det med alco så hun får det vildere... i ved..
Men kunn det have en posetiv indvirking på hendes syn på livet???

det her var kun en syg tanke i mit hovedet men ville lig prøve at dele det med jer andre....

staver ikke så godt og formulere mig heller ej så godt..!
På forhånd tak

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Uden at vide hvad din mor fejler eller hvilke medikamenter hun indtager, vil jeg ikke anbefale mdma/ecstasy.

Jeg vil ikke udelukke hun kan få det bedre de timer hun er påvirket af stoffet, men på længere sigt vil det give bagslag og kun forværre sygdommen.

Det er ikke muligt for dig at uddybe lidt mere om hvad det er din mor (og du) fejler?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Tror nu heller ikke mdma eller ecstasy er vejen frem. Har set en i fjersynet der også havde en sygdom, hvor han nogle gange fik spastiske bevægelser og der mente man at ecstasy ville ku' hjælpe. Men de ville lave noget lægeordineret noget der mindede om ecstasy, altså de aktive stoffer der skulle hjæpe på hans sygdom. Hvis det er mdma der er det aktive stof, kan man jo ikke unsgå at blive smadret på længere sigt.

Titel:
Medlem

jeg ved det desværre ikke såen helt rigtigt andet end hun tit er på den lukkede og kan ikk overskue sin hverdag--

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Hvis hun tit er på den lukkede, skal man næppe, som ikke uddannet psykiater eller læge gå ind og pille ved serotonin balancen.

Titel:
Dedikeret medlem

Jørgen Lumbye har skrevet om MDMA avendt i psykoterapi. Bogen hedder: Ecstasy (2001)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg tror ikke det er vejen frem for en deprimeret person. ja det skaber lykke imens rusen varer men sys bstemt også det går den anden vej når rusen så holder op igen. Er jeg forkert på den hvis et massivt brug af stoffet kan give bagslag i svære depressioner? for så fatter jeg ikke at det kan hjælpe hende kvinden i videoen ud af sin angst og fatter heller ikke nogen af de der forgudede stoffet ikke lider psykisk????

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]