Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Hej!

Er der nogen af jer derude der har erfaringer med Kola nød??

Har planer om at købe noget, og har kun læst gode ting om det, men det kunne da være rart med nogle inputs fra nogen som har erfaringer med det...

Og det kunne da osse være rart at høre om der er nogen der kender noget til skadelige bivirkninger. (OGSÅ VED EPHEDRA!)

Dedikeret medlem

Hører det ikke være under "Visionære Planter"?
Nårh, men du kan ikke sove særligt meget hvis du spiser ephedra, så ha' noget fed til at falde i søvn på. Du kan også godt få hjertebanken af ephedra. Ellers er det meget grineren

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Emne flyttet fra Alkymistens Hjørne.
Jeg vil tro at guarana er en bedre/billigere kilde til koffein. Kolanød skulle alligevel smage pænt dårligt, og hvis det ikke er et ekstrakt, skal man spise meget for at få en effekt. Så hellere drikke kaffe. Hvis man får for meget koffein, begynder man at ryste og får kvalme.
Ephedra kan du nok finde noget om hvis du læser nogen af de ældre poster..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Det med Ephedra, der tænkte jeg nu mere på bivirkninger på længere sigt... Altså om det giver leverskader/hjerteskader eller hvad man nu ellers har hørt rygter om.

Jeg havde tænkt mig at købe det der 10% kola nød ekstrakt.
Det er nu ikke for at få koffein virkningen, men jeg har læst flere steder at det bla. skulle styrke konsentrationen, velvære and so on... Men der mener de måske bare koffeinens virkning???

Mvh Terra......

Dedikeret medlem

Prøv naturensdroger.nu ,der kan du få noget "Brain Food". Det indeholder for det meste guarana, ginseng og Ginkgo Biloba osv. Det skulle efter sigende styrke koncentrationen, hvis man feks. skal til prøve. Har aldrig selv prøvet det. Du kan ligeså godt købe guarana, isteden for Kola nød. Jeg kunne forestille mig at Ephedra kunne give dårligt hjerte, hvis man brugt det ekstremt meget, men du skal ikke hænge mig op på det, da jeg slet ikke har noget bevis for det.

D e F [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]